Tarptautinė automobilių federacija (
FIA) pasidavė „Formulės-1“ lenktynininkų spaudimui ir saugumo sumetimais uždraudė galinio sparno reguliavimą Monako GP trasos tunelyje.
Pranešama, kad DRS sistemos nebus galima naudoti nuo 1 350 žiedo metro iki 2020 – tunelyje ir jį supančiose atkarpose. Visoje likusioje dalyje lenktynininkai treniruočių ir kvalifikacijos metu galės laisvai naudoti įtaisą.
Sekmadienio lenktynėse galinį sparną reguliuoti bus leidžiama tik starto-finišo tiesiojoje. Lenkimus tikimasi paskatinti vos 300 metrų DRS naudojimo atkarpa, tad įtaiso poveikis vargu ar bus itin pastebimas.
Manoma, kad lenktynininkų tarpusavio kovos aštrumą šį kartą lems ne galinio sparno plokščių kėlimas, o padangų veikimo ypatumai. Šį savaitgalį pirmą kartą bus naudojamos itin minkštos gumos „Pirelli“ produkcija. Tikimasi, kad skirtinga ratų būklė lenktynių metu lems skirtingą sportininkų tempą, kas pagyvins paprastai procesines lenktynes Monako kunigaikštystėje.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).