„Formulės-1“ komandoms nuo 2013 m. bus tiekiamos nauji galingesni standartiniai elektronikos kontrolės įrenginiai (ECU), kuriuos ir toliau gamins „
McLaren Electronic Systems“.
Naujieji įtaisai buvo ruošiami kitąmet turėjusiam įsigalioti naujam variklių standartui. Nors šio įvedimas buvo atidėtas iki 2014 m., elektronika vis tiek bus keičiama kaip buvo planuota.
Nuo kitų metų „Formulės-1“ boliduose bus įrengti net penkis kartus galingesni nei iki šiol naudoti ECU. Papildoma įtaisų galia skirta kontroliuoti dar po metų pasirodysiančias variklių naujoves: didelio spaudimo tiesioginio įpurškimo sistemas, turbokompresorius bei galingesnius energijos rekuperacijos įrenginius.
2008 m. įvesti ECU buvo visiškai standartiniai – taip siekta visiškai išgyvendinti bet kokius įtarimus apie galimą traukos ir pajudėjimo iš vietos kontrolės sistemų naudojimą. Nuo kitų metų situacija pasikeis – komandoms bus suteikta laisvės ketvirtadalį įtaiso išteklių pritaikyti sau. Kartu užtikrinama, kad
FIA ir toliau visiškai kontroliuos sistemų programinę įrangą, taip užbėgdama už akių galimam lenktynininkams padedančių sistemų naudojimui.
„McLaren Electronic Systems“ gaminami naujieji ECU bus išlaikyti ir 2014 m. „Formulėje-1“ įvedus naujojo standarto variklius – 1,6 l darbinio tūrio su V forma išdėstytais 6 cilindrais motorus, besisukančius iki 15 000 aps./min., su tiesioginiu kuro įpurškimu iki 500 bar, turbokompresoriumi, apribotu kuro srautu, 120 kW kinetinės energijos regeneracijos sistema galinėje ašyje ir 4 000 km įveikimo garantija.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).