„Mercedes“: V6 variklių nederėtų vadinti nesėkmingu projektu

„Mercedes“: V6 variklių nederėtų vadinti nesėkmingu projektu
logo 2015 Balandžio 27 d. 07:15, Daimler
Vienas iš „Mercedes“ vadovų Toto Wolffas nesutinka su nuomone, kad antrus metus „Formulėje-1“ naudojamus V6 turbo variklius galima vadinti nenusisekusiu projektu.
Minėtieji varikliai pernai susilaukė kritikos dėl skleidžiamo žemo garso. Apie V6 turbo motorus ir kartu naudojamas hibridines technologijas neigiamai atsiliepiama ir dėl to, jog jų naudojimas stipriai padidino išlaidas čempionate.
Netylant kalboms apie tai, kad minėtųjų variklių galia nuo 2017 m. gali būti padidinta iki 1000 AG, T. Wolffas stojo ginti dabar čempionate naudojamų technologijų.
„Nemanau, kad tai galime priskirti nesėkmei“, – sakė „Mercedes“ vadovas.
„Mes, kaip ir kitos sporto šakos, susiduriame su savais iššūkiais. Tokiais atvejais, jei manai, kad formulė ar formatas nėra pakankamai geri, turi sugebėti iš naujo atrasti save. „Ferrari“ ekipai atgavus formą, čempionate vyksta atkakli kova. Pastebėjome pirmuosius ženklus, kurie byloja apie padidėjusį žiūrovų skaičių.“
T. Wolffas teigiamai vertina F-1 vadovo Bernie Ecclestone‘o bandymus pagerinti šou, tačiau priduria, kad „Mercedes“ ir toliau gins savo interesus.
„Nesunku pastebėti skirtumus tarp lenktynių organizatorių ir jų rengiamus šou. Tačiau ne man spręsti ar tas šou buvo geras ar ne, kadangi ne aš pardavinėju bilietus, ne aš pasirašinėju sutartis su čempionatų vadovais bei varžybų transliuotojais. Šiuo atveju turime pasitikėti Bernie Ecclestone‘u, tai jo darbas. Tačiau vykstant diskusijoms apie tai, kaip būtų galima pagerinti šou ir kokių priemonių reiktų imtis, mes turime išsakyti savo nuomonę apie tai, kas mums atrodo teisinga, o kas ne.“


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983