F-1.LT

Prisijungimas

Vartotojo vardas:

Slaptažodis:

Prisiminti

Pilotų įskaita

Po Rusijos GP:
1 L. Hamiltonas 291
2 N. Rosbergas 274
3 D. Ricciardo 199
4 V. Bottas 145
5 S. Vettelis 143
6 F. Alonso 141
7 J. Buttonas 94
8 N. Hulkenbergas 76
9 F. Massa 71
10 K. Magnussenas 49
11 S. Perezas 47
12 K. Raikkonenas 47
13 J.-E. Vergne 21
14 R. Grosjeanas 8
15 D. Kvyatas 8
16 J. Bianchi 2
17 A. Sutilas 0
18 M. Ericssonas 0
19 P. Maldonado 0
20 E. Gutierrezas 0
21 M. Chiltonas 0
22 K. Kobayashi 0

Komandų įskaita

Po Rusijos GP:
1 Mercedes 565
2 Red Bull 342
3 Williams 216
4 Ferrari 188
5 McLaren 143
6 Force India 123
7 Toro Rosso 29
8 Lotus 8
9 Marussia 2
10 Sauber 0
11 Caterham 0
Iki JAV GP liko 11 d. 10 h 27 min. 
2014 m. spalio 22 d., 12:32
 Schumacher

Naujienų nėra: M. Schumacherio būklė nesikeičia

2014-01-02 / 16:13:04

Michaelį Schumacherį gydantys medikai ir vokiečio atstovai pranešė šiandien nepateiksiantys naujos informacijos apie legendinio lenktynininko būklę – panašu, nėra jokių naujų pokyčių.

Tai reiškia, kad sekmadienį slidinėjant sunkią galvos traumą patyrusio sportininko būklė išlieka kritinė. Jis jau patyrė dvi smegenų operacijas, skirtas pašalinti po incidento išsiliejusį kraują ir sumažinti intrakranijinį spaudimą.

Grenoblio ligoninėje Prancūzijoje gydomo M. Schumacherio atstovai užtikrino informuosiantis visuomenę, jei vokiečio būklė ženkliai keisis.

Rytoj, penktadienį, legendiniam lenktyninkui sukaks 45-eri.

Komentarai

SCHUMIS F-1
2014-01-02 16:14:46
Tikekimes gimtadienio proga isgirst teigiamu naujienu.
Pranešti moderatoriams
Stargate
2014-01-02 16:18:57
Pastebėjau, kad Šumacherio mėgėjų/nemėgėjų stovyklos susidarė po 1994 metų sezono finišo. Laikais, kai Lietuvos televizijos dar nerodė F-1, kuomet F-1 lenktynes buvo galima stebėti tik per palydovinę anglišką TV. Praėjo jau beveik 20 metų nuo to sezono, kai kurie iš čia net gimę nebuvo, kiti gal pamiršo įvykių eigą, kiti gal nežino kaip dramatiškai ir kartais keistai klostėsi visas tas sezonas. Labiausiai erzina, kai kažkokie veikėjai, apie tą sezoną girdėję vieną ausimi ar prisiskaitę angliško bulvarinio skaitalo iš viso konteksto paima tik vieną faktą ir garsiai apie jį giesmes gieda. Šumio gimtadienio išvakarėse, kol visiems leika tik laukti naujienų kitame komentare atkursiu 1994 metų sezono eigą, kursis pagarsėjo ne tik A.Sennos žūtimi, ne tik paskutiniuoju etapu, bet ir unikaliu įvykiu, kai vienas pilotas už vieną, jokios žalos nesukėlusį, veiksmą gavo net 4 griežčiausias baudas!
Pranešti moderatoriams
Stargate
2014-01-02 16:25:34
1994-ieji. Bolidai nepatikimi, taisyklės toli gražu netobulos, bet vyriška kova puošia lenktynes. Laurai buvo prognozuojami tuo metu dominavusiai Williams komandai su nauju jos lyderiu A.Senna. Jam padėti turėjo komandos antrasis pilotas D.Hillas, kuris 1992 debiutavo Brabham komandoje, 1993 užsirekomendavo Williams komandoje kaip puikus pagalbininkas A.Prostui. Daugelis tikėjosi, kad iššūkį lyderiaujančiai komandai galės mesti kylanti žvaigždė M.Schumacher. Jis jau buvo spėjęs užsirekomenduoti kaip itin talentingas pilotas, vienoje komandoje kartu važiavęs su tokiais F-1 vilkais kaip: 1991 Nelson Piquet (3kart F-1 čempionas), 1992 Martin Brundle (158GP, daugumai labiau pažįstamas iš BBC), 1993 R.Patresse (256GP, F-1 vicečempionas ir dukart likęs 3). Sezonas nusimatė įspūdingas. Tačiau sezono pradžia buvo netikėta. A.Sennai jis susiklostė itin nesėkmingai ir iki tos nelemtos avarijos jis nebuvo finišavęs nė karto. D.Hill priėmė iššūkį ir po A.Senna mirties perėmė Williams komandos lyderio vaidmenį. Tuo tarpu jaunasis M.Schumacher skynė pergalę po pergalės. Sezonui beveik įpusėjus M.Schumacher po 7 lenktynių turėjo 6 pergales ir vieną 2 vietą. Natūralu, kad artimiausią varžovą taškais jis tiesiog triuškino (pagal tų laikų taškų skaičiavimo variantą). Kaip ir dabar, taip ir tuomet tokios sezono eigos valdantieji nenorėjo. Nesuprantami dalykai atsitiko Didžiosios Britanijos GP. Per apšilimo ratą pirmas važiavęs D.Hill pristabdė ir Schumacher jį aplenkė, tačiau po posūkio tiesiojoje praleido D.Hill atgal į priekį. Į starto pozicijas visi sustojo tvarkingai. Po kelių atidėtų startų (tuo metu pilotas galėjo informuoti, kad turi bėdų ir visi važiuodavo dar vieną apšilimo ratą) lenktynės pagaliau prasidėjo. 14 rate pasirodo informacija, kad M.Schumacher yra baudžiamas 5s STOP and GO bauda. Pasimetusi komanda, komentatoriai, nes niekas nesupranta už ką. Kaip vėliau paaiškėjo nuo pažeidimo buvo praėję daugiau kaip 40min. Komanda prašo baudos išaiškinimo (ano meto taisyklės tą leido daryt lenktynių metu) ir kol jo negauna liepia pilotui nesukti į boksus. Teisėjai neskuba su atsakymu, komanda laukia, bet teisėjai vietoje atsakymo parodo M.Schumacher juodą vėliavą. Visa Benetton komanda pasiunta ir vadovai puola tiesiogiai aiškintis su teisėjais. Galiausiai juoda vėliava panaikinama, paliekama 5s STOP and GO bauda, kuri, pagal to meto taisykles atliekama ne savo boksuose o prie teisėjų skirto žmogaus, kuris po baudos atlikimo išleidžia M.Schumacher į trasą. Taigi juodos vėliava anuliuota, Schumacheris finišuoja antras, bet po lenktynių vis tiek diskvalifikuojamas. Komanda apeliuoja, svarstymas užtrunka. Per tą laiką praėjo dar trys lenktynės, kuriose Schumacheris iškovojo dar dvi pergales (vieną anuliavo, nes po varžybų bolido dugno plokštė buvo per daug nusidėvėjusi). Sezono baigtis kaip ir aiški, bet FIA sprendimas buvo daugiau nei netikėtas: dėl D.Britanijos GP M.Schumacher yra diskvalifikuojamas papildomoms 2 lenktynėms. Taigi už niekinį prasižengimą (tokį patį atliko 1995 M.Hakkinen, bet jokių veiksmų nebuvo imtasi) nubausta 5s STOP ir GO bauda + diskvalifikacija iš tų lenktynių + 2 GP diskvalifikacija = 4 baudos. Tokie stebuklai per 20 metų daugiau nepasikartojo. Visomis gautomis dovanėlėmis pasinaudojo D.Hill (+40 iš 40 galimų taškų be pagrindinio konkurento), taigi taip dirbtinai buvo sugrąžinta intriga į paskutinį GP. M.Schumacher ir D.Hill susidūrimas paskutiniame etape buvo lenktyninis incidentas, ką pripažino abu pilotai, ką pripažino ir teisėjai. Beje, tokį patį banzai lenkimą D.Hill atliko (tik kalė į kitą Benetton bolido šoną) ir 1995 metais. Retorinis klausimas: ar būtų vertinamas D.Hill kaip 1994 metų F-1 čempionas, kai 25% sezono gavo dovanų?
Pranešti moderatoriams
Xtremez
2014-01-02 16:27:03
Tai jeigu naujienu nera, tai kodel rasot?? 0_o
Pranešti moderatoriams
Xtremez
2014-01-02 16:30:56
Stargate> tik pamirsai pamineti kad Schumacheris visa sezona naudojo nelegalia TC. Ir todel be problemu skyne pergales. Bet ka tu cia fleimini dabar tema kurioje nera naujienu...
Pranešti moderatoriams
Stargate
2014-01-02 16:35:11
Xtremez > Tai kaip darysi? Dėsi oficialius įrodymus ant stalo ar paliks tik savo patrolinimo lygmenyje?
Pranešti moderatoriams
Xtremez
2014-01-02 16:35:58
Jeigu butu oficialus irodymai tai benetonas su schumacheriu priesaky butu diskvalifikuotas is viso sezono
Pranešti moderatoriams
nauja_era
2014-01-02 16:36:43
Stargate>> nuo tavo pateiktos informacijos užlūš jaunimo psichologinės pagalbos visos dvi linijos, o tie kas neprisiskambins dabar nusižudys. dėjai - nepagailėjai :) maladec
Pranešti moderatoriams
Songoku Lee
2014-01-02 16:43:01
Starge> tu gal redaktoriui siūsk savo knygos rankraščius, o ne komentaruose postink :)
Pranešti moderatoriams
gilles82
2014-01-02 16:43:57
Stargate>> Puiku, kad netingi apsviesti tamsuolius. Is tiesu tai neitiketina kaip galima sitaip akivaizdziai manilpuliuoti sezono rezultatais. Bet ta FIA nemalone uzsitrauke Bennetono vadas Flavio Briatore, apipyles Max Mosley nelabai korektiskais laiskais, reaguodamas i isties absurdiskus po Sennos zuties FIA iniciuotus trasu saugumo "pagerinimus", tokius kaip pavyzdziui chicane irengimas viduryje Eau Rouge posukio ir kitas laikinas kliutis trasose, tariamai letinancias bolidus ir taip padarant lenktynes saugesnemis. Xtremez>> Niekas niekada to neirode. Cia kaip ir Vettelis si sezona vienintelis su traction kontrole vaziavo pagal kai kuriuos. Jei jau buti labai itariam, tai galimai buvo launch control, nes Misha niekada nebuvo geras starteris, o ta sezona saudavo i prieki kiekvienose lenktynese.
Pranešti moderatoriams
loo
2014-01-02 16:44:46
Stargate, be reikalo stengiesi. Ligonių informacija nepagydysi, tam reikalingi gydytojai, vaistai, baltos sienos. Šiuo atveju gali kai kuriem ir labai paūmėt nuo tokių tekstų, tai tik skausmas artimiesiems bus.. :(
Pranešti moderatoriams
Audrius Livez
2014-01-02 16:48:31
Xtremez >jei butu nelegalus TC butu uzdraude,o jau po fakto niekam neidomu
Pranešti moderatoriams
evbi
2014-01-02 16:50:22
Stargate> Šaunus, išsamus ir taiklus komentaras, demaskuojantis kai kurių dviveidiškumą ir dvigubų standartų taikymą, bet bijau, kad labai supykdysi 1_Protingą. Jį tokių nepatogių faktų priminimas, bijau, paveiks panašiai, kaip kad paveikė Romos popiežių Koperniko ir Galilėjaus atradimai apie besisukančią, o ne trijų dramblių laikomą Žemę... Bet neabejoju, kad kontrargumentų 1_Protingas vistiek ras, kaip kad rado, pvz., 2006, po masės amortikų uždraudimo: 1_Protingas 2006-07-21 10:42:10: "Biblijoj tokiems sakoma Mk 7,16 Kas turi ausis klausyti - teklauso'. Ir dar Jn 9,39 O Jėzus pasakė: 'Aš atėjau į šį pasaulį daryti teismo, - kad neregiai praregėtų, o regintieji apaktų' Bet tai negi sumacheristai sakys kad nieko nemato"...
Pranešti moderatoriams
vaideriuks
2014-01-02 16:51:30
Stargate> Ačiū, man kaip šumacherio fanui buvo labai įdomu paskaityt. Šito nežinojau. Na o heiteriams galiu palinkėti kūrybiškumo kuriant pasakas apie nelegalią TC ir kaip FIA visada šumį protegavo. Tik nepamirškit pridėt- neoficialiais duomenimis.
Pranešti moderatoriams
Audrius Livez
2014-01-02 16:53:26
vaideriuks>pritariu tau
Pranešti moderatoriams
Klepsidra
2014-01-02 17:00:42
Stargate atejo ir viska paaiskino. Tuoj paaiskins, kad nebuvo ne tik Adelaides, bet ir 1997 Jerezo ar 2006 Monako. Nereikia prisidengiant zmogaus nelaime pulti plauti jo mundura.
Pranešti moderatoriams
Songoku Lee
2014-01-02 17:01:57
evbi> per 7 metus lygis komentarų nepakito žiūrint į senus straipnsius :)
Pranešti moderatoriams
8_Titulas
2014-01-02 17:03:14
Stargate> +10. Nors protingas turbut turi savo versija 94 ivikiams paaiskinti. Tik kiek pamenu, ten Silverstaune Hillas ne kiek pristabde kiek M.S aplenke per nagla tam apsilimo rate... Poto sekanciam posukyje uzleido Hilla atgal. Na 5sec bauda uzskaityciau ir sakyciau kad pelnyta,bet diskvalifikacija is varzybu ir dar 2 Lenktynem, tai jau buvo tikras farsas!
Pranešti moderatoriams
evbi
2014-01-02 17:06:08
Klepsidra> Dėl Cherezo, manau, nesiginčija net Schumio fanai - buvo negarbingas ir blogas veiksmas, bėt Stargate puikiai demaskavo kai kurių "objektyvumą", kai akcentuojamas tik tas susidūrimas ir apsimetama, kad iki tol viskas buvo gražu. O buvo daug dirbtinumo ir sintetikos Schumio nenaudai vardan "introgos". Jei ne tai, Adelaidė jau būtų nieko nebelėmus. Bet kai kam labai patogu minėti tik Adelaidę, o kas nepatogu - apdairiai nutylėti...
Pranešti moderatoriams
eustachijus
2014-01-02 17:07:46
Bet kuris mates ta incidenta tarp Hillo ir Schumarerio neabejotinai pasakys,kad Misha jau buvo prarades pozicija ir pliekesi samoningai bei specialiai,nes bolido priartejusio per korpusa nepamatyt buvo neimanoma,jis laisvai galejo isvengt incidento,bet tik prarades pozicija...http://youtu.be/uV4FFTHjS0c?t=2m6s Kodel Hillas tiek laiko praejus sneka kitaip ,cia jam klausimas,matomai nenori gruzintis ir ziuri i prieki.. Ka Stargatas toliau sapalioja minties nesupratau.Buk tai Misha engtas buvo? Nu gal tais metais ir buvo,bet ne jis o Flavias.Bet gi turejo tiek dominuojanti bolida,kad net visos tos tavo negandos nesutrukde.Tereikejo pridet siek tiek jau standartines nesvaros Mikaeliui ir titulas Kiseneje!
Pranešti moderatoriams
Stargate
2014-01-02 17:09:34
Kad nesuprastumėte neteisingai, Šumacheris nėra ir nelaikau jo kažkokiu antžmogiu. Jis yra pridaręs per savo karjerą klaidų, viena didžiausių 1997 metų sezono paskutinės lenktynės. Tačiau kol laukiame žinių apie jo sveiktos būklę, tik norėjau pasidalinti pilnomis įžvalgomis apie jo iškilimo laikotarpį (1994 - 1995 metus)
Pranešti moderatoriams
Kilbatrosas
2014-01-02 17:13:09
Stargate > Ačiū už komentarus :) Tačiau neabejoju, kad bent dalelė šališkumo tame išaiškinime yra. Pats nesu matęs 1994 sezono - tada dar nesidomėjau sportu, bet manau verta pažiūrėti ir susidaryti savo paveikslą...
Pranešti moderatoriams
Runius
2014-01-02 17:13:44
Jei jau pradėjot apie istoriją, tai galiu pasakyt tik tiek, kad F-1 pradėjau domėtis kur kas anksčiau negu pradėjo ją rodyt matomos mūsuose TV. Pačiam irgi teko iš labai arti pajusti lenkytnių skonį. Ir po tiek laiko drąsiai galiu teigti kad didžioji Jūsų čia rašančių dalis visiškai nesusivokiat koks iš tikrūjų yra sportas, ypač techninių sporto šakų. Juokas ima kai pradeda ginčytis kas buvo legalu, kas nelegalu, ką surežisavo, ką nepelnytai nubaudė. Niekada niekas čia nevyko idealiai pagal taisykles, ir laimėdavo dažniausiai tie kas buvo gudresni o ne greitesni. Tiesa šiais laikas (t.y. maždaug nuo 1993 ik dabar) tie gudrūs žmonės dažniausiai dirba ne piloto kokpite. Teko iš arti matyti ir žinoti kaip ruošiamasi lenktynėms. Tiesa sakant neatsimenu nei vieno, kuris negalvotų kap čia "legaliai" pagreitint savo mašiną. Patikėkit, pasauliniame lygyje, ypač kur tokie pinigai, viskas yra lygiai taip pat. Todėl tiek režisuojamos baudos tiek nelegalios elektroninės sistemos yra daugiau nei tikėtins tiek 1994 tiek 2013. Neveltui A.Senna, paklaustas kada lenktynės jam teikė didžiausią malonumą, jis yvardino tuos laikus kai lenkyniavo savo kaime kartingais su pirmu savo treneriu, jei galima jį taip pavadint. O priežsatis tam paprasta - teda lenkynės buvo sažinigos.
Pranešti moderatoriams
8_Titulas
2014-01-02 17:18:05
Stargate> +10. Nors protingas turbut turi savo versija 94 ivikiams paaiskinti. Tik kiek pamenu, ten Silverstaune Hillas ne kiek pristabde kiek M.S aplenke per nagla tam apsilimo rate... Poto sekanciam posukyje uzleido Hilla atgal. Na 5sec bauda uzskaityciau ir sakyciau kad pelnyta,bet diskvalifikacija is varzybu ir dar 2 Lenktynem, tai jau buvo tikras farsas!
Pranešti moderatoriams
igniukas
2014-01-02 17:21:53
uzskaitau tikrai pas Stargate buna protingas izdestimas.apie viska.
Pranešti moderatoriams
8_Titulas
2014-01-02 17:33:07
Klepsidra> Geriau paiskink kad mases mortiku nebuvo, varikliu su beriliu niekas nenaudojo... Hokenhaimo gladijatoriska kova su Massa visi matem, ir ten jiokiu praleidinejimu nebuvo? Singapuoras tai is vis tik, zmogui sestaji jausma turedamas gali nuspeti ivikiu seka ir sustoti tinkamiausiu momentu. Tai gerai kad nieko nezinojo, Nes turbut butu palikes Renault taip kaip paliko Maclarenus.
Pranešti moderatoriams
Toke
2014-01-02 17:35:15
Labai stargate isdeste nais, bet nu vistiek jauciasi polinkis i viena puse: realiai buvo siek tiek kitaip:) Hill took pole position in front of his home crowd in Britain ahead of Schumacher, Berger, Alesi, Häkkinen and Barrichello. There was controversy as Schumacher passed Hill on the parade lap, not permitted under the regulations, and then let him resume first position before they came back to the grid to form up. The first start was aborted when Coulthard (returning to the Williams team) stalled on the grid and was forced to start from the back. Irvine retired on the second parade lap with engine problems and at the second start, Brundle's engine blew in a spectacular ball of fire. At the start, Barrichello was the man on the move, getting by Alesi and Häkkinen. Hill led Schumacher, Berger, Barrichello, Alesi and Häkkinen. Hill and Schumacher stayed together, separated by two seconds until on lap 14, where Schumacher was given a five-second time penalty for passing Hill on the parade lap. However, the team refused to accept the decision and appealed the process. Schumacher was then give a 5 second stop go penalty for passing on the parade lap and for the team arguing the penalty. The team told him to ignore this as they were appealing the decision. Schumacher stayed out beyond the three laps required to adhere to the penalty, which was imposed. Schumacher was then shown the black flag meaning he was excluded from the race and from that point would have to return to the pits and retire. However Benetton continued to negotiate and appeal the decision. Schumacher did return to the pits on lap 26, but only for the 5 second stop-go penalty now served and re-joining the race in third behind Berger and Hill. Is esmes, kas nesupranta butu nemale sh, iskart stoja tom 5 sek baudos ir nieko nebutu buve. ramioz bites;) f-1 ziuriu nuo 1990, shumis talentingas labai, bet kaip zmogus, niekad nepatiko. Sekmes jam sveikstant, patinka, nepatinka, bet niekam nelinkeciau tokios traumos.
Pranešti moderatoriams
Toke
McNerka
2014-01-02 17:48:02
grazi kalba stargate.. galetum buti (o gal ir esi) advokatu.. tik as niekaip neikertu ka bendro turi 1994 silverstounas su su tuo kaip tais paciais adelaidej sumis isspyre hilla i trasos ir taip tapo cempionu.. na dar gali pasidomet sumio vaikyste, kaip gerai mokykla lanke ir koks geras vaikas buvo.. bet man tai neidomu..
Pranešti moderatoriams
Raikki's fan
2014-01-02 17:48:29
Vau!! Pamaldusis 8_Titulas atsibudo po maldu. Kazkaip suns maldos ziuriu nepadejo! Gal mazai meldiesi, ne taip kaip cia pasakas seki... Pasimelsk labiau :-).
Pranešti moderatoriams
ZaZiuS
2014-01-02 17:53:17
Blogiausiu atveju turėjo būti diskvalifikacija vienom GP - t.y. turėjo anuliuot taškus už GB GP ir vsio... Manau sutikit tai pakankama ir tikrai labai griežta bausmė - visa kita jau FIA lempa ir galima sakyt ką tik nori, manau su tuo sutiktų net ir heiteriai. Juk tokia logika ir sezonui gali diskvalifikuot :D O jei baudos nebūtų tai ir apie visą kitą manau kitaip kalbėtume sutinkate? Čia jokių simpatijų antipatijų tiesiog faktus parašiau.
Pranešti moderatoriams
McNerka
2014-01-02 17:58:13
Zazius>> na as irgi nieko neiissigalvoju.. sumis isstume hilla tada is trasos.. na faktas kaip blynas.. netgi filmuota medziaga yra.. kokiu dar faktu reik?
Pranešti moderatoriams
Stalke
2014-01-02 18:13:56
Yra dar aklu cia kaip matau nemazai
Pranešti moderatoriams
menulio_zvaigzde
2014-01-02 18:16:59
ryt neturesiu kada...bet cia sukuriau sita,jei galima parasysiu :) Jau ziema i zeme nusileido Ir nauji metai prasidejo Snaiges zeme dazo O tu kazkur nakty Zmogau sugrisk,jei tu gali Juk gimtadienis jau tavo Nepasiduok...kovok Juk tu gali...esu stiprus Niekada nenorejau,kad Sumis butu mano ikvepimas,bet kad atejo,tai atejo :) o siaip laikykis,SUMI
Pranešti moderatoriams
xerx
2014-01-02 18:26:04
ko jus cia verkslenat , gi uzskaite jam ta 1994 titula, bet nuo to garbes daugiau jis negavo :)
Pranešti moderatoriams
ZaZiuS
2014-01-02 18:26:08
McNerka - nu ir koks bl iš to skirtumas??? Bent perskaitei ką parašiau?? Nubrauk vieną anuliuotą GP ir visiems būtų 100 metų? O, kad pasielgė šūdinai čia niekas nesiginčija...
Pranešti moderatoriams
8_Titulas
2014-01-02 18:26:59
Raikis fan>Jauciosi pagerbtas tavo demesio ir skiriamo laiko man, bet ar neturetu buti tau atostogos Meksikoje? Matai as net i Palanga nuvaziaves nesivarginciau rasineti cia, ka kalbeti apie Meksika? Na gal buritu apsirijai ir apsinuodijai, tai ir Fantazuoji, neva Cancune sedi! Kada su Perezu susitiksi? Paprasyk kad su Carlosu Slimu pakalbetu, gal vieta F1 ispirks? Butu smagu tureti 2014m du Lietuvius. Sigitas Bakutis ir tu! Verti vienas kito oponentai fantaziju pasaulyje!!!
Pranešti moderatoriams
8_Titulas
2014-01-02 18:30:58
Nu pasikelk db sau uodega Kimio myletojau ir nepamirsk vyrisko purvo drabstymo su zvengais, bei sypsenelem.
Pranešti moderatoriams
McNerka
2014-01-02 18:31:50
Zazius>> o kas butu jei nubrauktu ta viena gp?? automatiskai sumis laimetu ta gp?? o gal gautu kita diskvalifikacija ar spranda nusisuktu.. sneka cia.. kas butu jei butu.. as sneku kaip yra..
Pranešti moderatoriams
Klepsidra
2014-01-02 18:35:10
8_Titulas> aiskinu n-taji karta - mases amortizatoriai buvo 1,5 metu legalus, FIA ir kitos komandos apie juos zinojo bent jau kuri laika. Mases amortizatoriai pasidare nelegalus, kai McLaren ir Ferrari nepavyko ju tinkamai perprasti (nebuvo jokiu kitu taisykliu pakeitimu ar pan tuo metu), o Alonso kovojo del titulo su Michaeliu ir tas slydo is ranku. End of the story - FIA staiga uzdraude mases amortizatorius. Be abejo, FIA cia nekalta - nekaltai ir bauda Alonso gavo Monzoje uz sutrukdyma Massai, kuris vaziavo kitame tiesiosios gale. nebutumet buki tai daugiau pasiskaitytumet. as gailiuosi tik kad neivyko vienas dalykas - Alonso Monake zadejo starte gultis po Schumacherio bolidu, jei tas nebutu buves nubaustas uz parkavimasi per kvalifikacija (kas is komentaru buvo labai reali opcija). Tas atsigulimas butu parodes didesni F1 supuvima, nei legendinis Indianapolis. Del berilio tai galva reiketu issiplauti, nes matyt isivaizduoji, kad atomini varikli McLaren turejo - Mersai padare geriausia motora, Ferrari motorai pleskejo - staiga Ferrari susirupino, kad Mercedes darbuotojai kencia del keliu procentu berilio kuris buvo bloko ar galvos lydynyje. Schumacheris su beriliu ir mases amortizatoriais nesusijes - palikim tai komandos "kaltei", bet ne komanda Jereze i Villeneuve'a trenkesi, Adelaideje i Hilla ir pan. pritariu ne vienai cia issakytai nuomonei ir visada pritariau - nieks nenuneigs jo talento (bent jau tuo laikotariu, kai biudzetai buvo utopiniai ir buvo galima gyventi vos ne 365d per metus bandymu trasoje), bet kaip asmenybes nezadu pateisinti ir ginti. ir dar karta - ta trauma su f1 niekuo nesusijusi. kaip zmogui be abejo reikia linketi kuo greiciau pasveikti.
Pranešti moderatoriams
Tech
2014-01-02 18:45:17
Idomus komentaras Stargate. tik nujauciu, kad dauguma musu ekspertu, sita sezona pamena tik is internetiniu saitu ir wikipediju. p.s as pats nelabai ka galiu pakomentuot, nes pats tik pradejau ziureti F-1 butent nuo 1994. ir tuomet man tebuvo 11 metu. taigi, ne ka ir pakomentuosi cia. :) anyway, paskaityt sita izvalga buvo idomu.
Pranešti moderatoriams
Raikki's fan
2014-01-02 18:49:40
8_Titulas>> priedurni, zydlenki tu, duok kur imesti, imesiu tau foto su Karibu jura, pvz viena fuck ar double fuck. Dar galiu salia uzrasyti lapuka 8_Titulas asilas ir su padaveju Meksikieciu nusifotkinti. Bet aisku iakur tu kaimas budamas gali suprasti ir atskirti kanors. Nebus sunku tai padaryti. O del taves pasistengsiu, kad visam laikui suvoktum, kad ne visi sneka tik kad sneketu, kaip pvz tu: ( melsiuos visa nakti, nemiegosiu ) Nesvarbu kur tu esi, tai nereiskia, kad nieko daryti negali, o turi guleti kiaura diena kaip negyvas. Kokiam pasaulio kraste bebutum, niekas nesikeicia. Poilsi galima derinti su viskuo. Tai kur tu vargintumeisi, kai ubagas budamas karta i penkis metus gali i Palanga nuvaziuoti ant tilto pastoveti, nes kaip sakiau uztenki ant cigareciu ir alaus butelio 7,5% stiprumo.. Tai tu noredamas parelaksuoti ten nerastum kitkam laiko. Buritu? Jei tu valgai vien slamsta kurio maistu napavadinsi, kaip buritos, hesburgeriai ar kitas greitu uzkandiniu meslas, nereiskia, kad ir as juos valgau.. O kas del Perezo, man neidomus jis visai, ir prie ko cia susitiksi? Turbut tu susitiktum, nes rimtas bachuras esi. Ir pazintys tavo rimtos visam pasaulyje. As ne toks pajegus kaip tu, kad su visomis sporto zvaigzdemis susitikti galeciau :-).
Pranešti moderatoriams
El maestro
2014-01-02 18:51:13
Nesvarbu kad bauda Šumiui buvo neadekvati. Trenkėsi jis į Hillą nors jau buvo sulaužęs pakabą, tą bandę pakartoti ir Jereze 1997. Juk nesvarbu kiek kvailų baudų 2008 turėjo Hamiltonas jis nebandė Brazilijos GP starte išmušti Massos, Schumacheris irgi galėjo to nedaryt.
Pranešti moderatoriams
irgibaltas
2014-01-02 18:51:52
Gerb Stargate ir kiti istorikai analitikai, besimatuontys savo autoriteta matytais sezonais, 1994 metu sezona rodė "vienuoliktas" kanalas, dar zinomas kaip rusijos antrasis ir mate ji bene visos postsovienes salys be jokiu palydovu ;)
Pranešti moderatoriams
Witt
2014-01-02 18:55:56
Stargate>>>, ka tu cia puti migla jaunimui kurie ziuri f1 5-15 metu. As zinau kaip buvo tais 94-tais! Gali nepasakot savo tiesos ir pasaku! Be je,kad benetonas naudojo nelegalia kuro iranga , tai pries keleta metu tai patvirtino ir buvsiu tuometinio benettono komandos narys! Bet aferos ,tai yra kiekvieno sporto dalis, ir nieko cia nepakeisi. KAip sakoma: menas yra -neikliuti :D! Taip, po Senos zuties Hila "stume" i chempa, bet.... as ne apie tai. O F1, tuometine RTR, rode jau 92metais!
Pranešti moderatoriams
1_Protingas
2014-01-02 18:57:18
Stargąto ditirambai nieko nestebina - tokius jau daug metų klausėm, vis sakėm kad šlykštus žmogus savo poelgiais trasoje ir tiesiog tarpsta šumacheriozės terpėje ferariuose. Niekas netikėjo ir šumofilai netikės. Duok tu jiems 1, 2,3 ar net 4 Rozbergus iš eilės ir vistiek liks krūva šumofilų giedančių ditirambus nenugalimumui. Nu ką - kiekvienas ieško savo būdų kaip pakaifuot - šumofilai va turi vieną ir negali jo apleisti... Bet iš tiesų tai turėtų būtų Grenobelyje - su saviškiais - ten tuntais girdėjau virsta ištikimieji - kaip kad Lietuvoje virstų jei sužinotų kur Radžis bazuojasi....
Pranešti moderatoriams
Stargate
2014-01-02 19:05:49
Natūralu, kad yra manančių, kad 1994 finišas buvo kažkas daugiau nei lenktyninis incidentas. Patys pilotai taip nemanė, oficialūs atstovai taip nemanė. Žinoma, nuoskauda liko britų ir bulvarinei spaudai. Plačiai aptarinėjamo incidento video: http://www.youtube.com/...v=kW0t4Ug11v8 Kitą sezoną tokie bakstelėjimai pasikartojo: Silverstaune http://www.youtube.com/...v=az_CdcAdAjE o paskui ir Italijoje http://www.youtube.com/...v=L1cJHDFh1bI Visais atvejais situacija panaši, Šumis priekyje, Hilas atlekia, nespėja sureaguoti ir pramiega stabdymo tašką. Taigi ir čia reikia kalbėti ne apie vieną atvejį, bet apie tris, nes matoma aiški tendencija. Žinoma, kiekvienas matys tai, ką nori matyti, bet mano nuomone Hillas tuo metu būdamas jau 35 metų artimose kovose jau nepasižymėjo puikia reakcija
Pranešti moderatoriams
Bijūnas Vaitekūnas
2014-01-02 19:16:52
schumi atsilaikyk.
Pranešti moderatoriams
eustachijus
2014-01-02 19:23:50
Stargate tu kai aiskini jog 'oficialus atstovai' neiziurejo kazko nelegalaus ir pateiki tai kaip svaru argumenta, jauti jog dar ka tik tuos pacius oficialus atstovus sudirbai uz neprofesionalima ir tendencinguma? Is ties visi zinom kokie jie gali buti.Daznai sprendimai priimami "is oro" arba "su visais nepasitarus" arba tiesiog pagal fazes... Dar gi tu suvoki ,kad uz toki pati manevra dabar skiriamos baudos? Siais metais ivede taisykle,kad isileidus varzova i posuki per puse korpuso privalai ji praleisti.O Hillas ten bene per visa buvo ilindes.Ant popieriaus taisykle atsirado tik dabar,bet cia nerasitos etikos taisykles trasoje ir bet kokia lenktyniu komisija butu galejus bausti ir ne vienas zmogus nebutu galejes papriestarauti.
Pranešti moderatoriams
eustachijus
2014-01-02 19:39:27
Paziurejau dar kitus du incidentus is velesniu metu.Tai abiejuose incidentuose mano nuomone kaltas Hillas,bet jis uz paskutini incidenta gavo bauda,uz pirma nzn.Tiesa ten zymiai sunkiau pasakyti ar incidentas buvo tycinis.Bet esme tame ,kad kaip suprantu tie sekantys momentai ,skirtingai nei adelaideje, nieko neleme.Taigi toliau matom tai ka norim matyti?
Pranešti moderatoriams
Ernestulis7
2014-01-02 19:43:49
Shumi buk stiprus ir nudziugink visa pasauli gera naujiena. Mes su tavim.
Pranešti moderatoriams
ddt
2014-01-02 20:18:23
paskutiniuose epizoduose Hill kalte vienareiksmiskai, ner net apie ka diskutuot. Vienas banzai lenkimas Takuma Sato stilium, kitame tiesiog pramiegotas stabdymas.
Pranešti moderatoriams
DraculaLTU
2014-01-02 20:22:21
Stargeitai, klystate ponuli apie susidariuse nuomone nuo 1994 metu. Jei po to Batsiuvys nebutu susintetintas su visais pseudo rekordais ir plastikinemis tauremis, tai siandien dauguma JI vertintu kaip koki Mika Hakinena. Su visa derama pagarba, astaip pat vertinciau Legendarini. Bet tu laudai pasakyk kad ans geriausiu atveju buvo panasaus greicio I Mika! Ziurkem anas tave uzleis :) Retorinis: kaip siai dienai vertinamas Mika H, Rosbergas ( maustes istisai Legenda, ko nesugebejo grozasnas pries Kimi) ir kaip Čempijonu Čempijons?
Pranešti moderatoriams
Force
2014-01-02 20:26:17
stargate, rode ostankinas f1 varzybas, ziuriu f1 kazkur nuo 92 metu. maciau beveik visas to meto lenktynes. maciau live sennos zuti, ir sumaherio "dziaugsmus" kitus taranuojant.
Pranešti moderatoriams
burgerking
2014-01-02 20:51:49
Xtremez -> kur įrodyta, kad 1994 naudojo TC? Ar čia kaip su Vetteliu dabar naudojama TC? Kas buvo geriausias, tas ir laimėjo. Sunku susitaikyt, na ką padarysi...
Pranešti moderatoriams
1_Protingas
2014-01-02 21:15:36
burgerking > tai pas Zuoką irgi neįrodyta, kad kyšuoklis senas ir Rubikono tėtis. Įrodymų jokių, tik jei kas kartais tai Lenkijoj slepiasi, jei netyč kas nor ką atrastų... O geriausias tais metais buvo išmuštas. Stargate > o tavo nekaltojo šumacherio prasidėjimo teorijai kaži 1997-ųjų Vilniovo iškirtimas nemaišo?
Pranešti moderatoriams
8_Titulas
2014-01-02 21:17:43
KimioLoveri> Jau kai dejai tai dejai ir nepasikuklinai, nu kaip tikras vyras. Gal tu atsigauk nuo pigiu narkotiku fantazoriau? Neturiu ka su tavim kalbeti, o ir tema ne apie tavo atostogas viskas.
Pranešti moderatoriams
1 andrius
2014-01-02 21:20:34
stargate-ui rode ir per rusiska ir 94m rode per lietuviska tv ir truput anksciau rode per LT tv . del shumio ivykio uzuojauta . BET kiek jis butu suvyniojes titulu ?jei ne irvinas barikelo masa praleist uzleist praleist uzleist tas pats patrezas turejo kitoki bolida nei shumis nors tas pats benetonas buvo vienas legalus o kitas tiuninguotas kad jaunimas suprastu aaaaaaaaaaaaaaaa
Pranešti moderatoriams
8_Titulas
2014-01-02 21:24:34
Protingas, Maknerka, Klepsidra eustahijau vamzdy ir kiti paranojikai> Tai gal eikit ir damuskit ta Schumacheri gulinti mirties patale,uz jusu skriaudas o ne rode cia savo konvulcijas.
Pranešti moderatoriams
evbi
2014-01-02 21:27:12
1_Protingas> Prie ko čia ditirambai? Prie ko čia Rozbergas 1994 istorijoj? Žmogus, skirtingai nei tamsta, tiesiog kalba faktų kalba. Paneik argumentais ir faktais, kad FIA nesiekė tais metais dirbtinės intrigos, taikydama neadekvačias sankcijas... Konkrečiai, be išvedžiojimų ir nukrypimų... Kai su tavim pradedi argumentais kalbėt, tai dingsti arba tik š... tesugebi pamalt apie radžius ir rozbergus...
Pranešti moderatoriams
8_Titulas
2014-01-02 21:27:22
Konvulsijas*
Pranešti moderatoriams
LiaM
2014-01-02 21:27:40
1_Protingas> ko tu cia masturbuojasi, judriom akytem. Nepisinek kitiem prota. Ko gera , ant Vileneuvo nuotraukos nuleidi. Nevaidink nekaltutis, 10 metu cia tave laiko, reiskia imponuoja tokius pat.
Pranešti moderatoriams
Edmas_L
2014-01-02 21:50:46
Stargate-malonu, kad apzvelgei taip graziai 1994 sezona. Tuo paciu pateik nuorodas i pasisakymus hilo, kur jis tai laiko lenktyniniu incidentu. Dar primink 97 xereza su vilnevu. Ai tiesa, ten ir nubanino viso sezono rezultata uz aciu.
Pranešti moderatoriams
Raikki's fan
2014-01-02 21:51:40
8_Titulas>>. Gal tu dusk greiciau dziumbras, zydlenkis sumautas. Apsisikai, nes zinai, kaip "smagu" bus paskui..
Pranešti moderatoriams
Raikki's fan
2014-01-02 22:03:25
8_Titulas>> o apie ka cia tema? Ka pisa ta tavo tema? Kas cia ka nori ta ir sneka, o tu piskis nachui melstis ozi nelaimingas? Kol dar tavo dievukas galu neatidave paskutiniu... As pastebejau, kad toks va kausas esi, turbut kai pamatei pirmas lenktynes savo tai MS laimejo ir iskart sirgti uz ji pradejai.. Kaip ir dauguma tokiu pat fanu. Serga ale uz tuos kurie laimi :-DD
Pranešti moderatoriams
evbi
2014-01-02 22:05:43
Edmas_L> Prie ko čia Vilnevas, ten niekas nesiginčija, kad buvo nesportiškas ir negražus veiksmas. Čia kalbama apie 1994 m. sezoną.
Pranešti moderatoriams
Vytia
2014-01-02 22:14:19
Vienintele klaida Stargate poste yra tik tai, kad rusu tv tikrai transliavo 94-tuju sezona. Del lietuviu nepamenu, bet turbut taip pat jau rode. Rusai ir 91mais jau rode F-1. Per debiutines Michaelio lenktynes dar pagalvojau ar ne vokieciu futbolo rinktines vartininko gimine bus...:) Kas tada galejo zinoti kad Schumacheriu Vokietijoj koks simtas tukstanciu..)
Pranešti moderatoriams
loo
2014-01-02 22:18:21
Oho, visi ligoniai susirinko. :) Nuleidinėkit ir toliau kurdami sąmokslo teorijas ir naudodami energiją tiems dalykams, kurių nekenčiate - tikrai nugyvensite "prasmingą" gyvenimą. ;)
Pranešti moderatoriams
Badoer
2014-01-02 22:25:17
Jau geriau iskirsti nafig koki Vilneuva, is paskutiniuju kovojant del titulo, nei vilktis visas lenktynes paskui koki Petrova nieko net nebandant daryt, tikintis chaliavos priekyje :DDD
Pranešti moderatoriams
El maestro
2014-01-02 22:26:01
evbi>>> kalba eina ne vien apie 1994 sezoną, o apskritai apie Schumacherį kaip lenktyninką. Aš jo labai nemėgstu ir nemėgsiu kad ir kaip kai kam tai nepatiktų nes priežasčių galima rasti daugybę ne tik kaip nedoro, bet ir vieno labiausiai pervertinto lenktyniniko istorijoje. P.S. priežasčių vardinti neketinu, jas visi puikiai žinome
Pranešti moderatoriams
1_Protingas
2014-01-02 22:29:34
evbi > kas ten kalba kokia argumentų ir faktų kalba? LOL Parodyk faktą "Hilas teigia, kad tai lenktyninis incidentas". O kol negali ir nerodai, o ir neparodysi, nes tokio nėra tai eik ir kavokis su savo faktais. Pagal faktus ir Lukašenka teisingiausias prezidentas - parodyk kitaip. Pagal faktus ir Rubikonas puoselėja teisybę ir rūpinasi piliečių gerove. LOL. Facktinyke tu. Beišvedžiojime ir benukrypime. Eik pasiskaityk kas ten pas Stargeitą ne išvedžiojimai ir nukrypimai kartais dėl juodos vėliavos? O gal pas Stargeitą faktai o pas Toke ir šūdopediją nukrypimai? LOL. Eik skaityk "faktus" ir patirk jausmus, bet jau tik nestatyk mergaitės akučių kad nekalta pastojo - nes 0,5 % pagal faktus tokių Amerikoj randama kasmet iš visų pastojusiųjų...
Pranešti moderatoriams
toorbo_
2014-01-02 22:32:04
>> Stargate >> nuo 1993 m. Formule 1 jau rode kazkuri lietuvos televizija (ko gero tv3). Iki tol idomesnes varzybas per LTV kartodavo sporto laidos savaitgaliais (beje moco irgi varzybas rodydavo). Taip kad daugelis zinojo apie prosto ir senos bajerius ir tarybiniais laikais.
Pranešti moderatoriams
evbi
2014-01-02 22:35:52
1_Protingas> Aš kalbėjau apie sankcijų adekvatumą Shumio nusižengimui. Tai vistik ar adekvačios tos sankcijos buvo ir ar tas sezonas iki Adelaidės nesmirdėjo sintetika, siekiant dirbtinės intrigos? Huillas Adelaidėj būtų bent svajojęs apie titulą, jei sankcijos būtų adekvačios? Neginu Schumio kur jis tikrai kaltas, bet tavoji maFIA kišo pagalius būtent Shumiui su Briatorem, nors tu tik tada maFIĄ matai, kai su Alonzu kas nors susiję...
Pranešti moderatoriams
evbi
2014-01-02 22:43:31
El maestro> Nevardini, nes neturi ką vardinti... :) Žinai, galėčiau ir aš išvardyti galybę argumentų, rodančių kad Alonzas yra gerokai pervertintas ir ką? Davai, tu vardink apie Schumį, aš apie Alonzą, pažiūrėsim, kuris ilgiau ir įtikinamiau vardysim... :) Gali dą 1_Protingą į talką pasimt, ka lengviau vardint būtų i neatsibostų apie Rozbergą rašyt...
Pranešti moderatoriams
Badoer
2014-01-02 22:43:53
1993 per tele3 tik Santa Barbara galejai paziuret, o ne F1 :D F1 per LTV startavo 1996
Pranešti moderatoriams
Saldas
2014-01-02 22:46:06
Raikki's fan>>> Neginu as 8_titulas, bet tie tavo atostogu nuotykiai cia niekam neidomus. Labai nemegstu zmoniu kurie daug giriasi. Dar tik betruko kad parasytum kokios spalvos Ferrari vairuoji ir is kur pinigus pavogiai visam tam. Taigi, gal as geriau busiu lopas nuvaziuojantis i Palanga kas penkis metus, negu toks pagyrunas, pasikeles lopas kaip tu sedintis Meksikoj ar kur tu ten besedetum. Butu viskas labai saunu, jei cia butu puslapis apie atostogas, net foto paprasyciau, bet dabar komentuoji F1 portale, o komentaruose nei zodzio apie F1, vien Karibu jura, meksikieciai padavejai ir milijonas izeidinejimu (dabar ateis eile man). O kad daug gyvenime pasiekes tai matosi, bet ne is to kad atostogauji kitoje pasaulio puseje, o is visu keiksmazodziu kuriuos surasei komentaruose.
Pranešti moderatoriams
MS is da best
2014-01-02 23:01:28
saldas> tu ne taip suprastai Raikki's fan, ji ten tevai nusiveze atostogaut, bet kaip tipiskas paauglys be kompo negali gyvent, tai uzuot prie juros gulejas jis cia rasineja pievas.Nes is zargono toks kietuolis pinigu gali uzdirbt tik is bobuciu vogdamas centus, paprastai normalus zmones per atostogas atostogauja, o ne rasineja zinutes, kur kas antras zodis keiksmazodis:))
Pranešti moderatoriams
DraculaLTU
2014-01-02 23:10:28
Rozbergs dare lengvai "nepadaroma Meistrą" su tokiu paciu bolidu. Va tau evbi faktas.
Pranešti moderatoriams
OdisejaSS
2014-01-02 23:16:55
"Raikki's faaan" tuom viskas ir pasakyta - vaikas mokyklos atostogose, bet gerai pajuokino bent, kai apie jo bonifacijaus atostogas skaiciau :DD Duchas
Pranešti moderatoriams
Tech
2014-01-02 23:17:11
evbi> is kur pas tave tiek sveikatos sitai diskusijai? cia pralaimejusiu visvien nebus sitoj vietoj :)
Pranešti moderatoriams
djarum
2014-01-02 23:17:56
Stargate, viska perskaiciau, aciu!
Pranešti moderatoriams
evbi
2014-01-02 23:27:29
DraculaLTU/1_Protingas> O abu pilotai buvo savo karjeros pike? Toj pačioj karjeros stadijoj? Nežinau, kaip kiti, bet aš iš Schumio po grįžimo stebuklų nesitikėjau, kadangi yra n pavyzdžių, kai iš sporto pasitraukusios ir vėliau į jį sugrįžusios "pagyvenusios" žvaigždės nebeprilygsta jaunimui. Jūs, susidvejinę, geriau pakomentuokit faktą, kaip tę buvo, ka pačiame jėgų žydėjime buvęs dukart čempionas nesugebėjo įveikti debiutuojančio naujokėlio Hamiltono? Tik nepradėk skiest apie denisus, ba pirmoj sezono pusėj Denisas nesikišo, o net ir Deniso veiksnys neturėjo būt kliūtis suvalgyt naujokėlį, kai turi daug daugiau patirties ir esi toooks talentingas, su geldom visus darantis... :)
Pranešti moderatoriams
mafaz
2014-01-02 23:43:06
Gal jus atskira diskusija susikurkit? Nemanau kad cia vieta apie tokius vejus rasinet.... Siuo metu svarbu kad zmogus pasveiktu atsigautu is komos ir viskas butu gerai. Gal palaukit iki to laiko tada vel galesit estis kas geriausias visu laiku...
Pranešti moderatoriams
1_Protingas
2014-01-02 23:57:46
evbi > pakomentuojant kaip pageidavai http://www.f-1.lt/r-den...alonso-n10949 nu vartykis - iki ryto vartymuisi užteks....
Pranešti moderatoriams
MS 2004
2014-01-03 00:18:12
OdisejaSS> dėl Raikki's fan manau pataikei į dešimtuką, nesubrendęs kaprizingas vaikas, subrendęs vyras taip neblevyzgotų. Raikki's fan> įmesk savo žadėtą nuotrauką su palinkėjimais 8titului čia. Pasinaudok nesudėtinga programėle, kad ir clip2net. Noriu pažiūrėti kokių žmoniu reikia saugotis.
Pranešti moderatoriams
8_Titulas
2014-01-03 00:22:48
1_P> Labai patikima saltini ir pvz istraukiai, vardan savo tiesos irodymo... Matau Taip ir rankioji sau palankius straipsnius tai vienam saite tai kitam. Dar pats nesenai minejai, kad Jaudrius jau kad isvers tai isvers, belen intrigom kurstyti, o db sia tau kad nori ir pats itikejai Jaudriaus rastais.
Pranešti moderatoriams
1_Protingas
2014-01-03 00:34:30
8_titulai > visi šaltiniai kuriuose apie šumakerį negerai, o apie Alonzą gerai visiems šumofilams yra neteisingi!... Beje užsimiršai - vertimų neteisybė gvildenama tik tose temose kur apie šumakerį negražiai rašoma! Tik tos naujienos blogai verčiamos!
Pranešti moderatoriams
8_Titulas
2014-01-03 00:50:43
Tai ir sakau kad renki tik sau palankia informacija, jei apie M.S raso F-1.lt gerai, tai tu nubegi i kita saltiny kur tas pats straipnis parasytas, bet isverstas atbulai ir pritaikai savo konspiraciniam pasauleliui. Taspats ir su Alionsiu pas tave. Jei cia kasnors pakomentuja kaska blogai, tai tu kaip mat atkasi 5metu senumo rankrasti ir svaistaisi, kaip nenugincijamu irodymu.
Pranešti moderatoriams
MS 2004
2014-01-03 00:54:25
1_Protingas> kas tau gyvenime taip nepasisekė, kad ant visų loji? Tu išsipasakok bus lengviau, ne Shumis tau gyvenimą sugadino, o tu pats. Susirask draugę ( nes jos neturi )ar draugą ( kurio irgi neturi)ir tau bus paprasčiau su žmonėm bendrauti. Tau tikrai reikia pagalbos. Beja dar pavaduoji McNerka? Pastebėjau ir DrakulaLTU panašiai kalbantį kaip tu, turbūt irgi pavaduoji?
Pranešti moderatoriams
evbi
2014-01-03 02:02:40
1_Protingas> Bet, žiūriu, tamstai visai gerai sekasi atmintį pametusio durnelio rolę atlikt! O kodė „pamiršai“, nuo ko viskas prasidėjo? Kodė „pamiršai“, kaip tarpusavio ALO-HAM kova klostėsi iki visų skandalų? I a kitas vadovas būtų davęs „šiltnamį“ pilotui sezono gale, kuris, nesugebėdamas lygiom sąlygom įveikt komandos partnerio, prašė į Kemiltono bolidą nedapilti kuro, kuris šantažavo ir grasino perduoti maFIAI su skandalu šnipinėjimu susijusią medžiagą, jei negaus Numero uno status,ko pasekoje Dennisas pats paskambino Mosliui ir tuo būdu gavo 100 lemonų usd baudą ir konstruktorinių taškų anuliavimą? Aiškesnio vaizdo dėlei, galima palyginti Alo ir Ham rezultatus iki visų brėžinių skandalų, i iki kol Denisas dą nebuvo prašytas nedapilt kuro Kemiltonui, iki kol Denisas dą nebuvo šantažuotas, ka arba Numero uno, arba einu pas Moslį i viską išduodu, ką žinau apie brėžinius ir pan. Paimkime situaciją po beveik pusės etapų iki Prancūzijos GP imtinai. Po Prancūzijos, kai dą joki skandalai oro nedrebino, kol dą nieks nieko nešantažavo i kol dą Denisas sezono gale „nekovojo prieš Alonzą“ (nors tada Kinojoj iš tos „kovos“ Kemiltonas neišlošė, ba nefinišavo) Hamis turėjo aštuonis podiumus iš tiek pat galimų ir 64 taškus (2 pergalės, keturios antros vietos i dvi trečios vietos) prieš Alonzo penkis podiumus ir 50 taškų (dvi pergalės, dvi antros vietos, viena trečia vieta, viena penkta vieta i dvi septintos vietos). Tada dą tikrai joks Denisas jokių pagalių nekišo, bet santykis tikrai netoks, kokio buvo tikėtasi iš ambicingo, Schumį nukarūnavusio dukart čempiono, net jei lyginimui paimtume ir daugiau etapų, ne tik pirmus aštuonis iš septyniolikos. O atminties veiklai pagerinti, ka Bilobilio nereiktų pirkt, ir ka prasimankštintum rytoj, besivartydamas, pridedu šiek tiek atmintį atkuriančių vaistukų: http://www.express.co.u...t-s-him-or-me, http://www.f1fanatic.co...really-meant/, http://www.dnaindia.com...-book-1513281, http://www.planetf1.com...amilton-s-car- A užteks rytiniam pasivartymui, kai ateisi išsimiegojęs?
Pranešti moderatoriams
MANOR
2014-01-03 02:19:48
Stargate > jei jau tau incidentas Adelaideje panasus i incidenta Silverstone, tai akivaizdu kad i visa kita ka rasai net neverta kreipt demesio :)
Pranešti moderatoriams
evbi
2014-01-03 02:27:53
MANOR> Jei, tavo subjektyvia nuomone, kažkieno subjektyvus situacijų palyginimas nuneigia kitus (nesubjektyvius) faktus, tai į tamstos nuomonę net neverta kreipti dėmesio :)
Pranešti moderatoriams
Raikki's fan
2014-01-03 02:44:25
Saldas>>. Nematau reikalo kad ateitu tau eile. Su tavim kalba net nejo jokiais klausimais. Kas liecia gyrimasi, jau geriau pasikeles pagyrunas, nei lopas kas penkis metus i Palanga nuvaziuojantis. Man keista kodel save apibudini kaip lopa. Bet aisku tau geriau zinoti kaip yra, tai man gilintis i tai nera idomu. ( o del tavo manymo pasigyrimo kazkokio, tai isejo taip viskas, ne mano noru, nes tokie kaip 8_Titulas mano jog visi tokie pat kaip jis, is sklepo ). Ferario neturiu, bet ir is bobuciu nevagiu, nezinau is kur asociacijos tau tokios kyla. Viska galima uzsidirbti. MS is da best>> dar vienas virsininkas, toks pat kaip ir titulas astuntas. Vienas prie vieno. Matyt pats ir sugebi is bobuciu vogti centus, kuriu uztenki siemku pakeliui, bet man visai neidomu. Cia ziuriu visi esat uzauge ir dideli, o aplink jus vien mokyklinukai sukiojasi. Beje, Sumfanis Sumfani visad uzjaus ir pagalbos ranka isties :-). Pasimelskit gal biski. OdisejaSS>> duchas tai cia tik tu gali buti is tu nedaugeliu kitu.. MS 2004>> tu tuom tikras kad tik vaikai blevyzgoja?? Turbut pasakysi dar, kad siais laikais didziausius nusikaltimus padaro irgi vaikai, o ne suagusieji? Turbut daznai namie laika leidi ir nematai kas aplink darosi. Ir siaip ziuriu kazko saugotis nori.. Nieko saugotis nereikia, nebent paties savo seselio :-). Man tik juoka sukelia, kai visi visada raso viena ir ta pati, vaikas ir t.t. Kas tik ka blogo pasako reiskias vieni vaikai.. Su daugeliu ne MS fanu jus kaip sunys su katem riejates ir nieko kito nepasakot, kaip vaikas, nesveikas ar dar kazkoks..
Pranešti moderatoriams
MANOR
2014-01-03 02:53:28
evbi > o ka bendro turi nesubjektyvus faktai ir situacijoje nesiorientuojancio zmogelio pasaka su kruva pagrazinimu, iskraipymu ir pritempimu?
Pranešti moderatoriams
evbi
2014-01-03 03:03:09
MANOR> Tai pateik faktus be "pagražinimų/iškraipymų/pritempimų". Visi perskaitysime, įvertinsime, palyginsime, apsišviesime. Gal tada sužinosime, ka Schumio nieks už nieką tada nenubaudė, o jei ir nubaudė, tai objektyviai, adekvačiai, dirbtinai neįtakojant rezultatų...
Pranešti moderatoriams
MS 2004
2014-01-03 03:15:30
Raikki's fan> jei nesi vaikas tai dar blogiau, vaikui atleistina butu. Laukiam žadėtos nuotraukos
Pranešti moderatoriams
Raikki's fan
2014-01-03 03:54:03
MS 2004>> o tu tikrai galvoji, kad kazkam rupi kazkieno atleidimas?? As kaip ir pamaldziajam 8titului minejau taip ir tau pasakysiu duok kazkokia asmenine nuoroda, imesiu. Ar as turiu cia visiems kazka imesti? Ne visiems idomu. Beje, pasiulyk kaip ta clip2net ant ios parsisiusti.
Pranešti moderatoriams
MANOR
2014-01-03 04:30:02
evbi > ar tu tikrai toks atsilupes, ar tik apsimeti? Jei as sukritikavau kazkieno rasliava, tai dar nereiskia kad as nusiteikes su tavim suda malt apie Schumi :). Tiesiog Stargate taip norejo parasyt kuo itikinamiau, kad dadejo gera doze savo fantazijos, kas man ir uzkliuvo. Nu bet tau taip patinka - tada gali i valias pezet apie neobjektyvias, neadekvacias baudas, dirbtini rezultatu itakojima ... nes jei butum paskaites Toke versija, tai nebutu ka pezet. Bet cia ne tavo stilius, ane?
Pranešti moderatoriams
gilles82
2014-01-03 09:20:34
1_Protingas>> Eik pasiskaitinek Genesispark.com, tiksliau paveiksliuku paziurek. Arba Nojaus arkos modeliuka su miniatiuriniais zvereliais isdrozk ir dubenyje tvana pazaisk. Nes nemalonu skaityt cia tavo kliedesius.
Pranešti moderatoriams
gilles82
2014-01-03 09:23:31
Manor>> Nenoriu veltis i diskusija per daug, nes cia viskas jau per 20 metu tiek isdiskutuota, bet gal galetum parasyti, kurioje vietoje Stargate fantazuoja?
Pranešti moderatoriams
1_Protingas
2014-01-03 09:36:43
evbi > jo - fainai paimt Alonzo ir Kemiltono taškus toj vietoj kur palankiausias skirtumas tavo teorijom. Tai gal reikėjo paimt iki Vengrijos - kur lūžis įvyko ir Alonzas tiesiogiai buvo nubaustas už Kemiltono išpuolius! O gal dar paminėjai pirmosios sezono pusės Kemiltono ir Deniso santykius? Gal netyčia atkreipei dėmesį į gegužės setupų isteriją, kai Kemiltonas užsišiko, kad setupais su Alonzu nesidalins? O gal Monako isteriją atsimeni, kai dėl Kemiltono ašarų ir pretenzijų Renui, kad nesuorganizavo Alonzo aplenkt pati FIA svarstė ar jau dabar svarstyt Maklarenus už Kemiltono sodinimą ar atidėt vėliau. Neabejoju, kad ta isterija turėjo įtakos ir Vengrijos sprendimams... Facktinyke tu facktinyke. Faktai sako, kad doras pilietis Zuokas įgavo Vylniaus pasitikėjimą ir buvo išrinktas idant atstovautų vilniečių interesus tame tarpe siekiant mažesnių šildymo kainų ir šilumos tinklų reorganizacijos. Aplinkybės sako, kad Drėma sėdėjo surakintas sodo namelyje, o chebra svarstė ar Nerim jį plukdyti aukštyn ar žemyn papais. Aplinkybės sako, kad Zuokas abonento vardu gavo išmokas už teisingų sprendimų prastūmimą. Bet to faktuose nėra! Tas reiškia, kad vilniečiai moka geriausią įmanomą šilumos kainą, o Rubikonas/ICOR rūpinasi piliečių gerove ir jau po 4 metų - faktai sako - vilniečių vid. atlyginimas bus 6400 lt. Tokie tad faktai ir tokis tad gyvenimas.
Pranešti moderatoriams
Klepsidra
2014-01-03 10:45:43
debilas lieka debilu ir atejes visada parasys apie Petrova
Pranešti moderatoriams
8_Titulas
2014-01-03 10:48:13
MS 2004> Nesivelk i diskusijas su tuo fantazorium, kol srutom neapsipyle is oro? Kalba ir pats susivelia berasydasmas vejus... Lyg noretu ir prisisubinlaiziauti, bet pamirsta kad ir tu M.S gerbejas, tai jau kitoja eiluteja varo ant MS Dabesto. Neva visi JO fanai buki ir pan... Tipo taves tai neturetu lesti? Zodziu pats sau priestarauja. Geriau tegul pasneka apie savo Cancuna, nu kaskaip smagiai skaitosi jo fantazijos tik, susirupinau jo noru ataiusti man foto su padaveju! Dar su kambarine kokia tai suprantama, bet padaveju? Na bet ka as cia kaimas. Kiekvienas renkasi pagal savo poreikius ir skoni. Einu geriau pasimelsiu uz M.S nes tai didziulis zapadlo, tikram vyrui.
Pranešti moderatoriams
ErikasN
2014-01-03 10:55:39
Su GIMTADIENIU M.S :)
Pranešti moderatoriams
Klepsidra
2014-01-03 11:00:11
evbi> kai renki faktus, pasidomek labiau - pvz kaip komanda nesugebejo laiku Alonso i boksus pakviesti Kanadoje, jam baigesi benzas, pitai buvo uzdaryti ir tai pasibaige Stop/Go bauda, kaip Alonso vaziavo pazeistu bolidu min dvi lenktynes sezono pradzioje - ta pati Kanada ir dar kazkurius, kur Massa ji starte biski apdauze. Bei pan. Tikriaus cia ne tie faktai, kurie itakojo situacija cempionate? Dar karta galiu parasyti - Dennisas Alonso buvo pazadejes No.1 statusa (anot gana patikimu F1 zurnalu ir zurnalistu) tik to susitarimo nesilaike - kaltas Alonso? O siaip tai teisingai parase Protingas - problemos buvo jau Monake ir buvo planuojama McLaren bausti, kad neleido "lenktyniauti". Vengrija is vis be komentaru - nesuprantu, kokiu pagrindu FIA turejo teise Alonso bausti? butu taip kas kitas padares ir nukentejes butu ne naujasis Senna, nebutu is vis sureaguota, bet dabar gi nacistinis Moslis issprende McLaren vidines problemas nubausdamas Alonso. Istorija parode, kad Dennisas apsisiko savo meile stumdamas (gaila, kad tai nepasikartojo 2008) ir galiausiai ta jo ir Hamiltono meile baigesi. Alonso iseidamas is McLaren pasake, kad titula pralose pats - nelaimedamas lenktyniu Vengrijoje. taip kad nebevark. tu metu periperijos 100% dar ilgai nebus atskleistos del netiketo Denisso reikalauto tylejimo susitarimo (matyt, del to, kad blogas Alonso)
Pranešti moderatoriams
8_Titulas
2014-01-03 11:10:45
Ebvi> Na stai kaip grziai moka isvartyti savo kumyra Klepsidra ir 1P. Ir faktai ir argumentai nenugincyjami. O jau kai kalba pakrypsta apie M.S atsiranda tik Rosbergas be argumentu. Zodziu pasaka be galo.
Pranešti moderatoriams
jpm2
2014-01-03 12:20:35
Stargate: Vertinant MSC 1994 metus (ir kitus), reikia turėti galvoje bendrą kontekstą. MSC mokėsi iš Senos, kuris didelių skrupulų neturėjo trasose - laimėti beveik visomis priemonėmis. MSC šią ribą stumtelėjo dar toliau, turbūt taip reikėtų vertinti jo nusiteikimą. Dabar dėl 1994 konkrečiai - esu tikras, kad po Silverstono ne tik pats MSC, bet ir visa komanda jautėsi apgulties padėtyje, ir nepelnytos apgulties ir puolimo netgi. Pagrįstai ar ne, tačiau jie jautėsi moraliai verti to WDC titulo, ir ką jau ką, pats MSC ypatingai. Todėl tas desperatiškas epizodas lemiamae etape (kuris jų nuomone jau senokai turėjo būti nieko nebelemiantis) man visiškai suprantamas ir nei kiek nenuvertina MSC titulo, nors pateisinti negaliu, jei ten išties buvo tyčia. Asmeniškai manau, kad buvo sąmoningas manevras, o ne šiaip lenktynininis epizodas kaip kad kai kas čia įrodinėja.
Pranešti moderatoriams
Raikki's fan
2014-01-03 14:06:37
8_Titulas>> nu matos, kad vargsas esi turejes didele spraga besivystydamas. Nu dar neteko cia tokio matyti nerisliai skaitancio. Tu isvis gal desimt kart paskaityk ir poto isvadas darykis, nes kaskart savaip supranti, nes kaip jau sakiau, mokyklos laikais acetona su klijais uostydavai... Kazkodel primeni man Zbygneva is radio show, speju netgi balsas ir tarimas panasus butu... Beje is atminties pacituosiu tave: duosiu vaikams kelia geriau... Vis dar duodi kiek matau.
Pranešti moderatoriams
Agas
2014-01-03 14:20:29
O dabar šiek tiek į temą: http://www.lrytas.lt/sp...#.UsapubT_ccJ Suteikia daug optimizmo, laikykis Schumi!
Pranešti moderatoriams
Raikki's fan
2014-01-03 14:21:43
8_Titulas>> tau nelaikas siandien i darbo birza nueiti prisiduoti? Ir darbus viesus nudirbti kaip gatviu slavimas ir panasiai, kad gautum pasalpele vargana savo? Nes is tavo pamaldziojo pamaldu kiauras naktis eina puikiai nuspeti, kad molis esi ir net darbo neturi.. Kitu atveju ilsetumeisi pries darbus, o ne melstumeisi per naktis... Nu davai davai issivartyk dabar moli. Kad sventes dabar, ar atostogos tau, o gal nedarbingumo pazyma turi, nes plytas benesdamas pirsta nusimusai ir dirbti negali??? Nes net rasyt padoriai nesugebi.
Pranešti moderatoriams
Songoku Lee
2014-01-03 15:10:11
O 1-kedifilas yra matrica lietuvoje ar sexpertės mildos giminaitis, gal kas žinot? Na, neabejojiu, kad kitu nicku kur feisbuke visur komentuoja kaip klanas vakcinuoja žmones, kad valdytų pasaulį. Sunku psichiniam ligoniam :)
Pranešti moderatoriams
Songoku Lee
2014-01-03 15:12:25
Kas tas tavo minimas "kemiltonas", nacistėli kedofilini? :)
Pranešti moderatoriams
MS is da best
2014-01-03 15:57:16
raikkis fan>> 8 titulas gal ir per daug pamaldus, bet nereik mokint kitus gyvent, kai pats teesi lodorius nuo zagres, nu bet tu paprasyk tevu, kad tau kompa ten meksikoj atjungtu, eik pasigrozek vaizdais, nespejai akiu pramerkt, o jau rasineji cia savo kliedesius. gi rasei, kad laikas skirias 8 valandom, tai nuo 5 ryto jau cia budi:)) as matai gal biski kaimietis esu, nelabai zinau ta jusu lodoriu zargona, tai sakau gal visgi meksika jus ten lukiskiu kalejimu vadinat....
Pranešti moderatoriams
Raikki's fan
2014-01-03 16:35:30
MS is da shit >> pyderasteli, tu juokingas biski busi. Nu matos, kad su kurapkos smegenim esi, kas kompus vezas i tokias vietos lopeli tu! Tam pilnai uztenka ismaniuju tel. Lukiskiu tu lukiskiu, matau ubagas ubaga supranta, nenumirk tik is streso. Tai tu atmesk tas 8h ir paziurek oluche kas gausis :-). Ogi 6h ryto, tai cia normalu keltis tokiu laiku, o ne miegot iki paryciu kaip tu ir keltis per pietus ar po ju. Nes esi eilinis slunkius, kuris kaip ir dauguma sumofilu pedofilu yra bedarbiai valkatos gyvenantys is birzos pasalpu. Laukiu dabar koliojimusi labai is taves ir visu kitu likusiu, kurie tau pritartu :-).
Pranešti moderatoriams
Raikki's fan
2014-01-03 16:44:58
Sedet iki paryciu*
Pranešti moderatoriams
Stargate
2014-01-03 16:56:59
Dėkoju mane patikslinusiems, kad prieš F-1 startą LTV eteryje 1996 metais lenktynes buvo galima stebėti per rusišką kanalą. Tikriausiai mano tuometinis 6 kanalų Tauras jo netraukė  Peržvelgiau parašytus rimtesnius argumentuotus komentarus ir manau, kad tikrai įdomiau būtų prie alaus bokalo lenktynes stebėti su kai kuriais komentatoriais (gilles82, pit_crew ir kiti), ar prieš lenktynes technikos klausimais padiskutuoti su Runius (pritariu jo komentarui, tačiau manau, kad technikos ir gudrumo svarba prasidėjo ne nuo 1993, o nuo F-1 atsiradimo). Grįžtant į 1994, tai kai kurie norėjo paskaityti Hill komentarus po lenktynių ir teigė, kad tokių nėra... Padarysiu geriau ir pasiūlysiu pažiūrėti ir paklausyti pirmą Hill interviu po incidento http://www.youtube.com/...v=quI6R6ExG04 Ar girdėjot kokių kaltinimų ar dejavimų? Aš tai ne. Beje, kitą dieną per pusryčius Hill asmeniškai pasveikino Schumacher su titulu. Labai gražu ir brandu iš jo pusės. Reziumuojant diskusiją galima teigti, kad nors kai kurie čia ir labai norėtų, bet konspiracijos teorijų šioje situacijoje niekaip neina sukurpti.
Pranešti moderatoriams
8_Titulas
2014-01-03 17:23:17
Da Bestai> Turek savigarbos ir leisk tu jam issitresti ant kitu. Matomai dauzomas tevo yra? Kvaila buvo man isvis uzkipti ant jo trolinimo kabliuko ir nusileisti iki jo vaikisko lygio. Galiu tik jam palinketi sveikatos ir stiprybes ateityje. Nes tokie jo bajeriai tikrame pasaulyje nepraslysta, be rimtu pasekmiu.
Pranešti moderatoriams
McNerka
2014-01-03 17:23:27
aha o po mirties pasklebs sventuoju.. be abejo..
Pranešti moderatoriams
1_Protingas
2014-01-03 17:31:51
Stargeite > reziumuojant šumofilinį supratimą "pasakiau, pasnigo, didžiuojuos!". Patenkintas savimi su savo subjektyvia nuomone kaip pilnas mėnulis o vaidini ne paauglį...
Pranešti moderatoriams
8_Titulas
2014-01-03 17:36:36
Macnerka> Nelaidok zmogaus anksciau laiko! Kas per individas turi buti, kad metitis tokiais pareiskimais? Ar mirs ar givens, pagarbos yra nusipelnes sis zmogus.
Pranešti moderatoriams
Raikki's fan
2014-01-03 17:51:38
8_Titulas? Baiges jau darbo birza? Matyt pasalei biski smegeneles gatveje siuksles berinkdamas :-). Kokios pasekmes cia man bus? Tu ziuriu busi jauciu C.Noriso koks nors mokinys, kad cia visus gasdini kazkuom. I kelnes nepridek tik begasdindamas. Beje kas tas TROLINIMAS? Kazko vaikisku bairiu atsiduoda. Galetumet tamsta isversti, nes neturiu zalio supratimo "vaiku" budamas ka visa tai reiskia. Man tai gaila butu jei MS greiciau iskeliautu i dausas, nei toks kaip tu. Jis bent dar kazka nuveikti gali daugybes zmoniu labui, o ka tu? Siuksles visas per darbo birza is pakeliu surinkti. Bet irgi gerai, naudinga visuomeneje..
Pranešti moderatoriams
Raikki's fan
2014-01-03 18:00:23
8_Titulas>> o dabar pamirstant bent vienai minutei musu nesantaika, as tau noriu uzduoti rimta klausima: ar galiu? Kaip tu toks issilavines ir protingas budamas, galejai taip vaikiskai ant kazkokio "trolinimo" kabliuko uzkibti? Tiesa, vis dar laukiu atsakymo tamstos, kokie jus panasumai per 20 metu sieja su MS. Nu labai butu idomu visiems suzinoti... Bet uzbegant uz akiu galiu pasakyti, kad ne tik as, bet ir kiti sio portalo lankytojai tavo ispazinties nesulauks.. Ir panasumu nesuzinos.. Nes ju ir nera.. Vaizduotes padariniai cia. Bet galbut as labai klystu, tai jei jus tamsta mane pataisysite as jusu paimsiu ir atsiprasysiu..
Pranešti moderatoriams
OdisejaSS
2014-01-03 20:03:38
raikio fane, siaiptai mes visi laukiam tavo fotkes is Meksikos papludimio, su uzrasu ant rankos "8titulas", dar nespejai nufotkint?
Pranešti moderatoriams
8_Titulas
2014-01-03 21:46:37
OdisejaSS> Jo butu idomu mums kaimeciams pamatyti, ta nuostabu ir nerupestinga givenima is Cancuno. Bet cia turbut bus Sigito Bakucio sindromas, kuris mums suteike tiek daug apgaulingu vilciu su savo debiutu 2012 F3 o galop 2014 ir F1... Na dar turi galimybe istaisyti padeti imesdamas foto, bet kaskaip abejioju? Su lig kiekvienu komentaru mano akyse jis snargleja ir snargleja ir net nebepikta visai! Talentingas pacanas, kadanors gal Palecki pakeis ar tai Sustauska?
Pranešti moderatoriams
8_Titulas
2014-01-03 21:51:40
Bet nenukrypkim nuo temos, nes Bonifacijaus atostogos Candahare, baigia uzgosti M.S nelaime. Zinau kad as vienas is milijonu,kurio sveikinimas nieko nereiskia, bet visvien prisidesiu ir pasveikinsiu M.S su gimtadieniu ir pasimelsiu uz ji visa nakti!
Pranešti moderatoriams
Raikki's fan
2014-01-04 02:07:05
OdisejaSS>> 8_Titulas>>. Kantrybes zmones, imesiu, Iphone nevisagalis, arba as juo nemoku naudotis. Kaip 8_Titulas minejo apie bonifacijaus atostogas, jos jau baigesi, tad ilgai nereiks laukti. Matau, kad kaip vaikuciai laukiat Kalediniu dovaneliu, nors Kaledos jau baigesi.. Ir kaip zinot niekam nesakiau kad jus vaikai ir panasiai.. Bet as taip pat laukiu 8_Titulas, kol jis papasakos kas ji sieja su MS, nors galutinis variantas aiskus, tad nieko perdaug ir nebesitikiu. Tai va, lauksiu paskui pliupsnio komentaru ir izeidinejimu su juokeliais jusu.. Kad as toks ir anoks, bet manes eiliniai komentarai nezeidzia.. Tik daeis patiems, kad ne visi zmones sneka tik tam, kad sneketi.. Del meldimosi visa nakti, tai manau uzteks tau ir malda pries miega sukalbeti, bet tavo reikalas. O, kad bent jau butu biski i tema, tai taip pat pasveikinsiu ji su Jo diena, bei palinkesiu kuo greiciau pakilti is patalo.. Kad ir nesu jo fanas ir tokiu niekad nebuvau, bet linkiu jam tik sveikatos, nes kaip bebutu yra toks pats zmogus kaip ir visi.
Pranešti moderatoriams
Kiborgas
2014-02-07 11:56:22
O čia tai gera diskusija buvo. Labai patiko kaip Stargate viską išdėstė ir į kiekvieną tuščią pasvaičiojimą atsakė rimtais argumentais ir neginčijamomis nuorodomis. Tuščiai lojantiems liko tik patylėt, ar kažką nerišliai papliurpt. Dar kartą spaudžiu dešinę Stargate, ne už tai, kad apie Šumį taip rašė (nesu jo gerbėjas), bet už tai, kad taktiškai ir ARGUMENTUOTAI viską pateikė neįsiveldamas į "apsilojimus".
Pranešti moderatoriams

Tavo komentaras

Prieš komentuodami naujienas, privalote prisijungti pasinaudodami savo vartotojo vardu ir slaptažodžiu. Tai padaryti galite įvedę šiuos duomenis į šio puslapio viršutiniame kairiajame kampe, po meniu, esantį prisijungimo bloką. Jei dar nesate užsiregistravęs, tai galite padaryti paspaudę šią nuorodą.
Tapti F-1.LT registruotu vartotoju
Naujienas galite komentuoti ir tapti pilnaverčiu F-1.LT vartotoju dar paprastesniu būdu – prisijungdami per „Facebook“. Tam spustelkite žemiau esantį mygtuką.

Karščiausios naujienos