Naujajame „Ferrari F138“ – visų sričių evoliucija

Naujajame „Ferrari F138“ – visų sričių evoliucija
logo 2013 Vasario 02 d. 00:28, Ferrari
Naująjį „Ferrari F138“ sukūręs Simone’as Resta pareiškė, kad penktadienį italų komandos pristatytas bolidas yra praėjusių metų modelio evoliucija, patobulinant visas automobilio sritis.
Pakeista pakaba, šonai ir išmetimo sistema
Už 2013 m. „Scuderia“ bolidą atsakingas specialistas, toliau kursiantis tik 2015 m. techniką, paaiškino, kad daugiausiai pokyčių sulaukė automobilio pakaba, šonai ir išmetimo sistema.
„Taisyklės pasikeitė labai nedaug, tačiau mes vis tiek nusprendėme modifikuoti visus bolido aspektus, pamėginti žengti į priekį visose srityse, nes manėme, kad šiuo nauju automobiliu galime išspausti ženklų pajėgumo padidinimą“, – teigė inžinierius.
„Sakyčiau, didžiausi pakeitimai yra susiję su pagerinto išdėstymo priekine pakaba ir visiškai nauja galine pakaba. Be to, mes peržiūrėjome šonų dizainą, siekdami pagerinti šios srities aerodinamiką. Taipogi, iš naujo suprojektavome išmetimo sistemos išdėstymą.“
[youtube id=1fhKRSFQmCs]
[youtube id=s8hW-J39rtA]
Bandymuose stebuklų nežada
Vyriausiasis „Ferrari“ bolidų kūrėjas Nicolas Tombazis iškart paragino nesureikšminti automobilio greičio kitą savaitę prasidedančiuose priešsezoniniuose bandymuose, nes techniką iki sezono pradžios dar ketinama ženkliai patobulinti.
„Pristatytoji bolido versija, kurią naudosime pirmuosiuose bandymuose, buvo gana mažai mėginta vėjo tunelyje. Nepaisant to, tikiu, kad turėsime stiprų technikos paketą trečiajai bandymų sesijai ir pirmosioms lenktynėms“, – paaiškino specialistas.
[gallery id=971]
Vėjo tunelis – trumpalaikis skausmas
Atnaujinimui uždarius „Ferrari“ vėjo tunelį Italijoje, naujajam bolidui vystyti naudojama buvusios „Toyota“ F-1 komandos infrastruktūra Kelne, Vokietijoje. N. Tombazis pripažino, kad toks sprendimas turi trūkumų, tačiau šiuos turėtų nusverti ilgalaikė nauda.
„Visą darbą prie šių metų bolido atliksime „Toyota“ tunelyje Vokietijoje, kol Maranello vėjo tunelis bus tobulinamas iki tinkamo lygio. Atitarnavęs mums 12 metų šis gana paseno ir turi būti atnaujintas.“
„Būtų idealu turėti vėjo tunelį čia, ir negaliu pasakyti, kad vėjo tunelio Kelne naudojimas yra tobulas sprendimas, tačiau pasverdami vidutinio ir ilgo laikotarpio privalumus patobulinant vėjo tunelį dabar arba atidednt tai ateičiai nusprendėme, kad pasirinkta strategija yra geriausia.“


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983