N. Chesteris: reikia pasinaudoti visomis galimybėmis

N. Chesteris: reikia pasinaudoti visomis galimybėmis
logo 2016 Balandžio 11 d. 06:55, Renault Sport
„Renault“ komandos technikos direktorius Nickas Chesteris prieš Kinijos GP papasakojo apie tai, kokios sportinės formos yra komanda po dviejų etapų ir ko galima tikėtis iš „Renault“ Šanchajuje.
- Kuo ypatinga yra trasa Šanchajuje?
- Kinijos etapo trasos konfigūracija yra labai įdomi. Kaip ir ankstesniuose dviejuose etapuose, čia bus svarbi jėgainės galia ir bolido valdomumas, bet pagal aerodinaminio pasipriešinimo ir galios parametrus jos yra panašios. Bet kiekviena yra su savo unikaliais aspektais. Greitas pirmas posūkis, pereinantis į lėtesnius ir siauresnius antrą ir trečią, prieš pilotus iškelia nepaprastus uždavinius, kadangi ten yra įmanoma dauguma trajektorijos variantų.
- Kas atsitiko su J. Palmerio mašina Bahreine?
- Sugedo hidraulinis siurblys – tai gana retas gedimas. Šis siurblys atidirbo tik dešimtadalį jam skirto laiko – dažiniausiai jis sulūžta arba eksploatacijos pradžioje, arba pabaigoje. Kartu su savo tiekėjais mes bandome suprasti, kas atsitiko, todėl suspendavome visą partiją šių detalių, kol visko iki galo neišsiaiškinsime. Žinoma, kad J. Palmeris buvo labai nusivylęs, kad jam teko praleisti varžybas.
- O ką Kevinas Magnussenas pasakė apie lenktynes?
- Kevinui tai buvo neblogos lenktynės, jis startavo iš techninio aptarnavimo juostos, o užbaigė jas 11-tas. Jis nedarė klaidų, o 3 sustojimų strategija pasiteisino. R.S.16 labai gerai atrodė su superminkštosiomis padangomis. Jei ne bauda, K.Magnussenas galėjo uždirbti taškų.
- Kaip atrodo R.S.16 mašina lyginant su konkurentais?
- Pagal lenktynių tempą ji yra peletono viduryje, kur rezultatai labai glausti – tai mes matėme Australijoje ir Bahrene. O tai reiškia, jog būtina pasinaudoti bet kokia galimybe, kuri mums pasitaikys ir net nuo mažos modernizacijos gali priklausyti, uždirbsime mes taškus ar ne. Mūsų kvalifikacinis tempas lyginant su varžovais, kažkiek atsilieka, bet dabar mes būtent sprendžiame šią problemą, nes reikia didinti bendrą mūsų bolido efektyvumą.
- Kiek gerai jūs išstudijavote naujas padangas ir taisykles?
- Mes vis dar mokomės dirbti su naujų sudėčių padangomis ir pasinaudojame naujomis jų pasirinkimo galimybėmis. Niekam nebuvo siurprizas, kad visos ekipos labiau noriai renkasi minkštesnes padangas nei prieš metus. Tie, kurie stengiasi panaudoti kietesnius mišinius, turi daugiau ir įvairesnių strategijos variantų. Kažkokie skirtumai yra, bet apskitai komandos renkasi tas pačias padangas.
- Ar trečiame etape „Renault“ išbandys kokias nors naujoves?
- Bus nedidelė modernizacija aerodinamikos srityje, tačiau esminiai aerodinamikos ir jėgainės atnaujinimai numatyti šiek tiek vėliau ir jie mums leis pasistūmėti gerokai į priekį. Rezultatai labai panašūs, turime daug varžovų, todėl ir mums būtina pasitempti.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983