N. Rosbergui pataria išeiti iš „Mercedes“

N. Rosbergui pataria išeiti iš „Mercedes“
logo 2016 Birželio 16 d. 06:55, Pirelli
Iš karto po starto Kanadoje tarp abiejų „Mercedes“ mašinų eilinį kartą įvyko kontaktas, po kurio komandos vadovybė iš karto stojo į Lewiso Hamiltono pusę, teisindama pastarojo grubius veiksmus komandos kolegos atžvilgiu.
Gana patyręs F-1 ekspertas Garis Andersonas, kuris yra dirbęs tokiose komandose kaip „Brabham“, „McLaren“, „Jordan“, „Stewart“ bei „Jaguar“ yra įsitikinęs, jog dėl to Nico Rosbergui pagaliau atėjo laikas padaryti išvadas ir pasirūpinti savo asmenine ateitimi.
„Kai jie abu susidūrė Spa 2014 metais, pasidarė įspūdis, kad visa kaltė buvo suversta Nico Rosbergui, – rašo G. Andersonas. – Po to, kai tik atsirasdavo bet kokia kontakto tarp dviejų „Mercedes“ bolidų rizika, būtent Rosbergui reikėdavo kažką daryti neįprasto, kad tik būtų išvengta avarijų.
Atrodo, kad ši istorija kartojasi ir toliau. Po incidento Ispanijos GP pirmame rate Rosbergas yra jau nebe tas lenktynininkas, kuris iki tol buvo iškovojęs 7 pergales paeiliui.
Monrealyje mes visi matėme, kaip jis aplenkė L. Hamiltoną išorine trajektorija, priekiniai Nico bolido ratai susilygino su Lewiso mašinos ratais ir jis turėjo išsaugoti savo išorinę trajektoriją įvažiuodamas į antrą posūkį. Bet Hamiltonas jam nepaliko vietos. Jei Rosbergas nebūtų nusileidęs kolegai, jie abu būtų išlėkę iš trasos ribų. Tačiau Nico kažkodėl numetė greitį ir išvažiavo į kelkraštį, dėl to jam lenktynės buvo sugadintos.
Ispanijoje nė karto priekiniai Hamiltono ratai nebuvo priekyje Rosbergo. Tačiau Kanadoje abiejų mašinų priekiniai ratai buvo susilyginę ir dėl to Nico turėjo pilną teisę ginti savo poziciją.
L. Hamiltonas pareiškė, kad jis atsitrenkė į N. Rosbergo bolidą dėl to, jog tuo metu iškilo vairo nepakankamo pasukamumo problema, bet jis tą patį kalbėjo ir pernai Ostine. Jei iš dešinės j pusės būtų buvusi kitos komandos mašina, esu įsitikinęs, kad britas būtų palikęs daugiau vietos. Bet jis žino, kad Rosbergas yra jam lengvas grobis, nes „Mercedes“ vadovybė visada stos į jo pusę panašiuose ginčuose. Apskritai, visai nenuostabu, kad tai atsitiko vėl.
Todėl, jei aš būčiau N. Rosbergo konsultantu, tai mano patarimas būtų labai paprastas. Atėjo laikas judėti toliau. Taip, šiuo metu jis vairuoja pačią geriausią F-1 čempionato mašiną, bet negi jis nori visą gyvenimą ir toliau pasilikti „antru numeriu“ po Hamiltono? Nemanau. Juolab, kad „Mercedes“ amžinai nebus pati geriausia mašina.
Todėl, mano galva, Sebastiano Vettelio ir Nico Rosbergo duetas gali būti kaip tik ta kombinacija, kuri bus reikalinga „Ferrari“ komandai...“


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794