„Mercedes“ sėkmės paslaptis - į dvi dalis padalinta turbina?

„Mercedes“ sėkmės paslaptis - į dvi dalis padalinta turbina?
logo 2014 Balandžio 05 d. 10:19, Daimler
Mercedes“ kol kas atrodo sunkiai sustabdoma F-1 lenktynių trasose. Sidabrinių strėlių pilotai šių metų sezone iškovojo dvi pergales iš tiek pat galimų.
Viena iš tokios sėkmės paslapčių gali būti tai, jog „Mercedes“ inžinieriai kurdami naująjį bolidą nusprendė padalinti turbiną į dvi dalis, skelbia britų „Sky F1“.
Anot pasirodžiusių pranešimų, su karštomis dujomis turinti susidoroti turbinos dalis yra variklio gale, tuo tarpu kita, kuri suspaudžia gaunamą gaivų orą, yra V6 motoro priekyje.
Specialistai įžvelgia kelis tokio techninio sprendimo privalumus. Vienas iš jų – priekyje esanti turbinos dalis išlaiko žemesnę temperatūrą, kadangi yra toliau nei įprasta nuo turbinos dalies, kuri turi susidoroti su karštomis išmetamosiomis dujomis. Tai reiškia, kad „Mercedes“ nereikia didesnių aušintuvų. Visa tai yra itin naudinga aerodinamikos atžvilgiu, kai siekiama viską kuo glaudžiau suspausti.
Toks technologinis sprendimas sidabrinėms strėlėms taip pat leido sumontuoti transmisiją arčiau bolido centro. Dėl į dvi dalis padalintos turbinos variklio gale esanti pavarų dėžė turi daugiau erdvės.
Įvertinus tai, kad inžinierių veiksmai sezonui prasidėjus yra stipriai apriboti taisyklių, F-1 komandoms bus sunku pasivyti ir pranokti čempionate pirmaujančią ir kol kas nenugalimą „Mercedes“ ekipą.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553