N. Chesteris: „Lotus“ pagal greitį viename lygyje su „Toro Rosso“

N. Chesteris: „Lotus“ pagal greitį viename lygyje su „Toro Rosso“
logo 2014 Balandžio 13 d. 13:17, LAT Photographic
„Lotus F1“ komandos techninis vadovas Nickas Chesteris pasakoja apie komandos pasiruošimą Kinijos GP etapui po itin sudėtingos šiai komandai sezono pradžios.
- Ką galite pasakyti apie jūsų bolido E22 potencialą prieš startą Kinijoje?
- Mūsų mašina turi didelį potencialą, nors komandai jos greičio savybes pavyksta atskleisti tik iš lėto ir palaipsniui. Bahreine mes jau ne tiek daug pralaimėjome „Mercedes“, „Williams“ ir „McLaren“ nei ankstesniuose etapuose. Atsilikimas nuo „Williams“ ir „McLaren“ tebuvo tik 0,5 sek., nors iki tol jis buvo didesnis nei viena sekundė. Vadinasi, mums pavyko gerokai padidinti bolido greitį. Ir nors Bahreine mes nebuvome pakankamai greiti, beliko nedaug „paspausti“, kad mūsų komanda pradėtų uždirbinėti taškus čempionate. Tai nuteikia optimistiškai, prisiminus tai, kaip „Lotus“ atrodė sezono pradžioje. Jei lyginsime greičius, tai šiuo metu mūsų lygis yra panašus su „Toro Rosso“. Jei ne avarija ir saugos automobilis Bahreine, Pastoras Maldonado galėjo kovoti dėl 10 vietos. Tai, žinoma, nėra pats geriausias rezultatas, bet taškų zona dabar yra mūsų pagrindinis tikslas.
- Panašu, kad „Lotus“ turi daugiau problemų kvalifikacijoje?
- Paskutinį etapą greičiai kvalifikacijoje buvo didesni nei prieš tai, visi pasiekė savotiško progreso. Mūsų bolidas greitėjo kiekvienoje fazėje, ir jei mūsų komanda būtų bent 1,2 sek. greitesnė, būtume užėmę 4-tąją, o ne 16 vietą. Komanda supranta, kad šiuo metu yra ankstyvojoje E22 bolido tobulinimo stadijoje ir atsiliekame nuo konkurentų, bet mes žinome, kokiose vietose reikia „pridėti“. Kai mašina išvažiuoja į trasą, kiekvienas ratas duoda mums vis daugiau informacijos, ko trūksta. Štai Kinijoje reikės įvertinti kai kurių aerodinaminių elementų efektyvumą. Be to, tikimės, kad variklis bus kiek galingesnis.
- Kodėl komanda Bahreine pakankamai mažai treniravosi?
- Visa tai susiję su varikliais. Mes glaudžiai bendradarbiaujame su motoristais iš „Renault Sport F1“, norėdami pašalinti daugybę trūkumų. Suprantama, norisi kuo greičiau išspręsti variklio problemas, bet greitai tai nepavyksta, pradeda trūkti patikimumo. Pagrindines naujienas mes žadame išbandyti tik Barselonoje gegužės 11 d.
- Kokios bus tos naujienos?
- Nemažai jų bus aerodinamikos srityje, vienas jų – modernizuota priekinė nosis. Keletas nedidelių naujovių bus ir Kinijos GP, bet pagrindinės – Ispanijoje. Tikimės, kad mūsų rezultatai bus geresni jau Šanchajuje. Tarkime, Bahreine labai daug ką lėmė variklio galia, o jos mums trūko, tai parodė kvalifikacija. Kinijoje yra ilga galinė tiesioji, tačiau ten kur kas daugiau lėtų posūkių, tai mūsų komandai leis mažiau atsilikti nuo lyderių.
- „Lotus F1“ Bahreine naudojo įvairią padangų keitimo taktiką. Ar galima teigti, kad jūsų bolidai ir šiemet pakankamai taupiai naudoja padangas?
- Apie taupų padangų naudojimą kol kas anksti kalbėti, bet, tarkime, P. Maldonado Bahreine su vienu komplektu nuvažiavo pakankamai daug ratų. Suprantama, kad šių metų „Pirelli“ sudėtis visai kitokia nei pernai, tačiau jei mums pavyks gerai tausoti padangas, turėsime nemenką strateginį pranašumą prieš konkurentus.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553