Japonijos GP lenktynėse įvykusi itin skaudi Jules Bianchi avarija verčia imtis naujų saugumo priemonių. Jau nuo kito etapo Ostine norima įvesti greičio ribojimo sistemą, mojuojant geltonoms vėliavoms.
FIA mano, jog ši sistema yra labai svarbi ir turi būti įgyvendinta kaip įmanoma greičiau.
Teigiama, kad pirmasis sistemos bandymas gali įvykti jau kitose F-1 lenktynėse Ostine. Pilnai funkcionuoti ši naujovė turėtų nuo kitų metų.
Dabartinis pasiūlymas sako, kad, esant geltonoms vėliavoms, pilotai privalo sulėtėti iki tam tikro greičio per tam tikrą laiką. Šį pasiūlymą palaiko komandos.
Kad sistema veiktų sklandžiai, prireiks nemažai laiko. FIA ir komandos turi suderinti laiką ir kitas detales, kad lenktynininkai turėtų pakankamai laiko sureaguoti.
„Formulės-1“ lenktynių direktorius Charlie Whitingas Sočyje teigė, kad viską reikia suspėti padaryti iki 2015 m.
„Ką mes norim padaryti, tai, kad pilotai sulėtėtų iki duoto ir gerai žinomo greičio tam tikroje vietoje“, – kalbėjo C. Whitingas.
„Tai labai paprasta ir lengva padaryti mažoje sferoje. Turi atsakingai pagalvoti, ką tuo metu daro automobilis, kai jam siunti tokią žinutę.“
„Taigi privalai pilotams duoti įspėjimą, kas ketinama daryti ir laiko, kad būtų galima atlikti tam tikrus veiksmus“, – pridūrė britas.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).