„Mercedes“ priekinis ortakis: kaip jis veikia?

„Mercedes“ priekinis ortakis: kaip jis veikia?
logo 2012 Vasario 20 d. 08:00, Mercedes
Laukiant oficialios „Mercedes“ bolido premjeros, daug dėmesio atitenka komandos dar pernai išmėgintai naudoti naujovei – priekiniam ortakiui. „Car and Driver“ pamėgino paaiškinti, kaip gali veikti ši sistema.
Žurnalo specialistų nuomone, įtaisą sudaro keturios dalys: automatiniai vožtuvai, paskirstymo difuzorius, oro tekėjimo vamzdeliai ir išeinamieji difuzoriai.
Tvirtinama, kad per nosį patekęs oras, priklausomai nuo tekėjimo kampo, per automatinę vožtuvų sistemą patenka į vieną iš trijų oro kanalų. Srautas toliau paskirstomas per difuzorių į kelis siauresnius kanalus, taip jį pagreitinant. Įvairiose priekinio sparno vietose įtaisytas išeinamąsias angas, „Car and Driver“ teigimu, oras galiausiai pasiekia per sudėtingą vamzdelių tinklą.

Tokia tikrai didelio kruopštumo reikalaujanti sistema, teigiama, turėtų užtikrinti, kad bolidui važiuojant tiesiai, tam tikros priekino sparno vietos būtų apipučiamos tik tiek, kad sumažėtų šio elemento oro pasipriešinimas. Posūkiuose, pasikeitus oro patekimo į ertmę nosyje krypčiai, papildomu srautu būtų apipučiami kiti elementai, taip užtikrinant geresnį viso priekinio sparno stabilumą ir aerodinamikos efektyvumą.
Nors „Car and Driver“ specialistai ir įdėjo didelį darbą aiškindami galimą sistemos veikimą, tai anaiptol dar nereiškia, kad jiems pavyko sužinoti tikslią šio įtaiso paskirtį ir funkcionavimo subtilybes.
Kitų šaltinių teigimu, priekinis ortakis tebuvo laikinas „Mercedes“ sprendimas sprendžiant praėjusių metų bolido priekio stabilumo problemas ir šių metų automobilyje net nebus naudojamas.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794