F-1.LT

Vartotojo zona

VESK Į LT UŹ 0,99£

Įskaitos 2017

# Pilotas Taškai
1 L. Hamiltonas 263
2 S. Vettelis 235
3 V. Bottas 212
4 D. Ricciardo 162
5 K. Raikkonenas 138
6 M. Verstappenas 68
7 S. Perezas 68
8 E. Oconas 56
9 C. Sainzas 48
10 N. Hulkenbergas 34
11 F. Massa 31
12 L. Strollas 28
13 R. Grosjeanas 26
14 K. Magnussenas 11
15 F. Alonso 10
16 J. Palmeris 8
17 S. Vandoorne`as 7
18 P. Wehrleinas 5
19 D. Kvyatas 4
20 M. Ericssonas 0
21 A. Giovinazzi 0
# Komanda Taškai
1 Mercedes 475
2 Ferrari 373
3 Red Bull 230
4 Force India 124
5 Williams 59
6 Toro Rosso 52
7 Renault 42
8 Haas 37
9 McLaren 17
10 Sauber 5
Pirelli tires

P. Hembery: naujame sezone sustojimų boksuose bus mažiau

2017-02-15 / 06:55:00

Spaudos konferencijoje Turine „Pirelli“ sporto padalinio vadovas Paulas Hembery šiek tiek papasakojo apie naująsias platesnes padangas, kurias turės šių metų „Formulės-1“ mašinos.

P. Hembery: „Lyginant su praėjusiais metais skirtumas bus įspūdingas, tai vienas iš rimčiausių iššūkių „Formulėje-1“. Tik liepos mėnesį mes sužinojome, kokie bus 2017 bolidai. Iš pradžių mes dirbome tik su simuliatoriais, bet jau rugpiūtį pradėjome bandymus trasoje.

Aš tikiuosi, kad naujame sezone sustojimų boksuose bus mažiau. Barselonos trasoje bolidai vieną ratą įveiks 5 sekundėmis greičiau nei 2015 metais. Priklausomai nuo konkrečios trasos, skirtumai lyginant su 2015 m. bus nuo 2 iki 6 sek. Kadangi bolidai bus greitesni, pilotai dažnai norės padaryti daugiau nei įmanoma. O tai prives prie klaidų ir lenkimų. „Formulė-1“ iš tiesų taps pilotų čempionatu.

Naujosios padangos neperkais taip greitai kaip anksčiau – padidės darbinių temperatūrų diapazonas, o tai sumažins padangų dilimą ir jų degradaciją. Todėl sustojimų bus mažiau. Aš laukiu, kad skirtumai tarp skirtingų padangų mišinių bus mažiau nei sekundė. Pernai, priklausomai nuo trasos, šis skirtumas siekdavo ir 1,5 sek.“.

 

Tavo komentaras

Komentarai

Larensas
2017-02-17 13:50:51
tiesa, anksčiau ne vien padangos skyrėsi - pasirinkę minkštas, kuro pildavosi daug mažiau - iš to dar greičio skirtumas didėdavo.
leksas
2017-02-16 11:35:57
"Aš laukiu, kad skirtumai tarp skirtingų padangų mišinių bus mažiau nei sekundė. Pernai, priklausomai nuo trasos, šis skirtumas siekdavo ir 1,5 sek." Hemberis. Citata iš straipsnio.
Taigi, taip iš akies tariant, skirtumas tarp 5 mišinių tipų yra ganėtinai didelis, tikrai didesnis nei kad buvo seniau prie dviejų mišinių, sakykim Brigestone padangų. Minkšti bridžikai kokiomis pora sek. budavo greitesni už kietus, bet aišku koks tas skaičius buvo iš tiesų priklausė nuo sąlygų, trasų ir kt. Be to Pirelli padangų skirtumas tikrai matosi žiūrint lenktynes...
Larensas
2017-02-15 19:06:34
kai buvo 2 rūšys, skirtumas tarp jų, jaučiu, buvo didesnis, negu dabar tarp 1 ir 5.
leksas
2017-02-15 12:59:31
Rozenas> Link to ir nueita jau senai. Anksčiau buvo tik pora gumos mišinių tipų- minkštosios ir kietosios padangos, neskaitant labai minkštų padangų porūšių skirtų lietui. Žodžiu, anksčiau buvo tik 2 rūšys, o dabar yra bent 5 slikinių padangų rūšys- ultra minkštosios, super minkštosios, minkštosios, vidutinės, kietosios ir atrodo ten kažkokios dar kietesnės...
Tai pasirinkimo yra pilna, esminė problema kad pati Pirelli išrenka padangas kiekvienam etapui ir leidžia komandoms pasirinkti tik iš to ką jie patys atsirenka, vat čia yra blogai, o jie ten pasirenka tik 3 gumų mišinius iš 5 ar net 6 varijantų...
deivec
2017-02-15 12:00:41
visi tipo dabar vaziuos ant galimybiu ribos...ir nereikes taupyti padangu...oj tik labai idomu kas pasikeis ziurovui ? :D
Rolandas Jasionis
2017-02-15 10:32:05
o kas dabar geriausias ? be geriausio bolido?
Rimvydas Rozenas
2017-02-15 10:26:40
manau kad geriausias ir pasirinks geriausia strategija> YZF
YZF
2017-02-15 09:17:39
Tau tu nori kad laimetu tas kuris pasirenka geresne strategija (strategiju chempionatas) ar greitesnis pilotas? Su kuria vieta mastai?
Rimvydas Rozenas
2017-02-15 08:05:44
manau reikt tokiu padangu kad butu kuo daugiau galimu strategiju ir pasirinke teisinga igitu prnasuma.
 
Naujausi komentarai

Karščiausios naujienos