N. Piquet atskleidė Singapūro aferos smulkmenas

N. Piquet atskleidė Singapūro aferos smulkmenas
logo 2010 Gruodžio 11 d. 21:27, LAT
Nelsonas Piquet pagaliau atskleidė visas dirbtinai sukeltos avarijos 2008 m. Singapūre detales. Tai tapo įmanoma, nes visi teisminiai ginčai, susiję su šiuo faktu, jau baigėsi N. Piquet naudai ir faktus jau galima atskleisti visuomenei.
Savo pasakojimus N. Piquet pateikė išskirtiniame interviu leidiniui „The Times“.
Viskas prasidėjo nuo to, kad „Renault“ inžinerijos padalinio direktorius Patas Symmondsas kreipėsi į brazilą po prastos jo ir Fernando Alonso kvalifikacijos Singapūro GP lenktynėms.
„Žiūrėk, abu automobiliai yra rikiuotės gale“, - tarė jis man.
„Esame situacijoje, kai šiose lenktynėse niekur nepajudėsime, nebent įvyks kažkas neįprasto.
Tuometinis komandos vadovas Flavio Briatore irgi sutiko, pavadindamas situaciją „nelaime komandai“.
„Sėdėjau ir klausiausi, nes nesupratau kur link einama“, - prisiminė Nelsonas.
„Abu jie buvo labai neramūs ir situacija buvo labai įtempta. Manau, kad tuomet neištariau nė žodžio. Po penkių minučių Flavio pasakė „Žiūrėk, vienintelis būdas, kurį galime panaudoti, tai saugos automobilis reikiamu lenktynių momentu“.
„Tiesiog sėdėjau ir žiūrėjau į juos. Jie abu man priminė Vokietiją, kai kažkas padarė avariją netrukus man užsukus į boksus ir finišavau antroje vietoje. „Ar nori padėti komandai?“ paklausė manęs Flavio. „Jei sudaužysi bolidą reikiamu momentu, tai galėtų viską pakeisti“.
Vėliau N. Piquet pasakoja nemažai detalių apie tai, kokiu būdu buvo susitarta dėl avarijos ir kokiu metu ji turėjo įvykti. Taip pat jis užsimena apie F. Briatores elgesį, kai pastarasis pastoviai „lodavo“ ir skirdavo įsakymus, vietoje normalaus bendravimo.
„Jie norėjo saugos automobilio 14 rate“, - mena įvykius brazilas.
„Tikrai gera buvo sutikti ir atlikti kažką komandai po tiek kritikos savo atžvilgiu. Net negalvojau dėl moralinės šio poelgio pusės.“
„Kai įveikiami ratai tiksėjo, žinojau, kas tuoj turi įvykti, bet buvo sunku patikėti ką padarysiu. Buvau labiau sunerimęs dėl komandos, nei savo saugumu. Buvau tiek išsigandęs, kad vos galėjau kvėpuoti. Kaskart įveikdamas lentą ištempdavau akis ir žiūrėjau kelintame esu rate, bet buvo tamsu ir vos galėjau matyti. Pastoviai rėkiau radijo ryšiu „Kelintame rate esame? Kelintame rate esame?“ Jie patvirtino ratą ir pradėjau ruoštis, nes žinojau ką tuoj atliksiu, nors pats negalėjau tuo patikėti.“
„Išvažiavau iš posūkio 14 rate, pajutau kaip susitraukė mano pilvas. Buvau labai išsigandęs, tai buvo tarsi sapne. Galiniu ratu paliečiau sieną ir nuspaudžiau akseleratorių, kad atsitrenkčiau į kitą. Jokio skausmo nuo susidūrimo nejutau, bet adrenalinas tiesiog pumpavo.“
Sportininkas atskleidė, kad po visko jam buvo padėkota tik patapšnojimu per petį ir trumpu „dėkui“ iš F. Briatores. Taip pat jis pripažino, kad istorijai iškilus į viešumą, jis tikrai norėjo „atsidėkoti“ buvusiam komandos vadovui už jo elgesį labiau, nei paskleisti tiesą.
„Kalbant atvirai, buvau labiau motyvuotas pykčiu prieš Briatore, nei noru išsivalyti sąžinę“, - aiškina pilotas.
„Atsigręžiant atgal, atrodo, kad tai vyko labai seniai, bet žinau, kad niekuomet nepabėgsiu nuo to šešėlio. Atsiprašau dėl to, ką padariau. Tikiuosi, kad žmonės supras kokį spaudimą buvau patyręs. Tai nėra pasiteisinimas, tiesiog buvau labai nelaimingu tuomet. Dabar esu stipresnis. Jei man užduotų šį klausimą šiandien, turėčiau jėgos atsakyti neigiamai.“


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553