Christianas Horneris, „Red Bull“ komandos vadovas dar Abu Dabyje, vertindamas komandų perspektyvas, kurios komandų gali laukti 2015 metais, teigė, jog „
Mercedes“ variklis taps dar galingesnis
„Mes nesiruošiame pasiduoti, bet turint galvoje realų mūsų atsilikimą nuo „Mercedes“, kuri neabejotinai šiemet dar labiau ištobulins savo jėgainę, mums išsaugoti pernai buvusį atsilikimą bus nepaprasta.
Gandai, jog visų komandų atsilikimas nuo „Mercedes“ ne tik išliks koks buvo, bet ir dar labiau padidės, turi labai rimtą pagrindą“.
Todėl visai realu, kad C. Hornerio žodžiai yra neabejotinai tikslūs. Vokiečių „Auto Motor und Sport“ rašo, kad „Mercedes“ komandos jėgainių specialistai naujajam sezonui paruoš jėgos agregatą, kurio galia bus dar 50 AG didesnė nei buvo 2014 metais.
Kita vertus, „Renault“ ir „Ferrari“ motoristai daro viską, norėdami pagal techninius rodiklius bent kiek priartėti prie „Mercedes“ o FIA nurodymas leisti tobulinti jėgos agregatus sezono metu tam turėtų pasitarnauti. Pagal išankstinius ekspertų vertinimus, bolidų greičiai šiais metais padidės, o tai leis vieną ratą vidutiniškai įveikti 1-2 sek. greičiau.
Tačiau gamintojai, užsiimdami jėgainių tobulinimu, privalo nepamiršti tokio faktoriaus kaip jėgainės patikimumas. O tai, matyt, variklių gamintojus sulaikys nuo ekstremalių bei nepatikrintų techninių sprendimų. Antra vertus, svarbu nepamiršti, kad šiais metais kiekvienas pilotas per visą sezoną galės panaudoti ne penkias, o tik keturias jėgaines, o F-1 varžybų etapų skaičius padidės iki dvidešimties. O tų, kas nesutilps į šį limitą, laukia pakankamai griežtos bausmės.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).