„Pirelli“: lyginant su pernai, sustojimų bus daugiau

„Pirelli“: lyginant su pernai, sustojimų bus daugiau
logo 2016 Kovo 09 d. 06:55, Pirelli
Šiame sezone komandos ne tik gaus naujos sudėties ultraminkštąsias padangas, bet ir galės rinktis iš trijų padangų sudėčių vieneriomis lenktynėms. „Pirelli“ sporto padalinio lenktynių direktorius Mario Isola pakomentavo permainas F-1 lenktynių reglamente...
- Paskutinėmis bandymų dienomis daugelis komandų daugiau dirbo su greičiu. Kokias išvadas iš to padarė padangų gamintojas?
- Tiek pirmą, tiek ir antrą bandymų savaitę visi geresnius rezultatus rodydavo dieną, nes rytais būdavo pakankamai šalta. Iš ryto padangos smarkiai granuliavosi ir tai yra normalu tokiomis sąlygomis. Taip pat galiu patvirtinti, kad mūsų teoriniai skaičiavimai apie atskirų sudėčių greičių skirtumus pasitvirtino. Tarp kietųjų ir vidutinių padangų – apie 0,5 sek., tarp vidutinių ir minkštųjų – kažkur apie 1 sek. Jei kalbėsime apie dar minkštesnių sudėčių padangas, tai jas Barselonoje buvo gana sunku įvertinti, nes ten joms netinkama trasa. Tačiau mes manome, kad skirtumas tarp minkštųjų ir supreminkštųjų padangų yra apie 0,5 sek., o tarp superminkštųjų ir ultraminkštųjų – apie 0,6-0,7 sek.
- Kaip komandos dirbs pasikeitus padangų naudojimo taisyklėms?
- Spėju, kad čempionato pradžioje mes pamatysime kai kuriuos sunkumus, kadangi komandos padangų sudėtis teko pasirinkti dar iki priešsezoninių bandymų, tačiau visai realu, kad treniruočių metu ekipoms pavyks surasti optimaliausiais strategijas lenktynėms esant naujoms sąlygoms. Negalima atmesti, kad lyginant su praėjusiais metais, sustojimų boksuose skaičius bus didesnis, kadangi „Pirelli“ kiekvienam etapui pagamins po vieną minkštesnių padangų komplektą. Ir jei kuri nors komanda norės naudoti agresyvesnę strategiją, mes matysime daugiau sustojimų.
- Su kuo susiję tai, kad į lenktynes Baku jūs atsisakėte atvežti ultraminkštąsias padangas?
- Mes neturėjome galimybių įvertinti šios trasos asfalto dangos. Mat asfalto charakteristikos yra bene svarbiausias veiksnys, pagal kurį mes parenkame padangas vienam ar kitam etapui. Gali būti, kad minkštosios, superminkštosios ir ultarminkštosios būtų geriausias pasirinkimas Azerbaidžanui, bet mes teturėjome tik simuliatorių duomenis, kuriuos mums davė komandos. Todėl mes nenorėjome rizikuoti rinkdamiesi ultraminkštąją sudėtį, neturėdami pakankamai informacijos.
- Ekspertai susirūpinę, kad padangų taisyklės šiemet bus per sudėtingos žiūrovams ir prie TV ekranų jie gali painiotis. Ką šiuo klausimu daro „Pirelli“ ir FOM?
- Mes glaudžiai bendradarbiaujame. Mes jau turime sistemą, kuri vadinasi RTS, kuri leis sekti visą informaciją, susijusią su padangomis. RTS bus įjungta į FIA ir FOM realaus laiko režimu ir perduos visą informaciją apie kiekvieną bolidą. Žinau, kad FOM dabar dirba ties TV grafika, kad žiūrovai turėtų visą aktualią informaciją. Aš nemanau, kad taisyklės yra per daug sudėtingos, jos nėra sudėtingesnės nei pernai: komandos gavo daugiau laisvės ir tikuosi, kad nuo to žiūrovams bus tik įdomiau...


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794