Metų rinkimai 2014. Ekspertų nuomonė: 1_Genijus

2014 Gruodžio 13 d. 16:02

Taigi per klaida negavau klausimų, tai negaliu pareikšti savo nuomonės ir Jūs mieli skaitytojai negalite sužinoti, ką aš kaip geriausias ir nenuginčijamas egzpertas manau. Tai nusprendžiau pasidalinti čia - diskusijose.
- Kas Jūsų manymu buvo geriausias 2014 m. lenktynininkas? N. Rosbergas padarė savo ir nenusileido vis lepinamam Hamiltonui, deja pritrūko laimės ir pralaimėjo kovą dėl titulo.
- Kurį bolidą išskirtumėte kaip geriausią praėjusiame sezone? „Mercedes F1 W05“ Puikus bolidas, kuri išnaudojo patyrę pilotai
- Kuris sportininkas padarė didžiausią pažangą?
Valtteri Bottas.
- Kuris lenktynininkas nuvylė labiausiai?
F. Alonso. Išties įspūdingą kaip jis dar lenktyniauja F1. Dažniausiai tokie pilotai jau po pirmo sezono dingsta. Aišku, kai kuriems pasiseka kaip Barrichello. Reikia tik žavėtis alonso vadybininkų darbu, kaip jie prastumia ji. Tikriausiai alonzo su baime laukia kovos su Barrichello ir eilinio padarymo.
- Kurios 2014 m. lenktynės buvo geriausios?
Vengrijos GP, dažniausiai galima jų net nežiūrėti, nes jos niekada nepasižymi intriga ar įdomumu, bet šį kartą jos tapo geriausiomis šiais metais.
- Ką pavadintumėte 2014 m. F-1 įvykiu? Hamiltono ir Rosbergo dvikova su įvairiomis muilo operos vertomis scenomis.
- Ko tikitės iš kitų metų sezono? Kas taps čempionu? Manau, bus kitais metais tęsiamas Mercedes lyderiavimas, tai ir pilotai kovojantis dėl čempiono titulo išliks tie patys. Aišku smagu bus pamatyti ar antras kartas alonzo McLaren bus sėkmingas, po milžiniško pažeminimo 2007 metais ir visa ašarų pakalne sekusi po jų.

2014 Gruodžio 13 d. 18:13

(Šypsena)

2014 Gruodžio 13 d. 18:40

Pakopinu savo komentarą iš temos, gal užkabins adminų akis:

kol kas iš kalbintų F1 ekspertų į visgi tą eksperto etiketę pataiko tik AF1. Man įdomu ką jūs laikote ekspertais? Žmonės kurie kažkur lenktyniauja su kėbulinėm porsche ar alfa romeo nėra f1 ekspertai. Jie gal yra kėbulinių lygų ekspertai ir tai tik tuo atveju jei jomis domisi. Jeigu Gelžinis lenktyniauja užsienio lygose, tai tikrai nereiškia, kad jis domisi F1, kad jis skaito užsienio portalus, užsienio žurnalistų blogus ir panašiai. Tokie Gelžinis ar Agurkis apskritai gal pažiūrėjo šiemet po max 5 race šiemet, o adminams svarbu paimti interviu iš kuo skambesnę pavardę turinčių žmonių. Jūs geriau parašykit emailą kokiems užsienio F1 ekspertams (neabejoju, kad bent kas trečias jums su malonumu atrašytų), o ne bandyti pateikti visiškai paviršutiniškas nuomones garsesnių lietuvių. Žodžiu, pigu, chebra, labai pigu. Nepatyngėkit padirbti. Aš kaip elementarus F1 fanas ir dalyvaujantis šio portalo komentarų karuose galiu pasakyti, kad LT tų ekspertų nėra daug. AF1 - tikrai ekspertas. Klepsidra taip pat pavadinčiau ekspertu, tik gerokai šališku. LaForm, MANOR toks buvo, irgi daug kertantys sakyčiau drąsiai ekspertai. Su malonumu paskaityčiau geriau šių žmonių nuomones, nei skaityčiau kėbulinių lenktyninkų, už kuriuos apie F1 galiu lažintis išmanau daugiau.

2014 Gruodžio 13 d. 23:00

(pritariamai linkteli)

2014 Gruodžio 13 d. 23:02

(nykštį rodo į viršų)

2014 Gruodžio 14 d. 00:03

Misiulis, visiškai pritariu, ir nesuprantu kodėl kokios Šalčiūtės ar Katlerio nepaklausinėja, juk iškarto ir koks 15min.lt parašytų apie f-1.lt kad Šalšiutė f1 ekspertė ir kiek srautas padidėtų šiuo laikotarpiu kada nėra lenktynių ir jis tikrai krenta nesezono metu. Mokyt ir mokyt PR`intis :D

2014 Gruodžio 14 d. 08:46

Klepsidra F1 ekspertas :DDDDDD Tai tada ir Xtryma bei Sub7 dar pavadintum ekspertais? 1_Kunigas tai dar ironizuoja, bet tie tai turbut sergantys

2014 Gruodžio 14 d. 12:39

Pritariu Misiuliui, taipogi manyciau, kad reiketu ir klausimus idomesnius uzduoti, kuriuose is tiesu reiketu ekspertiniu izvalgu, pavyzdziui, klausimas galetu buti ivardinti priezastis, kodel Sebas ir Kimis taip pasikrove nuo komandos draugu.

2014 Gruodžio 14 d. 14:15

Pastabos portalo chebrai yra gerai. Neabejoju, kad jos skaitomos ir bus padarytos isvados.
Kazkada savo laiku buvsu ir iki Craigo Scarborough prisistuksenes, zmogus su malonumu atrase. Yik jis ne Lietuvos F-1 ekspertas, kaip ir galimai daug kitu.

O del musiskiu - neskubekim teisti, nes pries pamatant atsakymus i interviu klausimus niekas musu nezino kokie jie bus ir kaip rimtai tas ar anas zmogus domisi F-1.

Aciu, Misiuli, uz gerys zodzius, manau nesu jau ten kazkas kazkur kazkoks.

It siulau palaukti Kristijono ar dar kokiu kitu idomiu zmoniu nuomoniu. Take care!



Ir pabaigai apie ironija, trolinima ir kitus kitokio humoro pasekejus. Svarbiausia jusu "amate" yra nepersudyti, o bent jau as pastebiu, kad daznai druskos nepagailit... ir retai pamatot, kada jau butu galima sustot...

2014 Gruodžio 14 d. 14:45

Misiulis >> Kaip visada lendi į šiknas portalo "žvaigždėms" ir persūdai kritikuodamas žinomus žmones... Nesikeiti metai, po metų. :D

Iš kur tu žinai, kokio lygio ekspertai yra tie "kėbuliniai" kaip tu sakai? Iš kur žinai, kiek jie ir kaip jie domisi formule? Išvis ką tu apie juos žinai, apart to, kas buvo parašyta šio portalo straipsnyje? Jei jie vairuoja ne formule ir ne vienvietį sportinį automobilį, tai nereiškia, kad jie nesidomi f-1. Taip, aš sutinku, Igno atsakymai, gana kvailoki, bet taip perdėti dėl domėjimosi, žinojimo, labai kvaila, juolab iš pačio, ekspertas =0.

Dėl rašymo užsienio žmonėms, pritariu ir aš, bet kita vertus, juk pilna užsienio spaudoje panašaus tipo straipsnių, juos išsiverti ir nereiktų vargti su klausimais.

Patarimas Misiuliui... Rūpinkis savo rašliava, savo nuomonės pateikimu ir pagrįsk ją, o nesirūpink kaip rašo visokios f-1.lt portalo "žvaigždės", kurių, kaip ekspertų lygis taip pat nėra toks aukštas, kaip kad sakai.

2014 Gruodžio 14 d. 15:00

Lewis> Tu visad savo. :) Nediskutuosiu daug, tik pačiam patarimą pateiksiu - galvą turi, apie F1 kerti, galėtum savo praleidžiamą laiką šiame portale skirti naudingesnei veiklai.

2014 Gruodžio 14 d. 15:11

Ta prasme naudingesnei veiklai šiame tinklapyje, ne kur kitur. :D

2014 Gruodžio 14 d. 15:14

Visi gali buti ekspertais, jei twittery uzfollowina daug paddoc ko insideriu arba, kaip rodo pavyzdys, vairuoja porsche arba alfa romeo. Ju nuomone yra tokia pat relevant, kaip ir sio saito komentatoriu

2014 Gruodžio 14 d. 16:45

Sub7, tokia nuomone visuomet teisinga. Visur, kad ir politikoje, kai visi zino geriau uz tuos, kas priima sprendimus... tik su vienu BET.

Tas BET yra minimalus, taciau zenklus savo rezultate - tie, kas priima sprendimus, tie, ka vadina ekspertais, jie daro kazka beyound nuomones turejima ir jos reiskima komentaruose, mitinguose, posedziuose ir t.t.

Zenk extra mile ir viskas bus kitaip. Gyvenime ar internete - tas pats.

2014 Gruodžio 14 d. 20:02

> AF1, na šiuo atveju kiek viešai žinoma nei vienas lietuviškas ekspertas ar tiesiog lietuvis nėra tarp žmonių kurie priima sprendimus F1. Ir tikrai galima pritarti nuomonei, kad pagal termino ekspertas suvokimą F1 ekspertų Lietuvoje reikėtų paieškoti ir tarp tų kurie tiesiog domisi, suvokia, sugeba, nori ir gali analizuoti daug informacijos kurios vėlgi, norui esant, šiais laikais galima gauti gana daug ir laisvai.. Ir nebūtina tam būti lenktyninku ar tiesiog trintis kur nors arti lenktyninių mašinų. Kitas dalykas, kad tie paprasti žmonės turi nueiti tam tikrą kelią, kad įrodytų savo ne vidutinius sugebėjimus, ir, kad jų nuomonė būtų ne tik apskritai vertinga bet net verta skaitimo. Va čia ir problema. Man asmeniškai tarp visų kažką sako tik AF1 tinklavardis. Ir tai :) po įrašo tuoj tuoj bus sprendimas labai abejočiau ar tik nebuvo smarkiai prašauta su gautos informacijos analize. Tuo klausimu :).

2014 Gruodžio 14 d. 20:20

> 1_Genijus. Žmogus besistebintis kaip F.Alonso "dar lenktyniauja F1" ir kišantis visiems savo nuomonę panašus į žmogų kuris mano, kad žino anglų kalbą ir į klausimą - do you speak english?, užtikrintai atsako - yes, I am ta***. Nežinau ir sąžiningai pasakius tingiu aiškintis kiek tavo komentare humoro, bet atrodo ta ekzperto nuomonė, tarkim taip, kaip baisiai įdomi nukritusių keturių klevo lapų kombinacija kur nors pakeliui į Vingio parką rudenį.. Aišku tai tik mano nuomonė.

2014 Gruodžio 14 d. 21:00

Sauliau, jo, "tuoj tuoj" irasas buvo prokolas. Bet ir saltinis irgi turejo prokola. Mano kalte, kad pernelyg pasitikejau.

Del viso kito - taip, zmoniu, besidomincu ir reiskianciu kazka, susijusiu su F-1 pas mus labai mazai. Taip jau yra.

O ekspertais jie pavadinti senokai, tiesiog nebuvo rastas kitas tinkamesnis zodis.

2014 Gruodžio 14 d. 21:30

AF1, čia ir yra sugebėjimas analizuoti arba tarkim surišti daug galų į vieną vietą ir pamatyti tai kas vėliau išaiškėja buvo teisingi pastebėjimai. Aš tik geranoriškai priminiau, tiesiog man asmeniškai buvo keistas tavo toks noras paskelbti tą įrašą, kai bent jau man buvo aišku, kad be L.Hamiltono sprendimo McLaren'o sudėtis nebus paskelbta. O jie manau tikrai realiai norėjo susigrąžinti L.Hamiltoną ir tai buvo pakankamai realu jeigu DNF'ai ir apskritai techninės problemos ir toliau būtų ėjusios į vienus vartus kas būtų privedę prie kitos sezono baigties. Bet tai tik kaip sakai vienas nereikšmingas išsidūrimas. Nedaugiau. Prisiminus realiai F1 ekspertų pamąstymų L.Hamiltono perėjimo į Mercedes komandą tema, galima tik smagiai šyptelt kiek ten visko buvo išsakyta. Nors vėlgi tikrai buvo žmonių kurie jau tada atvirai spėjo, kad Mercedes'as labai gerai pasiruoš naujų variklių erai. Kas ir įvyko. p.s. sveikatos ir kantrybės pačiam, tikrai malonu, kad kažkas netingi išlipt iš 5-minučių komentarų lygio.

2014 Gruodžio 14 d. 22:44

Čia kaip pavyzdys, 2012 gruodis lygiai du metai: "You are never going to see McLaren, Red Bull and Ferrari out of the top three" (http://www.crash.net/f1/news/186716/1/warwick-hamilton-must-be-thinking-what-have-i-done.html) Taip kalbėjo manau save ekspertu laikantis Derekas Warwickas, šiaip ne taip buvęs F1 lenktynininkas. Beje įdomi pati formuluotė nepamatysite už pirmojo trejetuko ribų. Tai reiškia, kad jo nuomone mes trejetuke niekada nepamatysime kitų komandų? Ir tai 2012 gruodis kada buvo aišku apie pareinantį milžinišką reglamento pasikeitimą. 2013 metai: McLaren - 5 vieta, Ferrari nusileido Mercedes'ui - 3 vieta, 2014 metai: McLaren - 5 vieta, Ferrari net iš toli nepretendavo į trejetuką, 4 vieta. Beje pilnai gali būti, kad prie Mercedes ir Williams kitais metais prisijungs tą patį variklį turėsianti Lotus. Ir jau visas trejetukas bus kitoks. Aš manau Mercedes'ui visai paranku, kad pagrindiniams konkurentams maišytųsi komandos turinčios po keliasdešimt arklių daugiau. Visai realus scenarijus. Kaip šiemet gavosi su Williams.

2014 Gruodžio 15 d. 09:22

Warwickas toks ir zinovas. Tiesiog buves pilotas.

Is buvusiu chebros dabar tarp zinovu yra Eddie Jordan ir DC ;)

2014 Gruodžio 15 d. 15:21

Nu jo, zmogus kuris yra buves pilotas ir dargi kvieciamas but stewardu, yra maziau ekspertas, negu startuperis ir Alfa entuziastas? Well done, einu ir as tada kur nors CV issiust, pasiulymu kur bus? Ir dar tokios pat stiprios zoles, isduok AF1, kur trauki?

2014 Gruodžio 15 d. 15:43

Sub7> CV gali bandyt siųst šiuo adresu:
Kimi Raikkonen
Ferrari SpA
Via Ascari 55-57
41053 Maranello
Italy

2014 Gruodžio 15 d. 15:57

Ačiū visiems už konstruktyvią kritiką. Šiemet buvo tikslas pakalbinti tikrus F-1 ekspertus (komentatoriai, žinomi žurnalistai ir pan.) bei sportininkai, kurie gali kartais papasakoti iš sportininko pusės dėl asmeninės patirties žiedo trasoje.

Na, o dėl kokybės atsakymų, žinoma, galima prieštarauti. Galbūt kitąmet tie patys arba kiti asmenys kalbės atsakingiau, nes pamatė nemažą F-1 bendruomenę Lietuvoje :)

P.S. nė kiek neabejoju, kad šiame portale atrastume daugybę didelių, giliai mąstančių fanų, kurių atsakymai būtų įdomūs daugeliui.

2014 Gruodžio 15 d. 20:43

AF1, jis daugiau negu tiesiog buvęs lenktynininkas. Jau vien dėl to - http://www.brdc.co.uk/Who-We-Are (jis tos organizacijos prezidentas). Ir tikrai jo nuomonė kaip eksperto vertingesnė negu visų kaikarių, volungevičių ir pan. kartu sudėjus ir net padauginus iš mažiausiai 5. Remai, manau tų tikrų ekspertų pasisakymai (kai kurių) parodo, kad ne viskas auksas kas panašiai žiba :).

2014 Gruodžio 16 d. 07:16

Viskas gerai su tuo Warwicku. Whats the hussle? :-)

Just kalbant apie insiders info, jis kazkaip jos nelabai turedavo ir turi.

2014 Gruodžio 16 d. 07:18

Cia yra pats, kaip sakyt, kad Hakkinenas, Alesi ar koks Villeneuveas turi daug insiders info. O deja, bet taip nera. Jie just geri buve F1 pilotai. Savo reikalu asai, true.

2014 Gruodžio 17 d. 10:40

Gal nebedėkit tų pseudo ekspertų nuomonių? Atrodo moderatoriai suprato, kad ši bendruomenė ne tokia kvaila, kaip atrodo kartais iš komentarų, parašė čia padėką už kritiką. O šiandien pyst vėl eilinis failas su pseudo išmanančiuoju. Pasijaučiau taip, lyg padurninti nori savo skaitytojus šis puslapis

2014 Gruodžio 17 d. 23:43

Kuo nepatinka ta issakyta nuomone? Nieks neliepia su ja sutikti. As pvz manau, kad Ferrari bolidas buvo geriausias tik Alonso nedeliverino ir suzlugde greitaji Iceman'a. Metu ivykis -
Alonso ir Breatores nuotrauka su Marlboro pakeliu (sorry Mattiacci), nors siaip Guttierez paemimas i Ferrari irgi prie tokiu tiktu

2014 Gruodžio 18 d. 00:47

Klepsidra, nu kas per ekspertas, kai taip nusišneka su pasakymu abejoju ar buvo ISTORIJOJ čempionų kitame sezone nusileidusiu komandos draugui? Ekspertas kaip tik turėtų pasakyti argumentų pagrįstų įdomia statistika, o čia *** ir fail. O kaip tau nusišnekėjimas, kad JB dar šiemet iš McLaren pabėgs?

2014 Gruodžio 18 d. 00:49

Pasakė gera žodį pirmas iš ekspertų apie FA ir alonsistai jau lenda į subinę..

2014 Gruodžio 18 d. 00:51

Aš neprieštarauju visiškai, kad Fa šiemet antras pagal gerumą, nors aukščiau Ric kelčiau, bet ne tame esmė. Esmė kad kažkas pasakė gera žodį apie FA ir jau jums pofik kiek kituose atsakymuose nusipezejo, jau jums tinka šitas į ekspertus, tipo o, tas pamatė kad Fa dievas, tas tai jau tikrai protingas, išmano. :)

2014 Gruodžio 18 d. 01:25

pripazinkit sermegine kaimo tiesa ir sugrizkit i realybe - be cia lojanciu ir mazos dalies kitu, visi ant tos formules lt yra giliai deje viena organa - tai yra nisinis produktas, kuri gerai LT ismanancius ant pirstu tikriaus butu galima suskaiciuoti. apklause kalbancius i ta puse - duokit respecto tasku bent uz bandyma praskaidrinti nuobodu tarpsezoni. tai, vienas is eGZpertu apie verstapena riebiai nusivaziavo, bet you never know - toks vienas vokieciu draiveris irgi apie pirma pergale monzoje su toro rosso nesapnavo tikriaus...

2014 Gruodžio 18 d. 01:53

Klepsidra> Žiūriu, pailsėjęs su nauja energija kibai į švietėjišką darbą! :) Šaunuolis. Atostogos kartais į naudą. Supratingas tas "LaForm" :) O apie Verstappeno talentą tai čia yra šiek tiek taip pat padiskutuota, jei netyčia praleidai, beatostogaudamas: http://www.f-1.lt/m-verstappenas-pasirinko-red-bull-ne-del-vietos-f-1-rikiuoteje-n27870

2014 Gruodžio 18 d. 02:00

Klepsidra 2014 12 17 23:43:40 "Kuo nepatinka ta issakyta nuomone? Nieks neliepia su ja sutikti".

Džiugu, kad nors tu su 1_Genijaus išsakyta nuomone sutinki. :)

2014 Gruodžio 18 d. 07:35

nepaminejau, kad buciau sutikes su tu, kurie kuria nickus, panasius i kitu, ir cia yra toleruojami, nuomone. tuo labiau, kai nuomone issako asmenys, pries tai plentvoliu pervaziuoti (kitu atveju sunkiai iseitu isivaizduoti Alonso metu nusivylimu). tokiu toleravima galime priskirti prie metu nusivylimo, bet, manau, uz sita komentara tuoj gausiu metu siurpriza - eiline kortele

2014 Gruodžio 18 d. 17:45

Klepsidra> Genijus kaip Genijus - trolina, linksmina ir tiek, bet pagal tavo samprotavimus išeina, kad ir Bernis plentvoliu pervažiuotas, nes šiemet nusivylė ne tik Vetteliu, bet ir Alonzu... :) Gerai tas plentvolis veikia smegenis, jei diedukas toks turtingas ir įtakingas :)

2014 Gruodžio 23 d. 05:42

Genijaus pastebejimus daug idomiau skaytit negu tu publikuojamu egzpertu.

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794