Prieš tradicinį „Wrooom“ renginį Madonna di Campiglio kurorte „
Ferrari“ komanda pristatė, kokios išvaizdos aprangą šį sezoną dėvės šios ekipos lenktynininkai.
Bendra sportininkų kostiumų stilistika nuo praėjusio sezono pasikeitė nedaug. Aiškiau matomi pakeitimai yra paramą padidinusio „Kaspersky“ antpečiai bei ryškesnis, per visą profilį besitęsiantis Italijos vėliavos motyvas.
Pagrindiniu akcentu ir toliau lieka rėmėjų banko „Santander“ bei, kiek mažiau, naftos kompanijos „Shell“ reklama. Daug vietos užima ir „Ferrari“ komandos logotipas.
Žemiau palyginimui pateikiame praėjusio sezono ekipos sportininkų aprangą.
[picture id=56037]
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).