P. Hembery: “Pirelli” daro tai, ko mūsų prašo

P. Hembery: “Pirelli” daro tai, ko mūsų prašo
logo 2015 Birželio 20 d. 06:55, Pirelli
„Pirelli Motorsport“ kompanijos vadovas Paulas Hembery patvirtino, kad „Pirelli“ padavė paraiškas dalyvauti konkurse tiekti padangas „Formulės-1“ lenktynėms nuo 2017 metų, pabrėždamas, kad italų kompanija dalyvaudama konkurse orientuojasi į dabar galiojančias taisykles...
- Ar galite patvirtinti, kad „Pirelli“ padavė paraišką dalyvauti konkurse padangoms F-1 tiekti?
- Taip, mes dalyvausime šiame konkurse, iš viso mes padavėme net dvi paraiškas.
- Ar tai reiškia, kad prasidės „padangų karas“ su „Michelin“ kompanija?
- Ne. Bus daug diskusijų, bet mes priimame savo sprendimus, žiūrėdami verslo interesų ir tų vertybių, kurias puoselėjame dalyvaudami „Formulės-1“ pasaulio čempionate.
- Kaip manote, kokie konkurso aspektai bus lemiami? Juk „Michelin“ siūlo pereiti prie 18 colių dydžio padangų, tvirtindami, jog „Formulė-1“ privalo vystytis būtent ta kryptimi, bet jūs laikotės kitokio požiūrio?
- Aš nežinau. Galiojančios taisyklė sako, kad lenktynių padangų dydis turi būti 13 colių, o kai dėl 2017 metų, tai visų pirma kalba eina apie tai, kad padangas padaryti platesnėmis. Žinote, tai panašu į tai, kad ateitų koks nors variklių gamintojas ir sakytų, jog ateis į čempionatą tik su sąlyga, jei jam leis gaminti V8 2,5 litro variklius, nors visi žino, kad dabar lenktyniaujama su V6 1,6 litro turbininiais motorais. Dabar galioja būtent tokios taisyklės ir mes komandoms galime tiekti tik tai, kas yra leidžiama taisyklėmis.
- Ar jūsų paraiškoje eina kalba apie galimą padangų dydžio didinimą?
- Ne, mes paraiškoje rėmėmės tik dabar galiojančiomis taisyklėmis.
- O jeigu FIA ir komandos panorės pereiti prie 18 colių dydžio padangų?
- Dėl kokių priežasčių? Beje, „Pirelli“ tiekia 18 colių dydžio padangas komandoms, dalyvaujančioms WRC čempionate, kurie važiuoja su „Ford Fiesta“. Mes manome, jei F-1 sportas reikalauja kažkokių labai rimtų permainų, tai reikia kalbėti apie perėjimą prie mažiausiai 20 colių dydžio padangų. Nežinau, kodėl visi kalba apie 18 colių, nes tai nėra taip įdomu.
Mes darome tai, ko mūsų prašo. Keisti taisykles yra ne mūsų pareiga, nors žinome, kad mes galime ką nors rekomenduoti. Bet dabar situacija yra labai aiški: taisykles nustato FIA kartu su komandomis ir čempionato valdytojais. Bet jei kalba bus apie pakeitimus, mes reaguosime. Norite 20 colių padangų? Mes jas padarysime. Norite, kad padangos išlaikytų visą lenktynių distanciją? Prašom. Jūs pasakykite, ko norite, ir mes tai padarysime.
- Ar jūs keliate klausimą apie padangų bandymų skaičiaus padidinimą?
- Viskas priklausys nuo to, kokios bus permainos.
- Ką jūs galvojate apie „Michelin“ siūlymą apie būtinų sustojimų boksuose reguliavimą, kai pilotai turės priverstinai keisti padangas, nors tam ir nebūtų būtinybės?
- Mūsų nedomina jų pasiūlymai.
- Monrealyje Nico Rosbergas per radiją kvalifikacijos metu pasakė, kad jam uždėjo blogą padangų komplektą. Kaip komandos gali nuspręsti, koks padangų komplektas yra geras, o koks – blogas?
- Tai turite jų ir klausti.
- O jūs nežinote nieko?
- Mes nematome jokio skirtumo tarp atskirų padangų komplektų. Kartais gali būti labai nedidelis jų svorio skirtumas, o tai, savaime, išbalansuoja dinaminius parametrus. Gali būti, jog komandos pamato net menkiausius skirtumus...
- Ką galite papasakoti apie padangų darbą per penktadienio treniruotes Austrijoje?
- Padangos išlaikė daug ratų, degradacijos požymių nebuvo. Aš pasakyčiau, kad buvo labai nuobodu, Atrodo, mus kritikuoja, kai degradacija yra, bet kai jos nėra, mus vis tiek kritikuoja.
- Ko galima laukti iš artėjančių lenktynių sekmadienį?
- Aš tikiuosi, kad bus lietus – tai labai pagyvintų situaciją. Vienareikšmiškai mes galime pasakyti, kad per lenktynes bus planuojamas tik vienas sustojimas. Minkštesnės padangos išlaikys apie 19 ratų varžybų pradžioje. Penktadienį temperatūra buvo žemesnė nei prognozuojama sekmadienį, bet prie būsimos degradacijos lenktynės bus labai statiškos ir nelabai įdomios, panašiai kaip Kanadoje.
- Ar jus nustebino, kad Spielberge mes nepamatėme žymesnio greičių padidėjimo lyginant su pernai metais?
- Taip, mes galvojome, kad vieną ratą pilotai čia įveiks dviem sekundėmis greičiau, bet kol kas galime kalbėti tik apie kelių dešimtųjų pagerėjimą, daugiausiai – 1 sekunde. Tai stebina.
- Koks bus skirtumas tarp skirtingų sudėčių padangų?
- Pas pirmaujančias komandas – apie 0,7 sek., pas lėtesnius pilotus – iki 1 sek.
- Ar normalu, kad padanga yra smarkiai pažeidžiama? Juk jei tai atsitinka per lenktynes, būna pavojinga važiuoti...

- Jei jūs užblokuosite visus keturis ratus, tai visos padangos bus pažeistos, o tai iššauks dideles vibracijas...


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983