Ostino trasos gidas su „Lotus“ komanda

Ostino trasos gidas su „Lotus“ komanda
logo 2014 Spalio 28 d. 16:03, LAT Photographic
Prieš JAV GP Ostino trasoje „Lotus“ komandos spaudos tarnyba išplatino pranešimą apie bolido reguliavimo ypatumus šioje trasoje.
Aerodinamika
Dėl 16-18 posūkių viena iš pagrindinių problemų bus nepakankamas bolido pasukamumas. Todėl būtina bus reguliuoti didelį priekinio sparno atakos kampą, o tai visai nebūtina kitose šios trasos dalyse. Galinio sparno reguliavimas panašus į tą, kuris yra naudojamas Abu- Dabio lenktynėse. Maksimalus greitis tiesiosiose viršija 300 km/h, bet ilgos tiesiosios sujungtos įvairaus pobūdžio posūkiais, todėl čia būtinas kompromisas tarp greičio ir bolido prispaudžiamosios jėgos.
Stabdžiai
Reikia įdėmiai sekti stabdžių aušinimo lygį, jie privalo išlikti šilti pagrindinės tiesiosios pabaigoje, bet negali perkaisti techninėje sekcijoje. Temperatūrų balansas bus pagrindine užduotimi. Stabdžių dėvėjimosi požiūriu jokių problemų neturėtų iškilti.
Padangos
„Pirelli“ į JAV atveš padangų sudėtis, kurios 2014 m. buvo naudojamos dažniausiai – vidutinio ir minkšto mišinio. Pernai buvo naudojami kietesnio mišinio sudėtys – kietosios ir vidutinės.
Pakaba
Reikės surasti kompromisą tarp stabilumo greituose 2-4 posūkiuose ir gero bolido valdomumo kitose trasos dalyse.
Jėgainė
Ostino trasos konfigūracija yra sudaryta iš pačių įvairiausių posūkių, kurie reikalauja nepriekaištingo kiekvieno jėgos agregato darbo. Pagrindinė ir galinė tiesiosios reikalauja didelės vidaus degimo variklio apkrovos, tuo tarpu lėti trečio sektoriaus posūkiai pareikalaus daug darbo MGU-K, o turbinai ir MGU-H reikės sunkiai dirbti greituose antrojo sektoriaus junginiuose. Trasoje – didelis aukščių skirtumas, o tai atsilieps turbinos darbui, bet dėl patirties, įgytos Spa ir Austrijoje, mes nelaukiame tokių nors problemų.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553