Nuo 2013 m. F-1 – turbinos ir milžiniška prispaudžiamoji galia?

Nuo 2013 m. F-1 – turbinos ir milžiniška prispaudžiamoji galia?
logo 2010 Rugsėjo 04 d. 00:19, Williams/LAT
2013 m. „Formulės-1“ laukia radikalios permainos – naujas variklių standartas bei atnaujinta bolidų aerodinamika. Naujovėmis siekiama pagerinti šou bei aplinkos tausojimą. Po truputį ryškėja, kas konkrečiai bus pakeista.
Realiausia būsima variklių formule, „Autosport“ teigimu, šiuo metu yra laikomi 1,6 l darbinio tūrio 4 cilindrų motorai su turbokompresoriais. Padedami įvairių energijos išsaugojimo sistemų, kaip KERS, šie agregatai turėtų pasiekti apie 650 AJ galią. Planuojama, kad vienas lenktynininkas per sezoną gaus tik penkis tokius arkliukus.
Siekiant pagerinti variklių ekonomiškumą ir pagerinti „Formulės-1“ įvaizdį aplinkos apsaugos srityje, greičiausiai bus įvestas kuro tiekimo greičio limitas. Taip visi motorai turės tenkintis tuo pačiu degalų kiekiu.
Bolidų aerodinamikos srityje ir toliau ieškoma būdų, kaip padidinti sportininkų galimybes persekioti vienas kitą ir taip lengviau atlikti lenkimus. Pastaruoju metu, rašo „Autosport“, svarstoma prisiurbimo prie žemės efektą sukuriančių sistemų, uždraustų „Formulėje-1“ nuo 1983 m., grąžinimą.
Specialistų teigimu, šiuo metu kalbama apie dar didesnę prispaudžiamąją galią kursiantį difuzorių bei padidintas apsaugos zonas bolido priekyje, į šią pusę pratęsiant šonines aušinimo angas. Taigi, automobilių išvaizda bei elgesys trasoje gali gerokai pasikeisti.
Lietuvoje šią savaitę viešėjusio „Red Bull“ komandos bandymų vadovo Tony Burrowso teigimu, naujasis „Formulės-1“ variklių formatas bei kiti pakeitimai turėtų paaiškėti iki šių metų pabaigos.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983