P. Hembery: bazinis variantas – du sustojimai

P. Hembery: bazinis variantas – du sustojimai
logo 2015 Gegužės 09 d. 20:20, Getty Images
„Pirelli Motorsport“ kompanijos vadovas Paulas Hembery neabejoja, kad dauguma komandų rytojaus lenktynėse Barselonoje pasirinks dviejų sustojimų boksuose variantą, kadangi nenorės rizikuoti pakliūti į bolidų grūstį...
P. Hembery: „Kvalifikacija atitiko mūsų lūkesčius – tiek galimų jėgų išsidėstymu, tiek ir darbo su padangomis. Jų dėvėjimasis atitiko lūkesčius, todėl rytoj baziniu scenarijumi turėtų būti 2 sustojimų taktika, nors teorinis 3 sustojimų skaičiavimas yra kiek greitesnis.
Per kvalifikaciją asfalto dangos temperatūra pakilo labai smarkiai, panašios sąlygos turėtų būti ir per lenktynes, bet komandos jau turi pakankamai daug informacijos, kad galėtų pasirinkti optimaliausią derinimą lenktynėms ir nuspręsti, dėl ko įmanoma įgauti pranašumą prieš kitas komandas.

„Pirelli“ siūlomi strategijos variantai
Teoriškai 3 sustojimų variantas leistų greičiau nuvažiuoti visus 66 lenktynių ratus, bet tokiu atveju išlieka didelė rizika užstrigti grūstyje. Todėl dviejų sustojimų variantas yra labiau tikėtinas, ypač tiems, kas po kvalifikacijos užėmė pirmąsias starto juostas.

Todėl optimaliausias variantas bus startas su vidutinėmis padangomis, dar vieno vidutinių padangų komplekto keitimas 23 rate ir perėjimas prie kietųjų padangų 50 rate.
Teoriškai greitesnis variantas su 3 sustojimais siūlytų startą su vidutinėmis, dar du tokie patys komplektai 17 ir 35 ratuose ir finalinė atkarpa su kietosiomis padangomis nuo 55 rato.
[gallery id=1125]


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553