F-1.LT

Vartotojo zona

Vartotojo vardas:

Slaptažodis:

Prisiminti

Bolidų pristatymai

Bandymai

02.27-03.02: Barselona
03.07-10: Barselona

Pilotų įskaita

2016 rezultatas:
1 N. Rosbergas 385
2 L. Hamiltonas 380
3 D. Ricciardo 256
4 S. Vettelis 212
5 M. Verstappenas 204
6 K. Raikkonenas 186
7 S. Perezas 101
8 V. Bottas 85
9 N. Hulkenbergas 72
10 F. Alonso 54
11 F. Massa 53
12 C. Sainzas 46
13 R. Grosjeanas 29
14 D. Kvyatas 25
15 J. Buttonas 21
16 K. Magnussenas 7
17 F. Nasras 2
18 J. Palmeris 1
19 P. Wehrleinas 1
20 S. Vandoorne'as 1
21 E. Gutierrezas 0
22 M. Ericssonas 0
23 E. Oconas 0
24 R. Haryanto 0

Komandų įskaita

2016 rezultatas:
1 Mercedes 765
2 Red Bull 468
3 Ferrari 398
4 Force India 173
5 Williams 138
6 McLaren 76
7 Toro Rosso 63
8 Haas 29
9 Renault 8
10 Sauber 2
11 Manor 1
Iki Australijos GP liko 28 d. 0 h 18 min. 
Pirelli tires

P. Hembery: naujame sezone sustojimų boksuose bus mažiau

2017-02-15 / 06:55:00

Spaudos konferencijoje Turine „Pirelli“ sporto padalinio vadovas Paulas Hembery šiek tiek papasakojo apie naująsias platesnes padangas, kurias turės šių metų „Formulės-1“ mašinos.

P. Hembery: „Lyginant su praėjusiais metais skirtumas bus įspūdingas, tai vienas iš rimčiausių iššūkių „Formulėje-1“. Tik liepos mėnesį mes sužinojome, kokie bus 2017 bolidai. Iš pradžių mes dirbome tik su simuliatoriais, bet jau rugpiūtį pradėjome bandymus trasoje.

Aš tikiuosi, kad naujame sezone sustojimų boksuose bus mažiau. Barselonos trasoje bolidai vieną ratą įveiks 5 sekundėmis greičiau nei 2015 metais. Priklausomai nuo konkrečios trasos, skirtumai lyginant su 2015 m. bus nuo 2 iki 6 sek. Kadangi bolidai bus greitesni, pilotai dažnai norės padaryti daugiau nei įmanoma. O tai prives prie klaidų ir lenkimų. „Formulė-1“ iš tiesų taps pilotų čempionatu.

Naujosios padangos neperkais taip greitai kaip anksčiau – padidės darbinių temperatūrų diapazonas, o tai sumažins padangų dilimą ir jų degradaciją. Todėl sustojimų bus mažiau. Aš laukiu, kad skirtumai tarp skirtingų padangų mišinių bus mažiau nei sekundė. Pernai, priklausomai nuo trasos, šis skirtumas siekdavo ir 1,5 sek.“.

F-1.lt fanų bendruomonė Facebook:
– Nepraleisk svarbiausių naujienų
– Aptark karščiausius įvykius su savo draugais
– Mėgaukis didelėmis nuotraukomis

Komentarai

Rimvydas Rozenas
2017-02-15 08:05:44
manau reikt tokiu padangu kad butu kuo daugiau galimu strategiju ir pasirinke teisinga igitu prnasuma.
Pranešti moderatoriams
YZF
2017-02-15 09:17:39
Tau tu nori kad laimetu tas kuris pasirenka geresne strategija (strategiju chempionatas) ar greitesnis pilotas? Su kuria vieta mastai?
Pranešti moderatoriams
Rimvydas Rozenas
2017-02-15 10:26:40
manau kad geriausias ir pasirinks geriausia strategija> YZF
Pranešti moderatoriams
Rolandas Jasionis
2017-02-15 10:32:05
o kas dabar geriausias ? be geriausio bolido?
Pranešti moderatoriams
deivec
2017-02-15 12:00:41
visi tipo dabar vaziuos ant galimybiu ribos...ir nereikes taupyti padangu...oj tik labai idomu kas pasikeis ziurovui ? :D
Pranešti moderatoriams
leksas
2017-02-15 12:59:31
Rozenas> Link to ir nueita jau senai. Anksčiau buvo tik pora gumos mišinių tipų- minkštosios ir kietosios padangos, neskaitant labai minkštų padangų porūšių skirtų lietui. Žodžiu, anksčiau buvo tik 2 rūšys, o dabar yra bent 5 slikinių padangų rūšys- ultra minkštosios, super minkštosios, minkštosios, vidutinės, kietosios ir atrodo ten kažkokios dar kietesnės... Tai pasirinkimo yra pilna, esminė problema kad pati Pirelli išrenka padangas kiekvienam etapui ir leidžia komandoms pasirinkti tik iš to ką jie patys atsirenka, vat čia yra blogai, o jie ten pasirenka tik 3 gumų mišinius iš 5 ar net 6 varijantų...
Pranešti moderatoriams
Larensas
2017-02-15 19:06:34
kai buvo 2 rūšys, skirtumas tarp jų, jaučiu, buvo didesnis, negu dabar tarp 1 ir 5.
Pranešti moderatoriams
leksas
2017-02-16 11:35:57
"Aš laukiu, kad skirtumai tarp skirtingų padangų mišinių bus mažiau nei sekundė. Pernai, priklausomai nuo trasos, šis skirtumas siekdavo ir 1,5 sek." Hemberis. Citata iš straipsnio. Taigi, taip iš akies tariant, skirtumas tarp 5 mišinių tipų yra ganėtinai didelis, tikrai didesnis nei kad buvo seniau prie dviejų mišinių, sakykim Brigestone padangų. Minkšti bridžikai kokiomis pora sek. budavo greitesni už kietus, bet aišku koks tas skaičius buvo iš tiesų priklausė nuo sąlygų, trasų ir kt. Be to Pirelli padangų skirtumas tikrai matosi žiūrint lenktynes...
Pranešti moderatoriams
Larensas
2017-02-17 13:50:51
tiesa, anksčiau ne vien padangos skyrėsi - pasirinkę minkštas, kuro pildavosi daug mažiau - iš to dar greičio skirtumas didėdavo.
Pranešti moderatoriams

Tavo komentaras

Prieš komentuodami naujienas, privalote prisijungti pasinaudodami savo vartotojo vardu ir slaptažodžiu. Tai padaryti galite įvedę šiuos duomenis į šio puslapio viršutiniame kairiajame kampe, po meniu, esantį prisijungimo bloką. Jei dar nesate užsiregistravęs, tai galite padaryti paspaudę šią nuorodą.
Tapti F-1.LT registruotu vartotoju
Naujienas galite komentuoti ir tapti pilnaverčiu F-1.LT vartotoju dar paprastesniu būdu – prisijungdami per „Facebook“. Tam spustelkite žemiau esantį mygtuką.

Karščiausios naujienos