Metų rinkimai 2014. Metų nusivylimas

Metų rinkimai 2014. Metų nusivylimas
logo 2014 Gruodžio 23 d. 20:05, Ferrari
Pristatome septynis įvykius, kurie pretenduoja tapti labiausiai nuviliančiais 2014 metais.
Primename, kad jei dar nesate atidavę savo balso metų rinkimuose, tai galite padaryti iki gruodžio 30 d.
> Spauskite čia ir balsuokite!

„Marussia“ ir „Caterham“ komandų finansinė padėtis
2014 m. daugelis mažųjų komandų susidūrė su finansiniais sunkumais. Didžiausios problemos kamavo „Marussia“ ir „Caterham“. Abi komandos nedalyvavo JAV GP bei Brazilijos GP, „Marussia“ nepasirodė ir Abu Dabyje. Ekipų likimas neatrodo daug žadantis – „Marussia“ turtas pardavinėjamas aukcionuose, norint išvengti panašaus likimo „Caterham“ reikia nedelsiant rasti naują pirkėją.
Prasta K. Raikkoneno forma „Ferrari“ ekipoje
Kai 2013 m. buvo paskelbta, kad Kimi Raikonnenas grįžta į „Ferrari“, daugelis gerbėjų ir ekspertų tikėjosi ne tik atkaklios kovos tarp suomio ir Fernando Alonso, bet ir aukštų rezultatų. Tačiau K. Raikonnenas 2014 m. surinko 55 taškus ir užėmė vos 12-tą vietą čempionate.
„Sauber“ pasirodymas ir 0 taškų
2014 m. „Sauber“ bolidas buvo visai nekonkurencingas. Ekipa taip ir neiškovojo taškų bei užėmė vos 10-tą vietą konstruktorių įskaitoje. Ne paslaptis, kad komanda susiduria su finansinėmis problemomis. „Sauber“ atstovai ne kartą išreiškė susirūpinimą dėl pernelyg išsipūtusių biudžetų, tačiau ekipoms susitarti dėl išlaidų mažinimo nepavyko, todėl neatrodo, kad „Sauber“ ateitis bus šviesi.
Naujųjų variklių garsas
Šį sezoną debiutavo naujieji 1,6 l darbinio tūrio V6 turbo varikliai, kurie kaip niekad anksčiau buvo labai priklausomi nuo kitų šiuolaikinių technologijų, pavyzdžiui – ERS. Naujieji agregatai F-1 žiūrovų buvo įvertinti neigiamai. Po pirmųjų varžybų Australijoje F-1 gerbėjai ir varžybų organizatoriai liko nusivylę variklių skleidžiamu garsu. Vietoj pribloškiančio, širdį veriančio V8 motoro gausmo liko tik tylus skambesys. Tribūnose nuo šių metų galima lengvai susikalbėti.
„Mercedes“ atotrūkis nuo kitų komandų
„Mercedes“ ekipa dominavo visą 2014 m. sezoną. Nenuostabu, kad dėl čempiono titulo galėjo varžytis tik šios komandos pilotai. Jau sezono pradžioje buvo aišku, kad čempionu taps Nico Rosbergą arba Lewisas Hamiltonas.
Kai kurių bolidų priekinės dalies išvaizda
F-1 techninis reglamentas privertė komandų inžinierius pasukti galvą, kaip efektyviai patobulinti bolidą, mat priekinė dalis šiemet turėjo būti 3 cm žemesnė. Taip FIA nusprendė padaryti dėl saugumo. Rezultatas buvo itin neišvaizdi daugelio bolidų priekinė dalis. F-1 fanus kaip ir ne vieną sportininką nusivylė tokia bolidų išvaizda.
Prasta „Lotus“ komandos forma
Dar 2013 m. sezono pabaigoje „Lotus“ ekipa susidūrė su finansiniais sunkumais. Tikėtųsi investicijų komanda taip ir nesulaukė, todėl teko atleisti dalį darbuotojų, pradėjo strigti 2014 m. bolido kūrimo darbai. 2014 m. svarbiausia „Lotus“ savininkų ir vadovų užduotis buvo sutvarkyti finansus. Nenuostabu, kad šį sezoną ekipai trasoje sekėsi išties prastai.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983