„Pirelli“ Malaizijoje prognozuoja trilerį

„Pirelli“ Malaizijoje prognozuoja trilerį
logo 2011 Balandžio 08 d. 18:55, Pirelli
„Pirelli“ atstovai teigia, jog dėl itin greitai nusidėvinčių padangų Sepango (Malaizija) trasoje vyksiančių kvalifikacijos ir lenktynių metu žiūrovai gali išvysti tikrą trilerį.
Specialistų manymu, varžybose daugiausiai išloš tie, kurie pasirinks geriausią strategiją. Spėjama, jog kvalifikacijoje panaudotos minkštos sudėties padangos lenktynėse bus tinkamos naudoti tik aštuonis ratus. Tai reiškia, kad pilotai į techninio aptarnavimo zoną turės pasukti mažiausiai tris kartus.
Tačiau lenktynininkai, pasirinkę kietos sudėties padangas ir startuosiantis už pirmojo dešimtuko ribų, su vienu komplektu galės įveikti 20 ratų.
„Manau, jog pamatysime pilotus stojant po tris kartus. Nustebsiu jei kažkas stos keturis. Žinoma, šiandien tik penktadienis. Dar turime visą dieną rytoj, tad daug kas gali pasikeisti. Čia kitaip nei Melburne. Su kietos sudėties padangomis pilotai turėtų įveikti 12-14 ratų. Galbūt kažkas nuvažiuos 18. Taigi, nusimato trijų sustojimų taktika. Manau atsiras ir tokių, kurie bandys stoti tik du kartus“, - sakė „Pirelli“ autosporto vadovas Paulas Hembery.
Brito manymu, sekundės skirtumas tarp skirtingos sudėties padangų bei greitas pastarųjų nusidėvėjimas gali įtakoti pilotų ir komandų sprendimus rytoj vyksiančios kvalifikacijos metu. Specialisto teigimu, kai kurie sportininkai gali paaukoti vietą pirmajame dešimtuke tam, kad prieš lenktynes galėtų pasirinkti kitokios sudėties padangas.
„Skirtumas tarp minkštos ir kietos sudėties padangų yra 1-1,2 sek. Rytoj tai privers susimastyti ne vieną. „Red Bull“ turi greitą bolidą, tad jų strategija gali būti kitokia. Tuo tarpu kiti, manau kvalifikuosis naudodami minkštos sudėties padangas. Nepamirškim, kad su jomis bus galima įveikti aštuonis ratus. Nežinau kada jie naudos minkštos sudėties padangas – lenktynių pradžioje ar pabaigoje. Bet kokiu atveju turėtų būti trys sustojimai“, - duodamas interviu kalbėjo „Pirelli“ atstovas.
P. Hembery nėra pernelyg susirūpinęs dėl to, jog šiandien vykusių treniruočių metu už lenktyninės trajektorijos greitai atsirado didelis kiekis gumos gabaliukų.
„Sepange yra kiek kitaip. Žiemą vykusių bandymų metu guma lupdavosi juostomis, tuo tarpu čia mes matome mažus gabalėlius. Kai kurie pilotai pervažiuoja juos grįždami į techninio aptarnavimo zoną. Būtų įdomu stebėti situaciją jei taip jie elgtųsi prieš pradėdami važiuoti greitus ratus“, - sakė britas.
„Čia padangos dėvisi itin greitai, todėl ne keista, jog nuo jų lupasi guma. Sepangas – plati trasa, varžovui aplenkti vietos tikrai yra. Kas liečia gumos gabaliukus, nemanau, jog kils dėl to problemų“, - pridūrė „Pirelli“ atstovas.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983