„
Mercedes“ komandos vadovas Rossas Brawnas leido suprasti manąs, kad didelį ažiotažą dėl šios ekipos ortakių sistemos sukėlusios „Lotus“ ir „
Red Bull“ taip nukreipė dėmesį nuo prieštaringų savo techninių sprendimų.
Specialisto nuomone, ginčai dėl jo komandos išradimų greitai nustelbė diskusijas dėl kitų ekipų rastų būdų apeiti Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) šiemet įvestas priemones, skirtas iš sporto išgyvendinti bolidų gale esančių difuzorių apipūtimo išmetamosiomis dujomis praktiką.
„Kiekvienais metais, kiek tik atsimenu, kyla įvairiausių debatų ir ginčų“, – pastebėjo R. Brawnas.
„Nuoširdžiai kalbant, mūsų sprendimas greičiausiai nukreipė dėmesį nuo kitų naudojamų išmetimo sistemų, kurios visiškai neatitinka to, ko siekė FIA.“
„FIA greičiausiai jus visus patikino, kad apipučiamų difuzorių nebebus. Mes manėme, kad jų tikrai nebus. Tačiau keliuose boliduose jie yra. Mūsų sparnų sistema greičiausiai nukreipė dėmesį nuo to, ko tikrai neturėjo būti“, – pabrėžė „Mercedes“ komandos vadovas.
„F-1 yra labai konkurencingas sportas, čia dirbantys žmonės itin mėgsta konkurenciją, tokia jau F-1 prigimtis. Turi dirbti laikydamasis užrašytų taisyklių ir, jei kažkas jas gudriai interpretuoja, tai neatskiriama sporto dalis.“
Nors „Lotus“ ir „Red Bull“ neatmeta galimybės pateikti oficialaus protesto dėl „Mercedes“ bolidų, R. Brawnas teigė nesiruošiantis naudoti analogiškų priemonių prieš varžoves.
„Mes tai jau aptarėme su FIA, nesutikdami su pačios FIA interpretacija. Jie mus informavo esantys patenkinti dabartine situacija, todėl mes gerbiame tokį sprendimą“, – sakė specialistas.
„Dabar nagrinėjame kitų naudojamas sistemas, aiškindamiesi, ar jos negalėtų būti naudingos ir mums.“
„Įtariu, kad jų kitais metais nebeliks“, – pridūrė jis.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).