Šiandien Silverstouno žiede Didžiojoje Britanijoje savo naująjį „Formulės-1“ bolidą pagaliau pristatė viena rikiuotės autsaiderių – žiemą pavadinimą iš „Virgin“ į „Marussia“ pakeitusi komanda.
Tai pirmas trečius metus gyvuojančios ekipos automobilis, suprojektuotas vadovaujant buvusiam „
Renault“ inžinerijos direktoriui Patui Symondsui. Kitaip nei pirmieji du komandos bolidai, šis buvo kuriamas įprastais metodais, įskaitant ir bandymus vėjo tunelyje, o ne vien tik remiantis kompiuteriniais skaičiuojamosios skysčių ir dujų dinamikos skaičiavimais.
„Marussia MR01“ bolidas tapo antruoju po „
McLaren“ šių metų rikiuotėje su tiesa nosimi – visų kitų automobilių atveju šioje vietoje yra integruotas didesnis ar mažesnis laiptelis.
Bolidas, specialistų nuomone, atrodo gana tradiciškai. Be nosies, atkreipiamas dėmesys į gana aukštai nuo žemės pakeltą priekinį sparną bei pagaliau gale įgyvendintą „pull rod“ tipo pakabą, leidžiančią žemiau nuleisti svorio centrą ir geriau maitinti oru difuzorių.
„Marussia“ bolidai šiemet, kaip ir pirmuosius dvejus metus, bus varomi „Cosworth“ motorais. Šie automobiliai bus vieninteliai be Kinetinės energijos rekuperacijos sistemų (KERS).
Komandos bolidus pilotuos jau trečius metus jai atstovaujantis vokietis Timo Glockas bei būsimasis čempionato naujokas Charlesas Picas.
Naujasis „Marussia MR01“ šiandien ir rytoj, pasinaudojant reglamente numatyta išimtimi demonstraciniams važiavimams, bus trumpai mėginamas Silverstouno trasoje.
[gallery id=924]
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).