„
Mercedes“ komandos technikos vadovo Paddy Lowe žodžiais, kvalifikacija Sočyje buvo nepaprasta dėl Sočio trasos ypatumų.
P. Lowe: „Asfaltas čia labai lygus, todėl kyla problemų su padangų įšildymu. Po praktiškai prarasto penktadienio mes eksperimentavome, norėdami suprasti, kuris iš greitųjų ratų – pirmas, antras, trečias ar net ketvirtas galėtų būti pats greičiausias. Kartu mes stebėjome, ką daro mūsų varžovai.
Sudėtingumas buvo tame, kad finalinės sesijos trukmė buvo nepakankama dviem bandymams su dviem greitais ratais kiekvienoje, nors degalų požiūriu tai buvo optimaliausias variantas. Todėl mes pasirinkome variantą su antru ir ketvirtu greitais ratais. To buvo pakankamai ir mes garantavome sau pirmą startinę eilę ir niekam nepavyko mūsų aplenkti. Dabar mūsų uždavinys – paversti pirmą eilę į gerą rezultatą finiše“.
[gallery id=1146 rand=rand]
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).