„Pirelli“: du sustojimai, įvairios taktikos

„Pirelli“: du sustojimai, įvairios taktikos
logo 2011 Gegužės 27 d. 22:44, Toro Rosso/Getty Images
Išnagrinėję Monako GP ketvirtadienio treniruočių metu surinktą informaciją, „Pirelli“ specialistai sekmadienio lenktynėse prognozuoja dviejų sustojimų taktikos vyravimą, tačiau sprendimų įvairovę pasirenkant gumos rūšį startui.
Italų kompanijos autosporto vadovo Paulo Hembery nuomone, dalis lenktynininkų varžybas pradės patvaresnėmis minkštomis „Soft“, o ne greitomis, tačiau sparčiai geriausias savybes prarandančiomis pačiomis minkščiausiomis „Super soft“ padangomis.
„Manau, kad komandos greičiausiai rinksis du sustojimus, nes joms teks naudoti itin minkštos gumos padangas“, - sakė specialistas.
„Jei aš likčiau antroje kvalifikacijos dalyje, tuomet pamėginčiau aplenkti lyderius pasirinkdamas ilgesnę atkarpą minkštomis padangomis, o itin minkštas pasilikdamas pabaigai, kai važiuojama lengvu bolidu ir labai greitai“, - teigė įmonės atstovas.
„Čia pozicija trasoje yra labai vertinga, tačiau kai kuriems teks rinktis visiškai kitokią taktiką ir nepasiduoti minios instinktui“, - pažymėjo jis.
Specialistų iš „Pirelli“ vertinimu, minkštųjų padangų turėtų pakakti 30 ar kiek daugiau ratų distancijai. Kiek laikys dar minkštesnės gumos produkcija, jie neprognozavo.
Kai kurių ekipų nuomone, greičiausios „Super soft“ rūšies padangos turėtų išverti ir 20 ratų atkarpą, tačiau jos sparčiai praras geriausias savybes ir ims veikti prasčiau nei kietesnės „Soft“.
Taigi, sekmadienio lenktynės gali tapti rimta komandų strategų šachmatų partija, bandant sudėlioti varžybų distanciją iš optimaliausių atkarpų, efektyviausiai išnaudojant abi padangų rūšis bei išvengiant lenktynininkų strigimo už lėtesnių varžovų.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794