„Mercedes“: problemos išsprendžiamos reguliuojant bolidą

„Mercedes“: problemos išsprendžiamos reguliuojant bolidą
logo 2012 Balandžio 06 d. 07:00, Mercedes
Mercedes“ komandos vadovo Rossas Brawnas toliau laikosi nuomonės, kad ekipos bolido problemą – pernelyg greitą padangų dilimą – galima išspręsti be automobilio modifikacijų, o vien jo reguliavimo pakeitimais.
Britas atskleidė, kad Australijoje padangos ant Michaelio Schumacherio ir Nico Rosbergo vairuojamų bolidų perkaisdavo, o Malaizijoje – net nepasiekdavo reikiamos temperatūros.
Specialisto nuomone, norint išspręsti šias problemas, gali tekti atsisakyti šiek tiek maksimalaus pajėgumo – ypač kvalifikacijoje – ir jį iškeisti į platesnį automobilio gero veikimo diapazoną.
„Manau, kad galime daug padaryti reguliuodami bolidą. Akivaizdu, kad aiškinamės, kaip valdyti situaciją“, – žurnalistams ketvirtadienį vykusiose telekonferencijos metu sakė R. Brawnas.
„Malaizijoje buvo įdomu, nes lenktynių laimėtojo („Ferrari“ – red. past.) ir antrąją vietą užėmusio („Sauber“) bolidai, kaip matėme penktadienio treniruotėse, buvo labai labai negailestingi padangoms, o lenktynėse viskas apsivertė aukštyn kojomis.“
„Apie optimalią (padangų) temperatūrą yra 15–20 laipsnių intervalas. Tai gana jautrus intervalas. Tame intervale lenktynininkai gali normaliai dirbti. Pasiekę jį, jie gali pajausti, kad padangos šiek tiek perspaudžiamos, tuomet šiek tiek atleidžia, valdo situaciją, tačiau už intervalo ribų jiems tampa gana sunku.“
„Penktadieniais mes bolidą naudojame lenktynių režimu. Mes gana protingai nustatome kuro lygį, kad šis atspindėtų sąlygas lenktynėse. Manome, kad kiti savo boliduose daugiau kuro nesiveža – jiems tai turėtų būti sunkoka. Taigi, palyginus ratų įveikimo laikus, mes atrodome tikrai neblogai.“
„Vieneriose lenktynėse (Australijos GP), kaip jau patys pripažinome, dirbome nepakankamai gerai. Kitos lenktynės (Malaizijos GP) vyko neįprastomis sąlygomis. Kai kurie pakeitimai, kuriuos pakeitėme po Melburno, kitokiose sąlygose Malaizijoje suveikė atvirkščiai. Taigi, vis dar jaučiuosi gana užtikrintai.“
„Dar nebuvo tokio savaitgalio, kad galėtume tinkamai įvertinti situaciją, tačiau turiu pripažinti, kad bolidai gerai veikė įvairiausiomis sąlygomis. Jei ir turime kažką pakeisti, tai padidinti idealaus bolido veikimo intervalą.“
„Taip pat turime dilemą – ar sukurti situaciją, kai didžiausias pajėgumas yra įmanomas siaurame (reguliavimo) diapazone, ar geriau šiek tiek mažesnis konkurencingumas ir didesnė laisvė? Mes suprantame, kad greičiausiai turime pasiekti platesnį veikimo intervalą, ir manau, kad galime tai padaryti.“
„Nepaisant to, prieš tai norėčiau patirti bent porą normalių savaitgalių su gana pastoviomis sąlygomis ir įsitikinti, kaip mes atrodome iš tiesų. Manau, kad kai kurių komandų pozicijos neatitinka realybės, galbūt mes esame net ryškiausias to pavyzdys. Manau, kad mes visi dar pratinamės prie „Pirelli“ mums pateiktų naujų padangų rūšių.“


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Kęstutis Šimkus 450
2. Giriby 441
3. mantioras 440
4. Gudas 435
5. f1a 433