Vokiečių leidinys „Auto Motor und Sport“ skelbia, kad čempionato lyderė „
Mercedes“ rado būdą, kaip apeiti galiojančias „Pirelli“ padangų slėgio taisykles.
Anksčiau buvo pasklidusios kalbos, jog stipriausios F-1 komandos rado būdą, kaip sumažinti slėgį padanguose tuo metu, kai sportininkai varžosi lenktynių trasoje.
„Auto Motor und Sport“ žurnalistai Azerbaidžane vykusių varžybų metu ant „Mercedes“ bolido pastebėjo sudėtingą įrenginį, kuris yra montuojamas keturiose skirtingose automobilio vietose. Teigiama, kad ekipa juo naudojasi dar prieš sumontuodama „Pirelli“ padangas. Užfiksuotas įrenginys palaiko aukštas ašies bei stabdžių temperatūras. Tad sumontavus padangas jų slėgis atitinka nustatytą minimumą. Tačiau bolidui pajudėjus į trasą, slėgis staiga nukrenta iki ekipai palankios ribos.
„
Force India“ technikos direktoriaus Andy Greeno teigimu, tokias technologijas reiktų uždrausti.
„Tokių dalykų uždraudimas būtų geras sprendimas. Tai tiesiog kainuoja didžiules pinigų sumas“, – sakė „Force India“ specialistas.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).