F-1.LT

Vartotojo zona

VESK Į LT UŹ 0,99£

Įskaitos 2017

# Pilotas Taškai
1 L. Hamiltonas 363
2 S. Vettelis 317
3 V. Bottas 305
4 K. Raikkonenas 205
5 D. Ricciardo 200
6 M. Verstappenas 168
7 S. Perezas 100
8 E. Oconas 87
9 C. Sainzas 54
10 N. Hulkenbergas 43
11 F. Massa 43
12 L. Strollas 40
13 R. Grosjeanas 28
14 K. Magnussenas 19
15 F. Alonso 17
16 S. Vandoorne`as 13
17 J. Palmeris 8
18 P. Wehrleinas 5
19 D. Kvyatas 5
20 M. Ericssonas 0
21 P. Gasly 0
22 A. Giovinazzi 0
23 B. Hartley 0
# Komanda Taškai
1 Mercedes 668
2 Ferrari 522
3 Red Bull 368
4 Force India 187
5 Williams 83
6 Renault 57
7 Toro Rosso 53
8 Haas 47
9 McLaren 30
10 Sauber 5
Jenson Button Halo

P. Prodromou: svarbu suprasti, kaip išspausti naudą iš „Halo“

2018-02-12 / 06:00:00

Peteris Prodromou, „McLaren“ komandos aerodinamikos skyriaus vadovas mano, kad „Halo“,  frontalinės apsaugos sistema, net tik kelia tam tikrus sunkumus bolidų kūrėjams, bet ir suteikia galimybę iš jos išgauti tam tikrą aerodinaminį pranašumą.

Visiškai vienodos struktūros iš titano lydinio atsiras ant visų „Formulės-1“ mašinų, tačiau kartu Techninis reglamentas suteikia konstruktoriams tam tikrą laisvę ant „Halo“ montuoti specialius aerodinaminius elementus.

Jie gali būti naudojami tam, kad nuvestų oro srautą link aušinimo sistemos ortakių, o taip pat link kitų mašinos sričių. Bet, P. Prodromou žodžiais, iš vienos pusės, reikia iki minimumo sumažinti „Halo“ įtaką aerodinaminiam efektyvumui, o iš kitos – pilnai išnaudoti visas galimybes, kurios atsiveria panaudojant naujai atsiradusį komponentą.

„Jei kalbėsime apie aerodinamikos efektyvumą, tai čia, žinoma, neapseisime be praradimų, – aiškino aerodinamikos specialistas. – Žinoma, pirmiausiai reikės išsiaiškinti su šiuo klausimu – pavadinsime tai praradimų minimizavimu – o jau po to ištyrinėti, kaip iš to galima būtų išspausti kokią nors naudą.

Prieš mus atsiveria tam tikros įdomios perspektyvos. Aš esu įsitikinęs, kad mes pamatysime visą spektrą įvairiausių sprendimų. Reglamentas leidžia tam tikrą ribotą laisvę, kadangi mes turėsime reikalų su konkrečios bazinės formos detale, bet jei papildomi aerodinaminiai elementai bus leidžiami, tai aerodinamikos specialistai turi tuo pasinaudoti.

Visiems teks išsiaiškinti „Halo“ įtakos problemą oro srautui, kuris yra nukreipiamas link variklio, aušinimo sistemos ortakių ir galinio sparno. Kartu mes stengiamės suprasti, kaip išspausi naudą tose srityse, kuriose anksčiau mes negalėjome turėti įtakos“.

Beje, P. Prodromou mano, kad „Halo“ sistema ir papildomi elementai, ant jos išdėstyti, neturės didelės įtakos greičiui, o komandos sezono eigoje taikys labai panašius sprendimus.

 

Tavo komentaras

Komentarai

fanatai
2018-02-12 17:56:31 Pranešti
Man tai šie Halo elementai atrodo kietai. :) Manau tinka F1 bolidams.
 
Naujausi komentarai

Karščiausios naujienos