Naujasis „Ferrari F2012“ – rizikingas projektas

Naujasis „Ferrari F2012“ – rizikingas projektas
logo 2012 Vasario 03 d. 14:32, Ferrari
Ferrari“ komandos technikos direktorius Patas Fry'us pripažino, kad šiandien oficialiai pristatytas ekipos naujasis bolidas F2012 yra rizikingas projektas.
„Tai šioks toks žingsnis į šalį, lyginant su tuo, kur buvome anksčiau“, – pareiškė britas, į italų ekipą iš „McLaren“ atėjęs tik praėjusių metų pradžioje.
„Tikrai šiek tiek daugiau rizikavome kalbant apie bazinių bolido dalių išdėstymą ir panašiai, tačiau, apskritai, visi gerai padirbėjo.“
„Dabar turime grįžti prie darbo ir pradėti patobulinimų gamybą pirmosioms lenktynėms bei visiems metams“, – pažymėjo jis.
Nors pristačius bolidą, labiausiai į akis krito itin ryškus laiptelis jo nosyje, bene radikaliausia naujovė automobilyje – priekinė „pull rod“ tipo pakaba, jos svirčių nekryžiuojant ir išdėstant žemiau nei „push rod“ sprendimo atveju. Paskutinį kartą „Formulėje-1“ toks sprendimas buvo matytas tik 2001 m. „Minardi“ (dabar „Toro Rosso“) komandos bolide.
Prie „pull rod“ pakabos „Ferrari“ perėjo ir automobilio gale. Šie važiuoklės pakeitimai, kaip ir ženklus šoninių aušinimo angų modifikavimas ir visos galinės dalies susiaurinimas turėtų duoti didelę naudą bolido aerodinamikos savybių prasme.
[gallery id=908]
„Priekinis sparnas yra keleriose paskutinėse praėjusio sezono lenktynės pradėto naudoti sparno evoliucija. Įvedėme jį dar tuomet, kad gautume pradinių žinių apie jo veikimą. Supratome gana daug ir toliau jį tobulinome. Turėsime dar šiek tiek patobulintus variantus trečiajai bandymų sesijai ir pirmosioms lenktynėms“, - taip „Ferrari F2012“ naujoves pradėjo pristatyti vyriausiasis komandos bolidų kūrėjas Nikolas Tombazis.
„Nosies viršus yra nedailios formos – tai taisyklės, kuria reikalaujama gana žema nosis, rezultatas, nes norime jos apatinę dalį išlaikyti kiek įmanoma aukščiau. Nors tai ir neatrodo estetiškai, mūsų nuomone, tai efektyviausias šios bolido dalies aerodinaminis sprendimas“, - tvirtino specialistas.
„Viena iš bolido inovacijų yra priekinė pakaba. Daugiausiai dėl aerodinamikos pasirinkome „pull rod“ sprendimą. Struktūrinis ir projektavimo biurai bei važiuoklės dinamikos departamentas turėjo nemažai padirbėti, kad būtų atgautos mūsų norimos mechaninės pakabos charakteristikos. Tikiu, kad tai pasiekėme, tačiau kartu iš tokio sprendimo įgavome ir aerodinaminės naudos“, - pridūrė jis.
Naujasis „Ferrari F2012“, neoficialių šaltinių teigimų, pirmą kartą trasoje bus išmėgintas jau šį savaitgalį, uždarame Idiada žiede Ispanijoje. Rimti automobilio bandymai prasidės vasario 7 d. kitoje šios šalies arenoje – Jereze.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553