N. Rosbergas: gerbiu FIA sprendimą, bet nesutinku su juo

N. Rosbergas: gerbiu FIA sprendimą, bet nesutinku su juo
logo 2016 Liepos 04 d. 10:58, Daimler
Išnagrinėję susidūrimo tarp dviejų „Mercedes“ pilotų aplinkybes paskutiniame Austrijos GP etapo rate, teisėjai pripažino kaltu Nico Rosbergą dėl šio incidento. Tačiau vokietis nesutinka su tokiu teisėjų sprendimu, nors ir gerbia jį.
N. Rosbergas: „Lenktynės Spielberge buvo be galo sudėtingos. Kartais sporte būna didelių nesėkmių. Aš esu labai nusivylęs. Labai suku, kai viskas pasibaigia taip, kaip Austrijoje: pergalę aš jau turėjau savo kišenėje ir ja neabejojau, todėl pralaimėti paskutiniame rate yra be galo sunku, ypač tokiomis aplinkybėmis.
Lenktynes galima laikyti vienomis iš pačių geriausių mano karjeroje: aš atsikovojau vietas po starto iš 6 pozicijos, daug ką aplenkiau ir tapau lyderiu. Aš turėjau labai teisingą strategiją. Viskas klostėsi puikiai. Tačiau varžybų pabaigoje Lewisui buvo likęs dar vienas minkštųjų padangų komplektas, o pas mane – ne. Jam labai pasisekė, nes šios padangos jam labai padėjo. Paskutiniuose ratuose mano padangos ir stabdžiai buvo smarkiai susidėvėję.
Aš buvau vidiniame radiuse, todėl aš turėjau pilną teisę ginti savo poziciją, todėl man buvo neprivaloma saugoti „teisingą“ trajektoriją. Man atrodė, kad turiu gerą poziciją ir aš galiu ją išsaugoti Aš kiek giliau įvažiavau į posūkį – tuo momentu tai buvo geriausias būdas jį įveikti pirmam ir išsaugoti Lewisą išorėje.
Aš turėjau palikti jam vietos trasoje ir tai padariau. Tai yra matyti iš vaizdo įrašo bolido kameroje ir iš kitų rakursų. Po susidūrimo gali atrodyti, kad buvo ne taip, kadangi mašina pakilo į orą ir aš, praradęs sukibimą, nuvažiavau toliau. Gali atrodyti, kad ten buvo labai mažai vietos. Bet dabar tai neturi jokios reikšmės, nes tai buvo jau po avarijos. Aš noriu dar kartą pakartoti: iki susidūrimo ten visą laiką buvo užtektinai vietos.
Po to Lewisas užklupo mane netikėtai ir pasuko vairą. Aš nesakau, kad jis kaltas dėl susidūrimo, bet aš tikrai į jį neatsitrenkiau. Aš kontroliavau savo bolidą, bet mano padangos jau buvo visai nusidėvėjusios.
Viename interviu aš spėjau, kad jis atsidūrė „aklojoje zonoje“, todėl nematė mano mašinos. Gali būti, jog tai ir buvo avarijos priežastis. Aš visiškai nesitikėjau, kad vairą jis pasuks dar iki to, kol mes priartėsime prie trasos krašto. Aš negalėjau į tai sureaguoti. Mes susidūrėme ir mano mašina buvo stipriai apgadinta. Sulūžo priekinis sparnas ir aš praradau tris pozicijas. Tai buvo baisi lenktynių pabaiga.
Mane nubaudė už šį incidentą, pridėdami 10 sek. prie mano laiko, bet tai neturėjo įtakos mano užimtai pozicijai. Gaila, kad dėl incidento kaltina tik mane vieną. Tai yra nemalonu, bet aš gerbiu teisėjų sprendimą. Aš turiu visai kitokią nuomonę, bet tai nieko nekeičia. Aš matau, kad ir daugelis sirgalių mane palaiko.
Be to, aš dar gavau įspėjimą už tai, kad tęsiau lenktynes su sulaužytu sparnu – jie tai palaikė pavojingu veiksmu, nors aš važiavau kiek galėjau atsargiai. Šis incidentas – baisi netektis mūsų komandai, blogiau negali būti. Aš praradau ne tiek jau daug taškų, bet komandai tai yra labai blogai. Kai dėl problemų su „brake-by-wire“ sistema, tai jos prasidėjo dar priešpaskutiniame rate, todėl aš turėjau laiko prie to adaptuotis. Tai niekaip nesusiję su avarija“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794