P. Hembery: per trejus metus Sočio asfaltas visai nepasikeitė

logo 2016 Gegužės 01 d. 10:56, Pirelli
„Pirelli“ sporto padalinio vadovas Paulas Hembery pakomentavo pirmųjų dviejų dienų Rusijos GP etapo rezultatus, o taip pat palietė pasiruošimo 2017 m. sezonui temą...
- Kokias išvadas padangų tiekėjas padarė po treniruočių ir kvalifikacijos?
- Prisiminus ankstesnių metų patirtį, galima nuspėti, kad lenktynės čia įvyks tik su vienu sustojimu boksuose, nes padangų dėvėjimosi lygis Sočyje yra labai žemas. Lenktynininkams reikėjo įveikti net 3 ar 4 ratus, kol superminkštosios padangos normaliai įšildavo ir tik tada buvo galima pademonstruoti labai gerą greitį. Per trejus metus šios trasos asfaltas pasikeitė labai nežymiai – matyt todėl, kad Rusijos trasa yra labai mažai naudojama.
Mes ją bandėme lyginti su kitais naujais autodromais, kurie F-1 kalendoriuje atsirado pastaraisiais metais, pavyzdžiui, su Ostinu JAV. Ten pirmaisiais metais taip pat buvo labai lygus asfaltas, kaip ir čia. Bet amerikiečių trasa yra naudojama labai intensyviai, todėl dabar asfalto charakteristikos tapo visai kitokios, ten padangos dėvisi jau pakankamai greitai. O Sočyje viskas liko kaip buvę.
Padangas Rusijos GP etapui mes rinkome pakankamai seniai ir tik dabar jau suprantame, jog čia buvo galima naudoti ir ultraminkštąjį mišinį.
- O ar šios savaitgalio metu trasos būklė bent kažkiek pasikeitė?
- Gal truputį ir pasikeitė, bet pilotų darbui su padangomis įtakos tai turėjo nedaug. Nors, kita vertus, Kimis Raikkonenas turėjo problemų su superminkštosiomis padangomis, jam nepavyko šių padangų priversti tinkamai dirbti. Spėju, kad per lenktynes nemažai pilotų turės problemų su minkštosiomis padangomis, kadangi Sočyje yra pakankamai vėsu ir oro prognozė nuolat keičiasi.
- Pakalbėkime apie 2017 m. reglamentą: ar dabar jus jau viskas tenkina?
- Kai vasario mėnesį F-1 Komisija vieningai nubalsavo už naują reglamentą, kuriame yra numatyta daugiau padangų bandymų, mums tai buvo labai svarbu. Praėjusią savaitę buvo pasiektas galutinis susitarimas dėl bandymų ir dabar mes intensyviai dirbame, kad atliktumėme tuos darbus, kurie mums ir priklauso.
- Kiek arti buvo situacija, jog „Pirelli“ apskritai būtų pasitraukusi iš „Formulės-1“?
- Manau, kad ši tema galėjo turėti labai skambias žurnalistų antraštes, bet iš kitos pusės, o ką mes galėjome padaryti? Galima sakyti, kad „Pirelli“ automatiškai atsidūrė tokioje situacijoje, kai mes neturėjome jokių šansų tinkamai atlikti savo darbo. Ir to net neverta svarstyti, tokios buvo realijos. Jei nebūtų pavykę susitarti dėl bandymų, mes būtume išėję iš „Formulės-1“. Ir čia reikalas visai ne skambiose frazėse, o tame, kad visi būtumėme atsidūrę aklavietėje.
- Kada komandos gaus bandomuosius 2017 metų sezono padangų pavyzdžius?
- Prieš kelias savaites mes komandoms išsiuntėme pirmuosius būsimųjų padangų variantus, kad jie galėtų pradėti dirbti su naujais bolidais.
- Kiek tie bandomieji pavyzdžiai yra panašūs į tas padangas, kurios realiai bus naudojamos kitais metais?
- Žinoma, kad tos padangos dar daug kuo keisis, nes mes kol kas esame tik pradinėje jų kūrimo stadijoje. Bet tai bus visai kitokios padangos – kita visos padangos struktūra, kitoks profilis, kitokie gumos mišiniai. Tik jų dydis išliko tas pats – 13 colių, bet padangos bus kur kas platesnės.
-


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983