Metų rinkimai 2014. Metų naujovė

Metų rinkimai 2014. Metų naujovė
logo 2014 Gruodžio 17 d. 00:01, Force India
Metų geriausiųjų šeštojoje nominacijoje – penki kandidatai, pretenduojantys tapti metų naujove.
Primename, kad jei dar nesate atidavę savo balso metų rinkimuose, tai galite padaryti iki gruodžio 30 d.
> Spauskite čia ir balsuokite!

Dvigubų taškų taisyklė
Prieš 2014 m. sezoną buvo nemažai prieštaringų nuomonių dėl naujosios dvigubų taškų taisyklės. Ši naujiena „Formulės-1“ padangėje turėjo įnešti daugiau azarto paskutinėms lenktynėms.
Teoriškai, esant sąlyginai nedideliems taškų skirtumams lenktynininkų ar komandų įskaitose, čempionais tapti galėtų daugiau sportininkų ar ekipų.
Šiemet naujoji taisyklė sensacijos nepateikė. Dėl nugalėtojo vardo kovėsi tik du sportininkai, o pirmenybes laimėjo iki tol pirmavęs Lewisas Hamiltonas.
Naujos kartos varikliai
Šį sezoną taip pat debiutavo naujieji 1,6 l darbinio tūrio V6 turbo varikliai, kurie kaip niekad anksčiau buvo labai priklausomi nuo kitų šiuolaikinių technologijų, pavyzdžiui – ERS.
[picture id=63189 width=487 height=325]
Naujieji agregatai taip pat buvo įvertinti dviprasmiškai. Po pirmųjų varžybų Australijoje F-1 gerbėjai liko nusivylę variklių skleidžiamu garsu. Vietoj pribloškiančio, širdį veriančio V8 (ar dar senesnių V10 bei V12) motoro gausmo liko tik tylus skambesys. Tribūnose net galima susikalbėti.
Nepaisant to, tylieji arkliukai itin galingi. Lenktynininkai džiaugėsi itin dideliu sukimo momentu bei galia. Kalbama, kad „Mercedes PU106A Hybrid“ variklis kartu su kitom sistemom pasiekia apie 900 arklių galių jėgą.
Išbandęs šiųmetinį „Williams“ bolidą buvęs F-1 lenktynininkas Davidas Coulthardas pripažino, kad šiuolaikiniai pilotai turi daug darbo suvaldyti bolidus ir atsiėmė nuomonę, jog jo karjeros laikais buvo sudėtingiau.
Vis dėlto neaišku, kiek ilgai šie varikliai bus naudojami „Formulės-1“ čempionate.
Sočio trasa
2014 m. sezone pilotai pirmąkart istorijoje stojo į kovą naujoje Sočio trasoje. Dėl politinių įvykių Rusijoje ir Ukrainoje iš pradžių buvo nežinoma, ar lenktynės čia apskritai įvyks.
[picture id=66683 width=487 height=325]
Vis dėlto Bernie Ecclestone‘as greitai išsklaidė abejones ir surengė pirmąjį etapą istorijoje Rusijoje. Nors lenktynės ir nebuvo pačios įdomiausios, sportininkai gyrė puikiai pastatytą trasą ir ją supančius žmones.
Ypatingai tuo džiaugėsi lenktynių nugalėtojas L. Hamiltonas.
Nauja bolidų numeracija
Ilgus dešimtmečius „Formulėje-1“ bolidai buvo numeruojami iš eilės pagal praėjusių metų komandų rezultatus. Jei vienos ekipos pilotas tampa čempionu, jis kitąmet gauna pirmąjį numerį, o jo komandos draugas – antrąjį.
[picture id=67097 width=487 height=325]
Šiemet lenktynininkai patys rinkosi numeris. Sebastianas Vettelis liko prie pirmojo numerio, Danielis Ricciardo pasirinko trečiąjį, o L. Hamiltonas – 44-ąjį.
Ar ši naujovė buvo reikalinga, sunku spręsti, bet, kad ji klaidino ne vieną gerbėją, tai tikrai.
Keistos formos bolidų nosys
F-1 techninis reglamentas privertė komandų inžinierius pasukti galvą, kaip efektyviai patobulinti bolidą, mat priekinė dalis šiemet turėjo būti 3 cm žemesnė. Taip FIA nusprendė padaryti dėl saugumo.
[picture id=67182 width=487 height=325]
Daugelis F-1 fanų kaip ir ne vienas sportininkas nusivylė tokia bolidų išvaizda. Kamui Kobayashi naująjį dizainą dar ir įvardijo kaip nesaugų.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983