„Mercedes“ jaudinasi dėl techninio patikimumo

„Mercedes“ jaudinasi dėl techninio patikimumo
logo 2014 Gruodžio 08 d. 06:55, Daimler
Po paskutinio F-1 etapo Abu Dabyje „Mercedes“ komandos technikos direktorius Paddy Lowe‘as turėjo pripažinti, kad jų bolidas per visą sezoną nebuvo pakankamai patikimas, nors antroje sezono pusėje gedimų procentas šiek tiek ir sumažėjo.
„Mercedes“ komanda šiemet pelnytai laimėjo abiejose pasaulio čempionato įskaitose, bet technikos patikimumo reitinguose nesugebėjo užimti pirmosios vietos: mažiausiai penkis kartus per praėjusį sezoną jos pilotai arba buvo priversti pasitraukti iš lenktynių, arba nesugebėjo surinkti daugiausiai taškų dėl techninių problemų. Neapsieita be to ir finalinėse šio sezono lenktynėse, kur Nico Rosbergo bolide sugedo ERS sistema.
Bet viskas prasidėjo dar Melburne, kur Lewisas Hamiltonas buvo priverstas pasitraukti iš varžybų dėl degimo sistemos problemų. Monrealyje jo bolide perkaito stabdžiai, nes atsisakė MGU-K motoras-generatorius. Silverstoune N. Rosbergui sugedo pavarų dėžė, o Singapūre įvyko trumpas jungimas elektros grandinėje, esančioje vairo kolonėlėje.
Susumavus sezono rezultatus, „Mercedes“ patikimumo reitinge atsidūrė tik trečioje vietoje: abu šios komandos pilotai per visą sezoną nuvažiavo 10 605 km. Pirmoji vieta atiteko „McLaren“ komandai, iš viso nuvažiavusiai 11 237 km, antroji – „Ferrari“, kurios rezultatas – 10 704 km. O štai „Red Bull“ nusileido „Mercedes“ komandai – ji atsidūrė ketvirtoje vietoje su 10 561 km.
„Mercedes“ dabar deda labai daug pastangų, norėdama pakeisti situaciją į gerąją pusę. „Auto Motor und Sport“ rašo, kad jau po Singapūro GP komanda nutarė apsidrausti, sutrumpinusi detalių ir komponentų tarnavimo laiką 15 proc.
„Prieš metus aš pradėjau darbą stiprindamas kokybės kontrolę, – sakė P. Lowe‘as. – Tam reikia nemažai laiko, nes žmonėms yra būdinga klysti, todėl reikia keisti nemažą dalį gamybinių procesų, kas komandoje daugelį metų nebuvo daroma. Pagrindinė užduotis yra ta, kad mes privalome dar labiau padidinti mūsų bolido greitį, bet ne patikimumo sąskaita. Kai mūsų bolidas pagreitės, visą dėmesį skirsime techniniam patikimumui. „Ferrari“ komandai tai pavyko padaryti, kuomet komandoje lenktyniavo Michaelis Schumacheris. Jų patikimumas ir dabar išlieka labai aukštame lygyje“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983