Naujieji varikliai: komandos pritaria, trasos stojasi piestu

Naujieji varikliai: komandos pritaria, trasos stojasi piestu
logo 2011 Birželio 27 d. 07:49, LAT Photographic
„Formulės-1“ komandos išreiškė pritarimą naujajam 1,6 l V6 turbo variklių standartui, tačiau prieš pokyčius piestu stojasi lenktynes organizuojantys trasų šeimininkai, grasinantys sportą iškeisti į „IndyCar“.
Primename, kad praėjusią savaitę posėdžiavusi „Formulės-1“ komisija patvirtino visų motorų gamintojų – „Cosworth“, „Ferrari“, „Mercedes“ bei „Renault“ – kartu suderintą ir parengtą kompromisinį agregatų formatą, kurį siūloma įvesti vietoje iki šiol planuoto 1,6 l 4 cilindrų standarto.
Be to, šioje institucijoje buvo sutarta naujus variklius pradėti naudoti metais vėliau – nuo 2014 m., o ne nuo 2013 m.
Ekipos nori didesnių apsukų
Sekmadienio rytą Valensijoje (Ispanija) posėdžiavę ekipų atstovai nusprendė išreikšti pritarimą 1,6 l V6 turbo variklių standartui su sąlyga, kad motorų sūkiai bus ribojami iki 15 000 aps./min., o ne iki 12 000 aps./min., kaip kad siūlė gamintojai.
Laišku Tarptautinę automobilių federacija (FIA) apie savo nuomonę informavusios komandos, „Autosport“ teigimu, kartu paprašė metams atidėti ir kitus numatytus „Formulės-1“ technikos taisyklių pakeitimus, įvedant juos kartu su naujaisiais agregatais nuo 2014 m.
Primename, kad „Formulėje-1“ artimiausiais metais ruošiamasi keisti ne tik variklius, bet ir kai kuriuos bolidų parametrus, įskaitant minimalaus svorio padidinimą, priekinio sparno susiaurinimą ir galinio pažeminimą bei kitus pakeitimus.
Trasos stojasi piestu
„Formulės-1“ lenktynes rengiančių trasų šeimininkai, tuo tarpu, nepritaria nei seniau siūlytam, nei praėjusią savaitę paskelbtam variklių standartui, rašo „Pitpass“.
17 etapų – visų, išskyrus Kinijoje ir Korėjoje – organizatoriai pateikė vieningą poziciją, kuria reikalauja atsisakyti planų įvesti naujus motorus arba užtikrinti, kad jų skleidžiamas garsas atitiktų dabartinių agregatų skambesį. Galima to priemone įvardinamas sūkių limito pakėlimas iki 18 000 aps./min. - dabartinio lygio.
Trasų šeimininkų nuomone, už bilietus mokantys žmonės nusisuks nuo „Formulės-1“ lenktynių, jei bolidų skleidžiamas garsas nebus toks griausmingas, koks yra šiuo metu. Jie baiminasi, jog mažesnio litražo ir cilindrų skaičiaus varikliai skambės skardžiau ir primityviau bei bus nepatrauklūs publikai.
Pajamos už bilietus yra trasų išgyvenimo šaltinis – jos negauna išmokų už televizijos transliacijas, reklamą arenose ir VIP svečių zonas. Sumažėjus žiūrovų skaičiui, „Formulės-1“ lenktynių rengimas žiedams taps nuostolingas.
Susivieniję trasų šeimininkai, kuriems atstovauja Australijos GP organizatorius Ronas Walkeris, grasina perbėgti į „IndyCar“ stovyklą ir padėti šiai tapti rimta „Formulės-1“ konkurente.
Taisyklės paaiškės šią savaitę
Tarptautinė automobilių federacija (FIA) turi per šią savaitę, iki ketvirtadienio, galutinai nutarti dėl 2013 m. „Formulės-1“ čempionato taisyklių ir naujojo variklių formato likimo.
Pranešama, kad šį klausimą FIA Pasaulio autosporto taryba balsavimu faksu spręs jau pirmadienį.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553