Šiemet konstruktorių ir lenktynininkų įskaitose triumfavusi „Mercedes“ ekipa sumokėjo 4,6 milijonų JAV dolerių startinį mokestį.
„Sidabrinės strėlės“ pirmoje sezono pusėje atkakliai kovojo su „Ferrari“, bet po vasaros pertraukos „Mercedes“ įveikė italus ir iškovojo ketvirtąjį titulą iš eilės.
Pagal startinio mokesčio sistemą, įsigaliojusią nuo 2013 m., kiekviena komanda turi sumokėti 516,128 tūkst. dolerių bei papildomai susimokėti už praėjusiame sezone iškovotus taškus.
Čempione tapusi komanda už kiekvieną tašką moka 6194 dolerių. Tuo tarpu kitoms ekipoms vienas taškas kainuoja 5161 dolerį.
Įvertinus šiemet vykusio sezono rezultatus, „Mercedes“, norėdama startuoti 2018 m. sezone, turėjo sumokėti 4,653,720 mln. JAV dolerių startinį mokestį - 600,818 tūkst. mažiau nei pernai, kuomet iškovojo daugiau taškų. Tai mažiausias starto mokestis, kurį teko sumokėti „Mercedes“ komandai nuo 2014 m.
Tuo tarpu „Ferrari“, dėl padaryto stipraus progreso ir pademonstruotos geresnės formos, teko sumokėti didesnį mokestį nei pernai - 3,210,170 mln. dolerių - 639,964 tūkst. daugiau nei 2016 m.
Priešingai nei „Ferrari“, „Red Bull“ ekipai šį kartą teko mokėti daug mažesnį mokestį - 2,415,376 mln. dolerių. To priežastis - komandos pilotai šiemet iškovojo 100 taškų mažiau nei pernai.
Didesnius startinius mokesčius šiemet turėjo sumokėti „Force India“, „Renault“, „Haas“ ir „Sauber“. Tuo tarpu „Williams“, „Toro Rosso“ ir „McLaren“ šį kartą mokėjo mažiau nei pernai.
Komanda | 2018 m. | 2017 m. |
Mercedes | 4,653,720 | 5,254,538 |
Ferrari | 3,210,170 | 2,570,206 |
Red Bull | 2,415,376 | 2,931,476 |
Force India | 1,481,235 | 1,408,981 |
Williams | 944,491 | 1,228,346 |
Renault | 810,305 | 557,416 |
Toro Rosso | 789,661 | 841,271 |
Haas | 758,695 | 665,797 |
McLaren | 670,958 | 905,324 |
Sauber | 541,933 | 526,450 |
Viso | 16,276,544 | 16,889,805* |
* - neįskaičiuotas „Manor“ ekipai grąžintas mokestis.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |