F-1.LT

Prisijungimas

Vartotojo vardas:

Slaptažodis:

Prisiminti

Pilotų įskaita

Po Belgijos GP:
1 N. Rosbergas 220
2 L. Hamiltonas 191
3 D. Ricciardo 156
4 F. Alonso 121
5 V. Bottas 110
6 S. Vettelis 98
7 N. Hulkenbergas 70
8 J. Buttonas 68
9 F. Massa 40
10 K. Raikkonenas 39
11 K. Magnussenas 37
12 S. Perezas 33
13 J.-E. Vergne 11
14 R. Grosjeanas 8
15 D. Kvyatas 8
16 J. Bianchi 2
17 A. Sutilas 0
18 M. Ericssonas 0
19 P. Maldonado 0
20 E. Gutierrezas 0
21 M. Chiltonas 0
22 A. Lottereris 0

Komandų įskaita

Po Belgijos GP:
1 Mercedes 411
2 Red Bull 254
3 Ferrari 160
4 Williams 150
5 McLaren 105
6 Force India 103
7 Toro Rosso 19
8 Lotus 8
9 Marussia 2
10 Sauber 0
11 Caterham 0
Iki Italijos GP liko 9 d. 20 h 54 min. 
2014 m. rugpjūčio 28 d., 18:06
Schumacher Mercedes

„Mercedes“: problemos išsprendžiamos reguliuojant bolidą

2012-04-06 / 07:00:00

„Mercedes“ komandos vadovo Rossas Brawnas toliau laikosi nuomonės, kad ekipos bolido problemą – pernelyg greitą padangų dilimą – galima išspręsti be automobilio modifikacijų, o vien jo reguliavimo pakeitimais.

Britas atskleidė, kad Australijoje padangos ant Michaelio Schumacherio ir Nico Rosbergo vairuojamų bolidų perkaisdavo, o Malaizijoje – net nepasiekdavo reikiamos temperatūros.

Specialisto nuomone, norint išspręsti šias problemas, gali tekti atsisakyti šiek tiek maksimalaus pajėgumo – ypač kvalifikacijoje – ir jį iškeisti į platesnį automobilio gero veikimo diapazoną.

„Manau, kad galime daug padaryti reguliuodami bolidą. Akivaizdu, kad aiškinamės, kaip valdyti situaciją“, – žurnalistams ketvirtadienį vykusiose telekonferencijos metu sakė R. Brawnas.

„Malaizijoje buvo įdomu, nes lenktynių laimėtojo („Ferrari“ – red. past.) ir antrąją vietą užėmusio („Sauber“) bolidai, kaip matėme penktadienio treniruotėse, buvo labai labai negailestingi padangoms, o lenktynėse viskas apsivertė aukštyn kojomis.“

„Apie optimalią (padangų) temperatūrą yra 15–20 laipsnių intervalas. Tai gana jautrus intervalas. Tame intervale lenktynininkai gali normaliai dirbti. Pasiekę jį, jie gali pajausti, kad padangos šiek tiek perspaudžiamos, tuomet šiek tiek atleidžia, valdo situaciją, tačiau už intervalo ribų jiems tampa gana sunku.“

„Penktadieniais mes bolidą naudojame lenktynių režimu. Mes gana protingai nustatome kuro lygį, kad šis atspindėtų sąlygas lenktynėse. Manome, kad kiti savo boliduose daugiau kuro nesiveža – jiems tai turėtų būti sunkoka. Taigi, palyginus ratų įveikimo laikus, mes atrodome tikrai neblogai.“

„Vieneriose lenktynėse (Australijos GP), kaip jau patys pripažinome, dirbome nepakankamai gerai. Kitos lenktynės (Malaizijos GP) vyko neįprastomis sąlygomis. Kai kurie pakeitimai, kuriuos pakeitėme po Melburno, kitokiose sąlygose Malaizijoje suveikė atvirkščiai. Taigi, vis dar jaučiuosi gana užtikrintai.“

„Dar nebuvo tokio savaitgalio, kad galėtume tinkamai įvertinti situaciją, tačiau turiu pripažinti, kad bolidai gerai veikė įvairiausiomis sąlygomis. Jei ir turime kažką pakeisti, tai padidinti idealaus bolido veikimo intervalą.“

„Taip pat turime dilemą – ar sukurti situaciją, kai didžiausias pajėgumas yra įmanomas siaurame (reguliavimo) diapazone, ar geriau šiek tiek mažesnis konkurencingumas ir didesnė laisvė? Mes suprantame, kad greičiausiai turime pasiekti platesnį veikimo intervalą, ir manau, kad galime tai padaryti.“

„Nepaisant to, prieš tai norėčiau patirti bent porą normalių savaitgalių su gana pastoviomis sąlygomis ir įsitikinti, kaip mes atrodome iš tiesų. Manau, kad kai kurių komandų pozicijos neatitinka realybės, galbūt mes esame net ryškiausias to pavyzdys. Manau, kad mes visi dar pratinamės prie „Pirelli“ mums pateiktų naujų padangų rūšių.“

Komentarai

MuRdeR
2012-04-06 07:46:15
Paziuresim kinijoje kaip jie isprende sia problema
Pranešti moderatoriams
Formis
2012-04-06 07:51:00
mercedesams pasirodo dar daugiau kainuoja nesupratimas padangų. Kai kitos komandos į Kiniją vežasi naujas detales, jie nenori atsivežti kažko kito, nes mano jog ir šis bolidas geras, tik dar nesuprastas. Ar visiškai dėl to neatsiliks nuo visų komandų?
Pranešti moderatoriams
frenk
2012-04-06 08:15:06
Bet po to jie atsivez kausa pataisymu - ir jei pataikys - soktels kaip reikiant, zinoma jei pakeitimu kryptis ne ta bus gan liudna. Ir si kart as nelabai tikiu Braunu kad tik reguliacija pades, nes manau jog butent tas atnaujinimu kausas is esmes gali padet, o dabar reikia suprast kad reguliavimas gali padet tik nekrist per 10 poziciju po kvalo,nu tiksliau nekrist daugiau kaip 3-4.
Pranešti moderatoriams
Vy_tux
2012-04-06 09:14:17
Bolidas tikrai turi dideli potenciala ir yra greitas, bet reikia visa tai perkelti i lenktynes. Kol kas susidaro toks ispudis,kad Mercedes bolidas labai gerai dirba kai yra lengvas, t.y. kvalifikacijoje. Sureguliavimai labai daug reiskia ir komanda vis dar neatranda idealiu nustatymu. Linkiu kuo greiciau tai padaryti ir vytis komandas lyderes.
Pranešti moderatoriams
tomas29
2012-04-06 09:42:06
Kam jiem tie minimalus atnaujinimai, jei ir is šito bolido neispaudzia maksimumo. Antra komanda kvaloj, varzybose irgi galetu būti antri pagal greiti, jei tik normaliai susireguliuotu bolida. Manau, rimtesni mercu atnaujinimai bus Barselonoje.
Pranešti moderatoriams
Marimarius Abugalis
2012-04-06 10:17:41
Reguliavimas? Ratu išvirtimas ir pakabos?
Pranešti moderatoriams
arz
2012-04-06 10:24:26
Blogam šokėjui ir kiaušiniai maišo. Sąlygos visiems vienodos.
Pranešti moderatoriams
Karlitiss
2012-04-06 11:37:05
Gaila kad neisprendzia problemu su padangom.kvaloje greiti turi puiku o lenktynes pravalas.jej ispres problemu su padangom lenktynese tikiosi uzlips ant podiumo siemet.
Pranešti moderatoriams
ProMod
2012-04-06 11:39:21
Murder > galima daryti prielaida, kad problemos jie neissprende. Kinija - ne faktas, kad isvysime ekipu tikruosius veidus (vis dar/kol kas). Sutinkku su Ross nuomone, kad reikia bent keliu etapu normaliomis salygomis. Sitai liecia ne tik Mercedes. Be to, juk tik 1 normalios gonkes teivyko, kur taip visi skubam su isvadom ???. Gerb. arz, nebekomenuok daugiau, aciu.
Pranešti moderatoriams
sviperis
2012-04-06 12:21:01
Bolidas veikia greitai ne todėl, kad yra lengvas kvalifikacijoje, o todėl, kad kvalifikacijoje puse rato naudoja DRS, kartu su juo veikiu jų bonus ORTAKIS, kuris juos ir kelias kvaloj...
Pranešti moderatoriams
a9
2012-04-06 18:23:38
Netikiu, kad jie išspręs padangų dėvėjimosi problemą. Aš aišku ne specialistas, bet: 1) jau antrus metus jie tą problemą sprendžia; 2) žiemos bandymuose Mercedes buvo komanda, daugiausiai iš visų skyrusi laiko perprasti padangas; 3) dėvėjimosi sumažinimas greičio sąskaita nėra problemos išsprendimas, o tik perkėlimas. Ir nespecialistas gali pasakyti - sumažinkite greitį iki Caterham lygio ir padangos tada tikrai mažiau dėvėsis. Ar čia problemos išsprendimas? Mercedes kaip ir Ferrari sukūrė kažkokią "perspektyvią" geldą, kurios veikimo nesupranta ir nežino ką toliau su ta gelda daryti. Man dėl to gaila, nes tai reiškia MS pasitraukimą, o dar norėtūsi pamatyti jį lenktyniaujant ir toliau.
Pranešti moderatoriams
lyga23
2012-04-06 21:31:23
vis dar turi "potenciala"-drozti padangas ,reguliuok nereguliaves
Pranešti moderatoriams
tomas29
2012-04-07 09:03:12
lietuviski ekspertai nusprende, kad jau reikia nurasyti mercam sezona, tai skambinkit brawn'ui ir praneskit verdikta :)
Pranešti moderatoriams

Tavo komentaras

Prieš komentuodami naujienas, privalote prisijungti pasinaudodami savo vartotojo vardu ir slaptažodžiu. Tai padaryti galite įvedę šiuos duomenis į šio puslapio viršutiniame kairiajame kampe, po meniu, esantį prisijungimo bloką. Jei dar nesate užsiregistravęs, tai galite padaryti paspaudę šią nuorodą.
Tapti F-1.LT registruotu vartotoju
Naujienas galite komentuoti ir tapti pilnaverčiu F-1.LT vartotoju dar paprastesniu būdu – prisijungdami per „Facebook“. Tam spustelkite žemiau esantį mygtuką.

Karščiausios naujienos