„Mercedes“ galėjo pasitraukti iš F-1

„Mercedes“ galėjo pasitraukti iš F-1
logo 2014 Balandžio 09 d. 19:16, Daimler
Tikėtina, kad „Mercedes“ būtų palikusi „Formulę-1“, jei ne šiais metais pasirodę hibridiniai turbo varikliai.

Pasak „Mercedes“ valdybos nario Thomas Weberio, atsakingo už mokslinius tyrimus ir technologinę plėtrą, buvo sunku pateisinti senuosius V8 variklius. Tuo metu naujųjų 1,6 litro V6 turbo motorų vystymas yra svarbus ir gatvių automobiliams.

T. Weberis BBC pasakojo, kad „Mercedes“ buvo bepaliekanti F-1 tuo pat metu, kai 2009 m. „BMW“ ir „Toyota“ nutraukė savo dalyvavimą F-1: „Mes turėjome tokią diskusiją. Keletą kartų yra tekę aptarti šį reikalą su stebėtojų taryba. Visada būdavo sunku paaiškinti, kodėl naudojami savaiminio užsiliepsnojimo vidaus degimo varikliai.“
„Dabar, pasikeitus taisyklėms, yra žymiai lengviau įtikinti stebėtojų tarybą, kad darome būtent tai, ką ir reikėtų daryti – kiek įmanoma mažiname variklio dydį ir svorį, naudojame tiesioginį įpurškimą, efektyviau naudojame kurą. Taip pat diegiame naujausias technologijas ir turime hibridinį variklį“, – tęsė T. Weberis.
„Pagrindinis ateities tikslas yra kuro naudojimo ekonomija ir efektyvumas. Po taisykių pakeitimo F-1 būtent tai ir tapo pagrindine technologijų vystymo kryptimi.“
Red Bull“ bei „Ferrari“ siekius keisti taisykles T. Weberis pavadino kvailomis diskusijomis. Vokietis kritiškai atsiliepė ir apie nusiskundimus variklių skleidžiamu garsu: „Mes galime pademonstruoti, kad garsas vis dar jaudinantis, nors šiek tiek ir tylesnis.“
„Žinoma, galime patikrinti, ar įmanoma garsą kiek padidinti. Tačiau šiuo metu visi automobiliai gatvėse mažėja ir pradeda naudoti turbinas, netgi „Porsche“ skleidžiamas garsas dabar yra panašus. Taigi, žmonės pripras, tai paprasta.“


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983