„
Mercedes“ ekipos vadovo Rosso Brawno teigimu, kitąmet trasoje žiūrovai išvys daug variklių gedimų.
Ne vienerius metus į savo bolidus montavusios V8 motorus, 2014 m. komandos bus priverstos naudoti naujos kartos V6 turbokompresorinius variklius.
„Bus kažkas panašaus į tai, ką matėme prieš 20 metų“, – pasakojo „Mercedes“ ekipos vadovas R. Brawnas.
„Manau, kad pamatysime daug gedimų, kadangi visa technologija yra itin sudėtinga. Taigi, bus daug siurprizų. Ges ne tik varikliai, bet ir atskiri komponentai.“
R. Brawnas pridūrė, jog kitąmet komandoms gyvenimą apsunkins ir tai, jog vienas pilotas per sezoną galės panaudoti ne aštuonis, kaip dabar, o tik penkis variklius.
Griežtos bausmės bus skiriamos ne tik už ankstyvą motoro, bet ir kitų komponentų keitimą. Pavyzdžiui, jei bus keičiama sugedusi turbina arba
baterija, sportininkui teisėjai skirs 10 starto pozicijų baudą.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).