„
Mercedes“ yra įsitikinusi, kad variklių tiekimas tiek daug komandų prisideda prie dominavimo „Formulėje-1“.
Po dvi ekipas naudoja „
Ferrari“ ir „Renault“ jėgaines, o „Honda“ tiekia variklius tik „McLaren“. Tuo tarpu „Mercedes“ aptarnauja net 4-ias komandas: „Mercedes“, „Williams“, „Force India“ ir „Lotus“. Nepaisant to, jog didelis klientų skaičius reiškia, kad reikia pagaminti daugiau detalių, „Mercedes“ variklių skyriaus vadovas Andy Cowellas mano, kad nepatogumus atsveria privalumai.
„Mūsų varikliai naudojami pravažiuojant žymiai daugiau kilometrų trasoje, nes visos ekipos naudoja lygiai tokią pačią techninę įrangą. Tai per laiką iki Melburno, kai nusprendžiama variklio specifikacija, kuri bus homologuojama, mes gauname daugiau duomenų.“
„Kartais duomenys gali išgąsdinti, bet jie yra neįtikėtinai svarbūs sprendžiant, kad reikėtų pakeisti ir kokias veikimo ribas reikėtų naudoti lenktynėse. Taigi mes turime didelį pranašumą.“
A. Cowellas atskleidė, kad „Mercedes“ ekipa taip pat gauna tiesioginės naudos, nes gausesnis klientų ratas didina tikimybę anksti pastebėti potencialias problemas: „Dažnai pasitaiko, kad klientai pastebi iškylančias problemas anksčiau nei mūsų gamyklinė ekipa. Tokios problemos išsprendžiamos ir nesukelia nesklandumų niekam kitam.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).