Tarptautinės automobilių federacijos (
FIA) ruošiama nauja priekinių sparnų lankstumo tikrinimo tvarka paleis ne tik „
Ferrari“ ir „Red Bull“ komandas, bet ir beveik visas kitas rikiuotės ekipas, remdamasis neoficialiais šaltiniais skelbia italų „La Stampa“.
Jei iki šiol minėti aerodinamikos elementai buvo tikrinami ant kraštų dedant 50 kg svorį ir leidžiant ne didesnį kaip 10 mm nulinkimą, tai Belgijos GP lenktynių savaitgalio metu patikrinimas gali būti atliktas ir naudojant 100 kg svorius ir leidžiant 20 mm nukrypimus.
Manoma, kad taip FIA pasinaudos savo teise pakeisti sparnų lankstumo tikrinimo tvarką ir išsklaidys įtarimus, esą „Ferrari“ ir „Red Bul“ komandų elementų tvirtumas nėra tiesiogiai proporcingas juos veikiančiai jėgai. Konkurentų teigimu, esant dideliam greičiui, šie elementai visiškai priglunda prie kelio dangus, taip sukurdami gerokai didesnę nei įprasta prispaudžiamąją galią.
„La Stampa“, remdamasi anoniminiais šaltiniais, tvirtina, kad naujiesiems bandymams savo priekinius sparnus turės modifikuoti dauguma komandų. „Ferrari“ ekipos pajėgumui, leidinio duomenimis, pakeitimai esą neturės įtakos.
Vis dėlto, „Fiat“ valdomas italų dienraštis priduria, kad Fernando Alonso antradienį treniruoklyje jau pradėjo bandyti naują „Scuderia“ bolido aerodinamikos elementų paketą.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).