N. Chesteris: Monrealio trasa turėtų tikti „Lotus E23“ bolidui

N. Chesteris: Monrealio trasa turėtų tikti „Lotus E23“ bolidui
logo 2015 Gegužės 31 d. 07:12, LAT Photographic
„Lotus“ komandos technikos direktorius Nickas Chesteris susumavo praėjusio etapo Monake rezultatus ir papasakojo apie pasiruošimą artėjančiam Kanados GP etapui.
- Kokiems sunkumams reikia ruoštis Monrealio Gilles Villeneuve vardo autodrome?
- Ši trasa ne taip aktyviai yra išnaudojama ištisus metus, todėl asfaltas čia gali būti labai purvinas ir savaitgalio pradžioje gali iškilti problemų su trasos paviršiaus sukibimu. Neatmestinas ir permainingas Kanados oras, todėl Monrealyje reikia būti pasiruošusiems tam, kad bus sunku tinkamai įšildyti padangas.
Šiame etape mes naudosime tik minkštąsias bei superminkštąsias padangas ir jos turės padėti susitvarkyti su sukibimo trūkumu. Šioje trasoje yra keletas ilgų tiesiųjų, todėl čia itin svarbi bus variklio galia bei mažas priešpriešinis pasipriešinimas. Aerodinamiką reikės reguliuoti mažai prispaudžiamajai jėgai, o tai reiškia, kad Monrealyje reikės ryškiai sumažinti sparnų atakos kampus. Pernai mūsų bolidas neblogai susitvarkė su lėtais posūkiais, esančiais Kanados etape: visa tai bendrai byloja apie tai, jog mūsų E23 Monrealio trasa tinka neblogai.
- Ką galite papasakoti apie praėjusio etapo Monake baigtį?
- Mus daugmaž tenkino kaip bolidai atrodė treniruotėse ir kvalifikacijoje, tačiau nuliūdino tai, kad negalėjome uždirbti taškų, nežiūrint į neblogą mūsų tempą lenktynėse. Jei Pastoras Maldonado antrojoje kvalifikacijos sesijoje būtų galėjęs pakartoti savo laiką, kurį jis parodė per pirmąją kvalifikacijos dalį, jis būtų galėjęs startuoti net iš 7 pozicijos. Gaila, kad jam sutrukdė hidraulikos problemos – jei ne tai, jis būtų galėjęs su Sergio Perezu pakovoti dėl 7 vietos. Jis buvo nusipelnęs gero rezultato.
Romainas Grosjeanas lenktynių metu nemažai atsilošė – iš 15 vietos pakildamas iki 10-tos. Mes visi tikėjome, kad jis uždirbs taškų net ir po baudos, kurią gavo dėl pavarų dėžės keitimo. Iš pradžių mes buvime labai optimistiški, bet jo nebeliko po to, kai į prancūzo mašiną atsitrenkė Maxas Verstappenas.
- Gal galite smulkiau paaiškinti, kokios buvo P. Maldonado techninės problemos?
Mes žinome, kad viskas įvyko dėl skysčio ištekėjimo iš hidraulikos sistemos siurblio ir jau aišku, kurioje siurblio dalyje tai atsitiko. Tai vienas iš komponentų, kuris yra gaminamas ne mūsų bazėje Enstone, todėl dabar mes tą siurblį išsiuntėme į gamyklą-gamintoją, kur bus atlikta nuodugni jo analizė. Problema pasirodė gana netipiška, bet mes su a išsiaiškinsime.
- Kiek rimtas buvo smūgis, kurį R. Grosjeano mašina patyrė kontakto su M. Verstappenu metu?
- Laimei, kad Romainas nepatyrė rimtų sužalojimų, turint galvoje avarijos pobūdį. Smūgio metu iš dalies buvo pažeistas bolido dugnas, bet galinė pakaba išlaikė ir Romainas sugebėjo užbaigti lenktynes, nors ir neturėjo šansų uždribti taškų.
- Ar galima pasakyti, kad Monrealis yra laikomas „Lotus“ komandos mėgstamiausiu miestu?
- Be abejo. Mes visuomet su malonumu skrendame į Kanadą. Monrealis mūsų darbuotojams labai patinka. Lenktynių trasa turi gilią savo istoriją, mes joje matėme ne vienas įsimintinas lenktynes. Mums neblogai sekdavosi šioje trasoje, todėl ir šiemet tikimės čia uždirbti taškų.
- Kaip vertinate galimą kuro papildymo sugrąžinimą lenktynių metu?
- Mes labai daug girdime kalbų apie tai, kad 2017 metais reikėtų pasiekti didesnių bolido greičių ir kuro papildymas galėtų tai iš dalies leisti, kadangi bolidai svertų kur kas mažiau. Tačiau tai neturės didesnės įtakos komandų taktikoms, kadangi visi labai greitai adaptuosis ir prisitaikys. Visai įmanoma, kad pilotai galės važiuoti agresyviau, nes bakuose bus mažiau benzino ir ne taip smarkiai dėvėsis padangos. Bet susidursime su tuo, kad pirmaus tos komandos, kurios išmoks greičiausiai atlikti sustojimus boksuose...


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983