Buvęs F-1 pilotas Nickas Heidfeldas mano, kad „Formulė-1“ nėra tokia bloga, kaip kai kurie žmonės bando ją pavaizduoti.
F-1 pradėta labiau kritikuoti prieš porą metų, kuomet čempionate buvo pradėti naudoti naujos kartos V6 turbo varikliai. Tiek sirgaliai, tiek kai kurie F-1 pasaulio atstovai neliko sužavėti naujų motorų skleidžiamu garsu bei vienos komandos dominavimu.
N. Heidfeldas sutinka, kad „Formulė-1“ turi kur pasitempti, tačiau jos situacija nėra tokia prasta, kaip kai kurie bando pavaizduoti.
„Visų pirma „Formulė-1“ turėtų išsikapstyti iš tos negatyvumo duobės. Žinoma, visada gali rasti vietų, kuriose galima labiau pasitempti, tačiau dabartinė F-1 nėra tokia bloga, kaip kai kurie žmonės bando ją pavaizduoti“, – kalbėjo N. Heidfeldas.
Kalbėdamas apie „
Mercedes“ dominavimą F-1, vokietis teigė, kad čempionate visada buvo viena komanda, kuri darbą atliko geriau nei jos varžovės.
„Nuo F-1 egzistavimo pradžios visada buvo komandų, kurios dominavo. Taip pat visada buvo stengiamasi padaryti taip, kad čempionate dalyvaujančias ekipas skirtų kuo mažesnis laiko skirtumas. Visada atsiranda tokia komanda, kuri darbą atlieka geriau nei kitos.“
N. Heidfeldas neslepia, kad dabartinėje F-1 jam nepatinka lenkimo procesą palengvinanti DRS sistema.
„Labiausiai aš pasilgau garso. O pradėjus naudoti DRS, lenkimai pasidarė per daug dirbtiniai. Mano laikais, bent jau lenkimai buvo tikri.“
Kalbėdamas apie ruošiamus taisyklių pakeitimus, N. Heidfeldas teigė, kad būtinai reikia didinti mechaninį sukibimą.
„Manau, kad mechaninis sukibimas visada buvo naudingas, ypač tai atvejais, kai važiuojama paskui kitą bolidą. Tad mechaninio sukibimo didinimas tikrai būtų teisingas sprendimas.“
„Tai taip pat pagerina saugumą trasoje, ypač sukibimo atžvilgiu. Kai aerodinamika vaidina didelį vaidmenį, apsisukus su tokiu bolidu prarandamas visas sukibimas. Tuo tarpu naudojant platesnes padangas situacija tampa daug saugesnė.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).