Nuo 2014 m. „Formulėje-1“ planuojami įvesti naujo standarto varikliai bei pavarų dėžės greičiausiai galės būti naudojami ir 24 val. Le Mano ištvermės lenktynėse, rašo žurnalas „Racecar Engineering“.
Tvirtinama, kad toks žingsnis padėtų motorų gamintojams lengviau atgauti agregatų kūrimui ir gamybai išleistas investicijas, kartu pernelyg nedidinant kainų savo pagrindinėms klientėms, „Formulės-1“ komandoms.
Primename, kad nuo 2014 m. autosporto karalienėje planuojama pereiti prie 1,6 l V6 variklių su turbokompresoriais. Motorų sūkiai bus apriboti iki 15 000 aps./min., kontroliuojant tiesioginį kuro įpurškimą iki 500 bar ir ribojant kuro srautą iki 100 kg per valandą. Agregatai bus sujungti su 120 kW kinetinės energijos rekuperacijos sistema galinėje ašyje.
Naujuosius motorus „Formulės-1“ komandoms ruošiasi tiekti „
Ferrari“, „Mercedes“, „Pure“ ir „Renault“. Šiuo metu dviems ekipoms variklius gaminančios „Cosworth“ tolesni planai kol kas nėra aiškūs.
Neatmetama galimybė, kad sprendimas Le Mane naudoti tokio pačio standarto variklius palengvintų įžengimą į „Formulę-1“ ten dalyvaujantiems kitiems automobilių gamintojams.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).