„Pirelli“ atstovai yra įsitikinę, kad su platesnėmis padangomis, kurios bus naudojamos nuo 2017 metų, F-1 pilotai vieną trasos ratą galės įveikti 2-3 sekundėmis greičiau.
Šiemet buvo atskleisti F-1 valdžios atstovų planai ateityje taisyklių pagalba pakeisti F-1 bolidus taip, jog sportininkai galėtų važiuoti 5 sek. greičiau nei dabar.
Taisyklių pakeitimai bei būdai, kuriais ketinama pasiekti iškeltą tikslą, iki šiol nėra žinomi. Tačiau vienas dalykas jau yra aiškus – 2017 m.-2019 m. laikotarpiu padangas F-1 ekipoms tieks minėtoji „Pirelli“.
Italų kompanijos autosporto skyriaus vadovas Paulas Hembery mano, kad vien naudojant platesnes padangas rato įveikimo laikus bus įmanoma pagerinti 2-3 sekundėmis.
„Akivaizdu, kad bus naudojamos platesnės padangos. Jų plotis pakito. Dabar kalbame apie 300 mm pločio padangas priekyje ir 400 mm gale. Padangos toliau bus montuojamos ant 13 colių ratlankių“, – pasakojo P. Hembery.
„Turime atlikti tam tikrą darbą su simuliatoriumi ir pateikti informaciją komandoms apie sukibimą. Joms reikia žinoti kiek pajėgumo jos galės išgauti vien iš padangų.“
„Manau, kad vien naudojant naujas platesnes padangas vieną trasos ratą bus galima įveikti 2-3 sekundėmis greičiau. Likusi dalis priklausys nuo to, kokios bus aerodinamikos ir variklių taisyklės.“
P. Hembery pridūrė, kad ateityje padangos bus tokios, jog jas naudojantiems sportininkams reikės atlikti daugiau nei 1 sustojimą lenktynių metu.
„Šiemet ne kartą buvo taip, jog sportininkai visą lenktynių distanciją galėjo įveikti atlikę tik vieną sustojimą. Komandos ir komercijos teisių valdytojas nori, kad grįžtume prie 2-3 sustojimų per lenktynes.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).