P. Fry'us: „Ferrari“ forma – nebloga, bet problemų vis dar yra

P. Fry'us: „Ferrari“ forma – nebloga, bet problemų vis dar yra
logo 2012 Kovo 03 d. 08:00, Ferrari
Po dviejų bandymų Barselonoje (Ispanija) dienų „Ferrari“ komandos technikos direktorius Patas Fry'us ekipos formą įvertino kaip neblogą, tačiau pripažino ir ją vis dar kamuojančias problemas.
Laukia naujų dalių
Specialistas prasitarė, kad per likusias dvi dienas komanda išbandys daug naujų, dar tik atvykstančių bolido dalių, bandydama jį kaip įmanoma geriau subalansuoti.
„Manyčiau, forma nebloga. Būčiau laimingas, jei sėdėčiau turėdamas bolidą, kuris būtų puse sekundės greitesnis už visus kitus su 60 kilogramų degalų bake. Manau, kad mes turime dar daug darbo. Turime tiesiog dirbti toliau“, – žurnalistams aiškino P. Fry'us.
„Bus naujų dalių. Turime tiksliai išsiaiškinti, ką turime, ir perprasti, kaip subalansuoti bolidą. Po to turėsime gauti kelis paskutinius bolido atnaujinimus. Iki sekmadienio gausime keturis ženklius papildymus.“
Savęs su varžovais nelygino
Nors penktadienį „Ferrari“ piloto Fernando Alonso atlikta lenktynių simuliacija atrodė pastebimai prasčiau už analogišką „Lotus“ atstovo Romaino Grosjeano treniruotę, komandos technikos direktorius to nesureikšmino ir skirtumus bandė paaiškinti skirtingos būklės padangomis.
„Neturėjau laiko aiškintis kitų važiuotų ilgų atkarpų ir palyginti jų, tačiau mes maišėme naujų ir naudotų padangų komplektus, jie buvo įvairaus kilometražo“, – teigė specialistas.
„Kai kurie dilo gana prastai, kai kurie – visai neblogai.“
Nepavyksta išlaikyti bolido balanso
P. Fry'us prasitarė, kad pagrindė „Ferrari“ dabar kamuojanti problema – nesugebėjimas subalansuoti bolido ilgesnei distancijai.
„Mes įšokame ir iššokame iš gero balanso intervalo. Būtent tai iki šiol ir bandome perprasti“, – aiškino inžinierius.
„Vakar (ketvirtadienį – red. past.) buvo momentų, kai bolidas važiavo gerai, ir akimirkų, kai viskas staiga pasikeisdavo. Bandome tai suprasti.“
Pakeitė išmetamųjų vamzdžių konstrukciją
Pabaigai, „Ferrari“ technikos direktorius atskleidė, kad komanda po praėjusios savaitės bandymų Barselonoje atsisakė iki tol naudotos išmetamųjų vamzdžių konstrukcijos ir dabar optimizuoja bolidą naujam sprendimui.
„Ji (ankstesnė išmetimo konfigūracija) atrodė daug žadančiai, tačiau po praėjusios savaitės bandymų buvo aišku, kad turime ją gerokai patobulinti, kol galėsime naudoti lenktynėse, todėl dirbsime prie to toliau ir dar kartą išmėginsime vėliau“, – pasakojo specialistas.
„Dabar akivaizdu, kad iki tol dirbę prie tos koncepcijos, dabar, per likusias pusantros savaitės, turime iš naujo viską optimizuoti. Tarp jų nėra didžiulio skirtumo, tačiau turime patikrinti visas smulkmenas. Šiąnakt (iš penktadienio į šeštadienį) atvyksta naujų dalių, dar kelios bus atsiųstos sekmadieniui, bandysime galutinai viską optimizuoti“, – pridūrė jis.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983