F-1.LT svetainė kartu su Lietuvos „Formulės-1“ gerbėjais renka metų geriausiuosius. Devintoje nominacijoje – metų nusivylimas.
> Spauskite čia ir balsuokite!
Didelis „Mercedes“ atotrūkis nuo kitų komandų
„Mercedes“ komanda antrus metus iš eilės dominavo „Formulėje-1“. Ekipos pilotai Lewisas Hamiltonas ir Nico Rosbergas iškovojo 16 pergalių iš 19 galimų.
L. Hamiltonas tapo čempionu, o N. Rosbergas užėmė antrą vietą. Tuo tarpu „Mercedes“ komanda tapo komandinės įskaitos nugalėtoja, o antroje vietoje likusią „Ferrari“ ekipą aplenkė net 275 taškais.
Prasta „McLaren“ forma bei vilčių nepateisinęs „Honda“ variklis
Tai buvo vienas iš prasčiausių „McLaren“ komandos sezonų, nors šiais metais prie ekipos prisijungė
Fernando Alonso ir buvo pasirašyta sutartis dėl variklių tiekimo su „Honda“ koncernu.
„McLaren“ labai daug tikėjosi iš naujos sąjungos su „Honda“ koncernu bei stiprios pilotų poros F. Alonso bei Jensono Buttono, tačiau visas 2015 sezonas buvo nuolatinės problemos, dėl ko labai nusivylė dauguma šios ekipos sirgalių.
Komanda daugiausia kentėjo dėl nepatikimo „Honda“ variklio. Vietoje per sezoną leidžiamų penkių jėgainių „Honda“ per šį sezoną jų panaudojo po 12 kiekvienam pilotui, o „McLaren“ tapo lyderiu pagal baudas, surinktas už jėgos agregatų keitimus – ji gavo 320 starto pozicijų baudą – 165 pozicijas prarado J. Buttonas ir 155 – F. Alonso.
JAV GP – oro sąlygos, pakeitusios savaitgalio planus
JAV GP tvarkaraštį sujaukė prastos oro sąlygos. Dėl stipraus lietaus buvo atšauktos penktadienio antrosios treniruotės, šeštadienį į trasą nebuvo įleisti žiūrovai, o lenktynių kvalifikaciją teko nukelti į lenktynių dieną.
„Pirelli“ sporto padalinio vadovas Paulas Hembery netgi teigė: „Aš pats esu anglas ir gerai suprantu, kas yra lietus, tačiau oras „Circuit of the Americas“ trasoje yra labiau tinkamas antims plaukioti nei „Formulės-1“ lenktynėms.
„Manor“ ir „Lotus“ komandų finansinės problemos
„Manor“ ir „Lotus“ turėjo didelių finansinių problemų. Pirmoji iš bankroto administratoriaus perimta tik prieš pat sezoną. Komanda naudojo šiek tiek modifikuotą metų senumo bolidą, o pirmose lenktynėse Australijoje net nestartavo, nes nespėjo paruošti bolidų.
Tuo tarpu „Lotus“ visą sezoną kovojo ne tik trasoje, bet ir teismuose su kreditoriais. Jei ne Bernie Ecclestone'o ištiesta pagalbos ranka, ekipa būtų praleidusi Abu Dabio GP, o darbuotojai likę be užtarnautų algų.
Nekonkurencingas „Renault“ variklis
„Red Bull“ komanda tikėjosi, kad „Renault“ koncernas po 2014 metų sezono patobulins variklį ir ekipa galės kovoti su „Mercedes“.
Viešas konfliktas tarp komandos ir jėgainių tiekėjo prasidėjo jau pirmajame etape, kai Christianas Horneris žurnalistams pareiškė, kad variklis dirba blogiau nei per žiemos bandymus ir „Mercedes“ jėgainėms nusileidžia net 100 AG.
„Renault“ variklis turėjo ne galios trūkumą, bet ir patikimumo problemų, dėl ko kentėjo komandos klientės.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).