„Pirelli“ bandys keisti greičio skirtumus tarp skirtingų mišinių padangų

„Pirelli“ bandys keisti greičio skirtumus tarp skirtingų mišinių padangų
logo 2017 Balandžio 24 d. 17:36, Pirelli

Balandžio pradžioje keturiskart pasaulio čempionas Alainas Prostas pasiūlė padidinti intrigą „Formulėje-1“ ir leisti komandoms kiekvienose lenktynėse rinktis iš visų penkių įmanomų skirtingų padangų mišinių, o ne iš trijų, kaip dabar siūlo „Pirelli“, o taip pat viename komplekte jungti skirtingus padangų mišinius. „Pirelli“ autosporto padalinio vadovas Mario Isola sako, kad neįmanoma įgyvendinti tokios idėjos.

M. Isola: „Skirtingo kietumo padangas galima derinti kėbulinių automobilių lenktynėse, kai jūs pasirenkate kur kas kietesnes padangas priekiniams ratams apkrauti, bet „Formulės-1“ mašinos yra per daug jautrios – tai pažeis jų balansą.

Įsivaizduokite superminkštąsias priekyje ir minkštąsias gale. Arba minkštąsias priekyje ir vidutines gale. Skirtumas tarp superminkštųjų ir minkštųjų – 0,7 sek., o tarp minkštųjų ir vidutinių – 1,5 sek. Rezultatas – priekinės padangos turės kur kas geresnį sukibimą su trasa nei galinės, kas neišvengiamai prives prie pernelyg didelio mašinos pasukamumo. Tokioje situacijoje komandoms būtų labai sunku tinkamai subalansuoti bolidą. Bet mes galėtumėme ateityje, jei iškils tokia iniciatyva, sukurti skirtingus mišinius priekinėms ir galinėms padangoms su kur kas artimesnėmis charakteristikomis.

Mes gaminame penkių mišinių padangas dešimčiai skirtingų bolidų ir dvidešimčiai trasų. Beveik neįmanoma pasiekti optimalaus tempo skirtumo visose trasose ir visomis įmanomomis sąlygomis. Be to, mes turime tam tikras rekomendacijas iš „Formulės-1“. Kai laiko praradimas dėl nusidėvėjimo yra ne didesnis kaip 2 sekundės, pats kiečiausias konkrečiam GP etapui parinktas mišinys turi leisti nuvažiuoti ne mažiau kaip 60 proc. lenktynių distancijos, vidutinis  - 30 proc., o pats minkščiausias – 15 proc.

Darbas su kito sezono padangomios jau yra dirbamas, kartu mes planuojame pakoreguoti skirtumus tarp atskirų padangų mišinių. Dabar skirtumas tarp minkštųjų ir vidutinių yra per didelis, o skirtumą tarp minkštųjų, superminkštųjų ir ultraminkštųjų reikia didinti. Be to, mes norime išplėsti efektyvaus padangų darbo temperatūrinį diapazoną.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983