„Formulės-1“ komandoms padangas tiekianti „Pirelli“ mano, kad bolidų bandymams praėjusią savaitę naudota Jerezo trasa Ispanijoje yra nebetinkama tokioms treniruotėms.
Italų kompanijos atstovų nuomone, šio žiedo paviršius yra pernelyg abrazyvus ir neatspindi kitų trasų asfalto. Be to, čia žiemą oro temperatūra yra gerokai žemesnė nei įprasta sezono metu.
„Dėl asfalto būklės tai prastas atskaitos taškas, – pareiškė „Pirelli“ autosporto vadovas Paulas Hembery. – Manau, kad kitais metais turėtume vykti į Bahreiną arba Abu Dabį.“
Specialistas pažymėjo, kad bandymuose Jereze išmėgintos 2013 m. modelio padangos sulaukė teigiamų atsiliepimų ir pateisino gamintojo lūkesčius. Įdomu tai, jog dėl išaugusio mechaninio bolidų sukibimo ir dėl to sumažėjusios aerodinamikos svarbos tikimasi vidutiniokų priartėjimo prie pirmaujančių ekipų.
„Lentynininkas ir inžinieriai apie mūsų produkciją atsiliepė teigiamai. Panašu, kad pasiekėme savo tikslą pagaminti greitesnes padangas, greičiau pasiekiančias optimalų sukibimą ir turinčias platesnį darbinės temperatūros intervalą.“
„Mes ketinome suteikti daugiau mechaninio sukibimo, taip sumažindami aerodinamikos svarbą. Todėl prognozuojame, kad sumažės pajėgumo skirtumas tarp didžiųjų komandų ir vidutiniokių.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).